Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Servisy 132 členové hlasovali

  1. 1. Servisujete pouze v:

    • Autorizovaném servisu Škoda
      35
    • Neautorizovaném servisu
      19
    • Garáži u domu
      56

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Tie nano oleje od Millers Oils sú špeciálna kapitola. Problém u nich je ten, že tvrdia sa, že sa dá zmerať nárast vo výkone, prezentáciu sme videli a verím tomu. Problém je naozaj iba to, že sa to meralo na trochu iných autách a tiež nevieme že s akým olejom sa to porovnávalo. Ak to bol nejaký lacný olej do (nedajbože zo) záhradnej kosačky, tak je jasné, že s lepším olejom boli na brzde lepšie čísla. Otázkou ostáva, že aké sú výhody Millers Oils nanodrive olejov pri našich bežných vozidlách, kde už samotný výrobca predpisuje že aké minimálne parametre musí olej plniť (schválenia VW).
Bude taký výkonnostný rozdiel pri olejoch Millers Oils oproti inej značke, aj keď oba oleje plnia rovnaké schválenia? Netvrdím, že nie, ale pochybujem aj ja.

 

Ďalšia kapitola sama o sebe je zase pán Pavka a jeho vyhlásenia. Tie beriem s rezervou aj ja. Veď ak niekto naleje do pomerne moderného auta 15W-50-ku, nemôžete sa čudovať že k vecnej diskusií to tu bude mať ďaleko. :D

 

P.s.: Ak je výrobca/distribútor (alebo hocikto iný) ochotný zaplatiť merania (minimálne 3 pre každý olej) na niektorej lokálnej renomovanej brzde, alebo brzdu rovno prenajať, som ochotný si ich olej kúpiť a porovnať ho s aktuálne používaným olejom od jedného z popredných výrobcov. A ak budú výsledky stáť za to ja osobne budem každému oleje Millers Oils doporučovať (čo sa vlastne stalo už aj v minulosti). Dovtedy ale nevidím dôvod na to, aby som doplácal za niečo čo sa nedá overiť 50 až 100% ceny.

Upraveno od e1.

  • 1 měsíc později...

Zběžně jsem projel toto téma a musím se pousmát. Pro prémiové produkty od Millers Oils jednoznačně palec nahoru!

Nicméně ať neodbočuji, syntetické oleje 5W/50 či 5W60 dají normu VW 502.00 s prstem v nose.

HTPčku rozhodně prospěje včasná výměna oleje. Kdo jezdí vyloženě nějaký couračky kolem komínu či město, není od věci např. Mobil 1 0W/40 s TBN 11,8. V případě svižnější jízdy v létě i Mogul 5W50 s TBN 12

Nic proti Millersu,ale myslíš,že je o tolik lepší o kolik je dražší?

Záleží z jakého úhlu pohledu bys chtěl kvalitu olejů srovnávat všeobecně. Olej jako takový se dělí do několika skupin. Zbytek si přečti v odkazu níže.

 

http://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske-myty--Mytus-druhy---kvalita-zakladovych-mazacich-oleju

 

Výkonnost oleje určují použitá adetiva! Už jen olej z polyalfaolefinů v kombinaci s estery ti zaručí lepší střihovou stabilitu při vysokých teplotách oproti normálnímu.

 

Dneska ,,lepší a kvalitnější" oleje koupíš za mnohem méně než ti vyfakturuje autorizák  :kol-18:

Neboj to všechno vím,mě jde o to,jestli proti Mobil 1,Yacco a třeba Motul což jsou firmy,které rozhodně neprodukují běžnou olejovou konfekci,je Millers o tolik lepší,protože je asi o třetinu dražší.

Yacco je velice kvalitní výrobce, bohužel doplácí asi na menší reklamu nebo jak to nazvat, každej na závody WRC atd asi nekouká, takže proto ta cena dole. Mobil 1 asi netřeba rozebírat a Motul se moc v nabídkách neobjevuje.

 

Srovnávat PAO olej s ester a 3-ester složkou asi nejde, zas to bude někde o krok kupředu, to samé platí u těch nano.

 

Já mám zálusk jít do Yacco GALAXIE CT 5W-50 - bohužel se jedná o novinku a ani výrobce na stránkách k tomu ještě nemá dokumentaci (typový list).

Měl bych dotaz. Neví někdo reálnou velikost olejové náplně u vozidla v podpisu včetně filtru?

Výrobce udává 2,8L, ale bojím se, že 3L bude málo  :kol-97:

Daj si do google olejcentrum a mazacie plany tam si vyber nejakeho vyrobcu, zadaj parametre a vsetko ti to vypise.

Tak mazací plány i výrobce se shoduje, nicméně nevím, zda je to bez či i s filtrem?? Motor olej nežere, risknu to a objednat jen 3L.

Maximálně bude olej jen do půlky měrky...

tak si kup 4L a zober to v litrovkach a liter ti ostane na dolievanie, pripadne do dalsej vymeny. filter je tak deci najviac 2. takze by to nemal byt problem.

pokud máš na mysli Fábuli v podpisu, tak 3l, nikdy jsem nedal více, je to přesně na půlce mezi ryskama. Pokud ti nežere olej, je zbytečné kupovat 4L, akorát se ti to bude nevyužitě válet

tak potom objedná na ďaľšiu výmenu už len 2 litre ... :kol-28:

Já si už nějak poradím kluci   :kol-142:

3l úplne stačia.

Stacia 3. Tiez som bral 4x 1litrove balenie a ta jedna flaska ostala. Takze na jesen uz objednat len 2 litre a mam :)

--

Z mobilu

  • 1 měsíc později...

Zdravim pánové, jak to tu neustale dokola procitam uz mi z toho jde hlava kolem. Můžu pro 1,2 htp 44kw udelat jeste neco vic co se tyce oleje abych motoru ulevil? po celou dobu se pouziva 5w-40 Shell helix Ultra, jsem druhy majitel, podle servisky jsem naposled menil olej já po cca 9tkm(nyní najeto 98tkm). Jediny co me ted jeste napadlo ze vymenim svíčky (přemýšlím nad NGK nebo radsi pouzit original, tusim se bosch?) Existuje jeste neco co bych pro motor mohl vic udelat nez castejsi vymenu? Existuje nejaky kvalitnejsi olej za primou umeru ceny? nebo delam jiz ted maximum? 90% jezdim po dalnici, motor nijak nehodim vice mene od 90km-110km.. Díky za odpověd

Upraveno od phz

Kvalitnejšie oleje existujú, ale zase nie sú o toľko kvalitnejšie, než o koľko sú drahšie. Vzhľadom na to, že sú cenovo 2-3x drahšie ako ten tvoj Shell, je oveľa rozumnejšie za tie isté peniaze skrátiť interval na polovicu a vymeniť olej aj s filtrom 2x.

Do HTP jsem dával Valvoline nebo ELF 5w50 za podobnou cenu jako 5w40 a měnil jsem po 10000.Víc pro to asi udělat nemůžeš.

pockej malto a vsiml sis neceho, když jsi tam měl ten castrol, nebo to zase bylo jedna pani povídala? Ja kupoval v akci v mauntfieldu Mogul Racing 5w40 za krasnych 430 korun/4 litry..

ne, za mě žádný negativní projev, ani na Fábuli ani na Roomovi, úbytek žádný (že by to třeba více žralo), mazání po startu taky v poho, jednou u Rooma, zarachtal řetěz po startu, když 10 dní nejel, ale to mi občas udělalo i Fábči a měl jsem tam Mogul. Takže z hlediska této jedné výměny, žádné změny. Těžko říci co by bylo při dlouhodobém užívání ... :kol-32:

JirkaBrno-klid,já už dávám Mogul 10W40Extreme 140tis a od výměny k výměně nedolejvám,olej neubejvá,auto jezdí furt stejně.Spíše bych dělal výměny co 10tis,to pomůže víc než Castrol,Shell a pod.já měním po deseti od první výměny co jsem Džundu koupil s 5km na tachometru,táta dělá to samé jen olej dává 15W40 a taky žádnej problém,ale ten je ještě větší poctivka a mění co rok,to u něj znamená cca7-8tis.km a najeto má cca 130tis.km.

to Vlasta: ten 15w dava tata do htp?

Xp3-ano v HTP z roku 2003,dali mu ho tam při prvním servisu a tak ho používá dodnes,ale mění fakt po 7tis a auto je garážované,já už to tu dřív psal,měli jsem tři nové Fabky v jeden rok a tři ruzné servisy,kde jsme je kupovali a v každem dali jinej olej,Táta 15W brácha 10W a nejlíp na tom byl Džunda ten dostal 5W,ale hned druhou vyměnu po skončení záruky jsem přešel k mogulu 10W40 a ten dávám dodnes.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.