Přejít na obsah

motor 1,2 47kW


honza_pol

Doporučené příspěvky

Koupil jsem fabii RV 2003 1,2 47KW ve 135000km měla dělanou opravu hlavy. Nyní při 150000km jsem zjistil, že nemá v motoru olej. Když jsem se ptal v servisu říkali, že asi odešel spodek motoru. Oprava okolo 25000Kč. Kolik by stál celej motor? Nebo odešla zase hlava?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeté HTP se dost točí na aukru

http://aukro.cz/moto...1784528027.html

http://aukro.cz/moto...1784528042.html

http://aukro.cz/moto...1780993001.html

a na vrakáčích také nebude nouze, jelikož je to dost masový kousek. Zase u jetého nevíš, v jakém už je stavu, nový to je zase ranec oproti současným cenám Fabie I.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BME nemá airbox bokem (mám tento motor), má ho stále v horním krytu. Dle mě se vizuálně BME a AZQ neliší. Kromě toho EGR ventilu, jak jsi mi v jiném vlákně pomohl zjistit, že ho na BME nemám.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem s motorem v autorizovaném servisu co dělal opravu hlavy. Prý je hlava v pořádku. Podle stavu svíček se má olej spalovat v motoru. Ještě mám ujet pár kilometrů a změří mi spotřebu oleje. Upozornili mě, že v návodu píšou, že motor může spalovat 1l oleje na 1000km. Ale taky abych se připravil na výměnu motoru z vrakoviště. Škoda auto od toho dává ruce pryč. Vyrábějí moc výkoný motor co vydrží spoustu kilometrů?????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravu spodku motoru nedoporučují. Prý je motor ze dvou částí a při demontáži se může zkroutit. Ani nemají na to náhradní díly. Levněji vyjde výměna motoru. Auto nebylo služební. Před námi ho měl 1 majitel a celou dobu jezdil do autorizovanýho servisu. Ale co jsem pročítal fórum tak tyhle motory toho moc nevydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm tak to je smutne :( Ale co jsem slysel zase od bratrance tak maji pry ve firme sluzebni HTP 40 kw i 47 a ty drzi i pres 200 000 km .. ale asi zalezi kus od kusu :( A ten spodek motoru .. nepsal jsi ze ti se olej spaluje a ze ti to zmeri? To by spodek motoru byl vporadku

A nechapu ani proc by se mel motor zkroutit pri demontazi a oprave? Snad jedine ze by ho zahrivali .. ale motorum nerozumim :(

A jezdi to nebo uz vubec ne? Jeste tu jedna moznost je .. stocit tachac na 100 000,dolit olej a dat do bazaru ale lituju cloveka co si to koupi .. ale ty na tom vydelas :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste tu jedna moznost je .. stocit tachac na 100 000,dolit olej a dat do bazaru ale lituju cloveka co si to koupi .. ale ty na tom vydelas

NO COMMENT :kol-75:

TO amissus:

áno je to v DP,ale všetko sa dá...len treba vedieť správne poradie a uťahovacie momenty,aké silikónové tmely použiť...NIČ NIE JE NEMOŽNÉ lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO amissus:

áno je to v DP,ale všetko sa dá...len treba vedieť správne poradie a uťahovacie momenty,aké silikónové tmely použiť...NIČ NIE JE NEMOŽNÉ lol

Jojo pár lidí už to tady dělalo, já jen že ono stačí blbě nasadit jen hlavu a hned se tady potom šíří zvěsti, jak HTP žere olej apod. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...