Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Na tyhle případy snad je povinnost poskytnout náhradní vozidlo, nebo ne? Ano, za jistých podmínek, ale 3 neděle už jsou snad dost pádný důvod pro takové řešení ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 Jako kompenzaci dostal novej motor to bych taky bral tak za tři roky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 (editace) dali byti náhradní vozidlo a nazdar nikdo se z tebou bavit nebude i za cenu toho, že by to byl nějaká základní výbava tak jsem to měl aspoň já Editováno: 20. Červen 2011, autor: KoNG Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Červen 2011 Sdílet Vloženo 20. Červen 2011 No tak jsem to myslel - tady místní značkovej zloděj půjčuje podobně postiženým fábuli HTP v základu s firemním olepem a reklamou na nejmenovaného dodavatele ND a nápisem "náhradní vozidlo" - a je jedno jestli do servisu přijeli Supem nebo Koktou. Jde o zachování mobility majitele, kterýho draze zacálovaný přibližovadlo vyšplouchlo a oni jako servis mu ho nedokážou opravit v přiměřeně krátký lhůtě. Ten new motor do auta je samozřejmě "bonus" v uvozovkách, protože ten by se rozhodně primárně TAKHLE posrat v žádným případě neměl - a pokud se posral, je to plná odpovědnost výrobce, který se v tomto případě (výjimečně) KONEČNĚ postavil k problému nikoli prdelí, ale čelem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEER Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 Na tyhle případy snad je povinnost poskytnout náhradní vozidlo, nebo ne? Ano, za jistých podmínek, ale 3 neděle už jsou snad dost pádný důvod pro takové řešení ... Náhradní vozidlo nám nenabídli. Po výměně motoru ale Yeti moc dlouho nevydržel, je opět v servisu. Z ničeho nic spadl do nouzového režimu, to na dovolené docela potěší... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 To je mrzutost,ale dej pak vědět co tomu bylo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEER Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 To je mrzutost,ale dej pak vědět co tomu bylo. Dnes auto vrátili s tím, že vymazali z paměti chybu a máme zase jezdit. Prý to bude asi turbo, že se uvidí ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 20. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2011 (editace) to je fakt přístup ! nestíhám se divit (užil jsem si taky své) otázkou je jestli to je u jiných značek jiné Editováno: 20. Červenec 2011, autor: KoNG Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beranek666 Vloženo 13. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2011 Jikra, na 06. květen 2011 - 22:44, řekl: Tak je to tady, končné řešení pro vytahané řetězy 1.2 TSI, během asi 14 dnů se ukončí zkoušky nových japonských řetězů , jako náhradního dílu pro stávající motory 63 i 77 kW,v případě, kdy dojde k "přeskočení" řetězu tak, že dojde k potkání ventilu s pístem , mění se motor, pokud ne mění se pouze řetěz, a to nejduležitější od KT 45 je modifikovaný motor 63 i 77 kW s silnějšími rozvody (nelze použít pro motory před KT 45 jako náhradí díl). Tak zdá se , že bude pokoj .... Možná.... pak ještě turba..... bezín v oleji... no zkrátka běh na dlouhý tratě..... Trochu by som to poopravil, zmena reťaze je od 20KT, teda od 16.05.2011, zmena sa týka aj hlavy a výfukových ventilov, neviem prečo to nemohli zmeniť pred 25.03.2011, kým bola vyrobená moja TSI . Tedy od 20KT je ten přepracovaný motor s novým typem rozvodů, nebo jen jiný typ řetězu?? 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 14. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2011 Taky by mě to zajímalo 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 (editace) a Editováno: 22. Srpen 2011, autor: Boby77 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dare Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 (editace) Na tvém místě bych volil jednoznačně TSI, copak vůbec můžeš najet s HTP 60tis za rok? A výhod je daleko víc než jen zrychlení, jde hlavně o příjemný pocit z jízdy a auto jde za plynem, to u HTP není...Pokud neřešíš spotřebu tak jednoznačně TSI, pokud ano tak 1.6TDI, ale je dost líná, určitě lenivější jak 1.2TSI (a o 1.2TDI ani nemluvím, ta je už úplně zdechlá...) . Jinak pro uklidnění, na naší Fabii HTP 40kw odešla při 47tis hlava (podpálené ventily) a jelikož auto mělo servisku celou dobu u škodovky tak to Škoda vzala na sebe a celou opravu zaplatila i po 6 letech (oprava 30tis). Myslím že podobné to bude s TSI v případě potřeby. Ale nikde se to veřejně nedočteš. A zas na druhou stranu, současné HTP je o něco lepší než před lety, takže do města ANO, do 10tis/rok ANO, dálnice a více km NE. A ještě abys to měl "jednodušší", současné ceny Roomster jsou podstatně blíže Fabii než to bývavalo, tak na něj mrkni, po faceliftu mu to celkem sluší a když vemu že za 300tis (Style+Magic+Plus paket) je skoro kompletní výbava s 1.2 TSI tak to není zlý a je to přeci jenom dospělejší auto než vysoká úzká Fabia... A nezapomeň vyjednat slevu, minulý rok jsem bežně dostal kolem 7 procent, nejvíce 10. Editováno: 20. Srpen 2011, autor: Dare Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 Boby 77: Já bych bral to TSI, ale vlastně nechápu proč chceš jít do fábie když denně najezdíš 165km....... nechceš zůstat u té octávie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 (editace) a Editováno: 22. Srpen 2011, autor: Boby77 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 Kup si Roomstera - velikostně zvenku se spíš blíží fábuli v kombíku, vnitřní prostor je ale spíš "oktaviánský" - na zadních sedadlech dokonce lepší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Jednoznačne Roomstera - časom určite budeš rád za túto voľbu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dare Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Ty chceš Fabii 1.2TSI START Elegance za 309900,- a to je auto bez ESP a hlavových airbagů a bez metalízy? To mi hlava nebere a určitě to není SIMPLY CLEVER kauf... Je to drahé, Roomster je při současných cenách leší auto za méně peněz.. Nechci se dotknout, ale připomíná mi to situaci, jak naši známí měli Seat Altea výbava Elegance, tu dali své dceři a místo toho si koupili Octavia I Tour s motorem 1.6 tzv. Social Edition a za ni dali přes 300.000,- Strašlivě toho litují, ale chybu si uvědomili pozdě. Získali koncepčně 15let staré auto, s nulovou výbavou a hlavně jim chybí, na co byli zvyklí (např. trojblik, senzor stěračů a pod). A pokud vydržíš do listopadu (pokud se nemýlím) tak ESP bude u všech Škodovek sériově. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Jedině Roomíka, splní nároky pro ženskou polovičku rodiny v řízení, a tvoje nároky pro velikost. A přeci jenom je to trochu víc auto než fabule. Já jsem kdysi z těchto důvodů neváhal ani vteřinu, a toho malého připlacení nelituji ani vteřinu ! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 (editace) a Editováno: 22. Srpen 2011, autor: Boby77 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Nechápu ,proč ji nedají do fábie.Jako vždy české myšlení. No, ono to bude spis "nemecke mysleni". Jinak beru že ESP je dobré ale většinou jsem jezdil stím že bylo vypnuté,alespon přes letní měsíce. Tohle mi hlava nebere - tys mel v aute ESP a pres leto jsi ho po kazdem startu deaktivoval tlacitkem??? Důvod??? Pro takove lidi je ESP fakt zbytecne... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 (editace) a Editováno: 22. Srpen 2011, autor: Boby77 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Psal jsi to jinak, viz. moje citace tveho (pozdeji tebou upraveneho) prispevku. Budme prosim korektni. A jakej rozdil bys chtel poznat? ESP se projevi az v krizove situaci, za bezneho provozu o nem nevis, coz je v poradku... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 (editace) a Editováno: 22. Srpen 2011, autor: Boby77 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 (editace) a Editováno: 22. Srpen 2011, autor: Boby77 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2011 Tohle neberu - kazdej muze byt zkusenej jak chce, chybu stejne cas od casu udela. Nebo ji udela nekdo jinej. Neni to o tom, kdo ESP potrebuje nebo nepotrebuje, ale o tom si priznat, ze ani najetych 2 mil. km neumozni zadnemu ridici zasahnout v pripade akutni potreby tak, jak to umi jen ESP. Zaroven je samozrejme pravda, ze ESP neni vsemocne, kdo jede jako idiot, ma smulu i s nim. A pokud chceš vědět více , tak má práce byla asi taková že jsem jezdil a musel jezdit rychle .Takže mohu posoudit jízdu bez a s ESP. Jinymi slovy rikas, ze jsi bezne jezdil v oblasti zasahu ESP? No nazdar. Samotna rychla jizda zdaleka neznamena, ze bys mohl posuzovat jizdu s/bez ESP. BTW: ta zmena textu v tvem pripevku netrvala minutu, ale 1/4 hodiny. Opakuji, budme prosim korektni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky