KoNG Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 (editace) ještě bych to doplnil o informaci že po provedení akce vám do prostoru rezervy musí přibýt nálepka 24W6 s datumem / razítko servisu který výměnu provedl rovněž tak v servisní knížce „Záznamy servisu“. jinak oficiálně se k tomu píše tohle: Pokud je namontováno turbodmychadlo s číslem dílů 03F 145 701 K, 03F 145 701 L nebo 03F 145 701 M, nejsou nutné další práce dokonce se dříve již montovala 1mm podložka a ta se musí nyní vyměnit za 2mm podložku třeba tato informace poslouží i budoucím kupcům auta s tímto motorem Editováno: 16. Březen 2012, autor: KoNG Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 vždyť tam píšu, kterých čísel turba se to netýká, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 KoNGu,to je zajímavá informace. Ta podložka co tam mám já ve služebáku určitě nemá 2 mm a je tam namontovaná 22.února... Po neděli ji změřím a pokusím se konečně přečíst číslo toho turba. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mick182 Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Pánové, mám fabii II 1.2 tsi, koupeno 05/2010, v říjnu 2011 jsem reklamoval velice hlučné starty jak za studena tak za tepla tak mě vyměnili rozvodovou sadu a byl jsem spokojenej jak auto perfektně jede a ty hlučné starty jsou pryč. Bohužel netrvalo to moc dlouho a kzačátkem 01/2012 mě ty hlučné starty jen při studených startech začali znovu, tak jsem to šel reklamovat auto jsem tam nechal v pondělí a v pátek mě volali, že žádnou poruchu (hlučný start) tzv. nediagnostikovali (neslyšeli), byl jsem pěkně nasranej a při přebírání auta jsem řekl přijímacímu technikovi ať jde to auto nastartovat přede mnou a ouha zazněl hlučný start a reklamace se vyřizovala dále. Po dalších třech dnech mi řekli, že poruchu už odstranili s tím, že závada byla ta, že když v 04/2011 jsem byl na garančce a měnili mě olej s olejovým filtrem, tak ti blbci tam nechali starý těsnící kroužek a dali tam nový filtr na kterém je další těsnící kroužek, takže jsem tam měl dva těsnící kroužky, tak to odstranili a ujistili mě, že už je vše v pořádku. Bohužel hlučné starty začaly začátkem 03/2012 znovu jak za studena tak za tepla a v pondělí 12.3.2012 jsem to šel reklamovat znovu. Zvuk tam naštěstí slyšeli a nahráli si ho a poslali do Škodovky a v pondělí 19.3.2012 mají dojet přímo z Mladé Boleslavi. Tak a teď nevím co mám dělat záruka mě končí v 05/2012 a nejraději bych odstoupil od smlouvy nebo bych po nich chtěl nový vůz. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Ja som našiel nejaké číslo na druhej strane motora pri olejovom filtri na bielom štítki a pod ním bol čiarový kód. To číslo je 03F 117 021 A. Mohlo by to býť číslo turba, lebo k číslu priamo na ňom som sa nedostal a ani na základe fota nemám šajnu, kde by to mohlo byť. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 (editace) Galeo,to číslo je podle ETKY Chladič oleje. Turba mají 03F 145 701. Editováno: 16. Březen 2012, autor: Pawouk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 Ok, dík, zase viem viac Ale z toho turba som lokša, nevedel by niekto nafotiť nejaký pohľad zhora a označiť to miesto, kde sa nachádza číslo ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 (editace) to číslo je na spodku turba a musíš se dívat od trubky sání (černá zahnutá trubka na hrdle turba) takže jinak, koukáš se na turbo od blatníku řidiče, ten nálitek s číslem je ve spodní části turba (vojensky na pozici 6), bohužel přímo vidět není, musí se zrcátkem nebo vyfotit nějakým malým kompaktem metodou hokus pokus, fotit naslepo, číslo je na přírubě turba, nikde jinde ho nehledej, normálně ho neuvidíš - zrcátkem Editováno: 16. Březen 2012, autor: Jar_da Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 KoNGu,to je zajímavá informace. Ta podložka co tam mám já ve služebáku určitě nemá 2 mm a je tam namontovaná 22.února... Po neděli ji změřím a pokusím se konečně přečíst číslo toho turba. rozhodující je číslo turba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 to číslo je na spodku turba a musíš se dívat od trubky sání (černá zahnutá trubka na hrdle turba) takže jinak, koukáš se na turbo od blatníku řidiče, ten nálitek s číslem je ve spodní části turba (vojensky na pozici 6), bohužel přímo vidět není, musí se zrcátkem nebo vyfotit nějakým malým kompaktem metodou hokus pokus, fotit naslepo, číslo je na přírubě turba, nikde jinde ho nehledej, normálně ho neuvidíš - zrcátkem Díkes, dobrý popis. Zajtra sa pokúsim to nejako pozrieť. Ešte raz dík Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathes25 Vloženo 16. Březen 2012 Sdílet Vloženo 16. Březen 2012 kong mne tam dali do servisnej knižky že akcia 24V9 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 Měl sem na mém minulém autě asi asi 6 závad (vadná tyč řízení, servo, poloosa, nejela klima a nefunkční airbag) auto koupeno nové a zavady za první rok. Podle mě nejde auto vratit atd aspon neznám nikoho komu se to povedlo kromě Konga (Roomster) jinak v pořadech jako Občanské judo atd se to řešilo mockrat ale nikdo neuspěl :-( Fabie zatím bez jediné závady dá se auto vrátit, osobní zkušenost s Touaregem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 kong mne tam dali do servisnej knižky že akcia 24V9 číslo servisní akce na to co jsem psal je 24W6, tak jak uvedl Kong Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 Pánové, mám fabii II 1.2 tsi, koupeno 05/2010, v říjnu 2011 jsem reklamoval velice hlučné starty jak za studena tak za tepla tak mě vyměnili rozvodovou sadu a byl jsem spokojenej jak auto perfektně jede a ty hlučné starty jsou pryč. Bohužel netrvalo to moc dlouho a kzačátkem 01/2012 mě ty hlučné starty jen při studených startech začali znovu, tak jsem to šel reklamovat auto jsem tam nechal v pondělí a v pátek mě volali, že žádnou poruchu (hlučný start) tzv. nediagnostikovali (neslyšeli), byl jsem pěkně nasranej a při přebírání auta jsem řekl přijímacímu technikovi ať jde to auto nastartovat přede mnou a ouha zazněl hlučný start a reklamace se vyřizovala dále. Po dalších třech dnech mi řekli, že poruchu už odstranili s tím, že závada byla ta, že když v 04/2011 jsem byl na garančce a měnili mě olej s olejovým filtrem, tak ti blbci tam nechali starý těsnící kroužek a dali tam nový filtr na kterém je další těsnící kroužek, takže jsem tam měl dva těsnící kroužky, tak to odstranili a ujistili mě, že už je vše v pořádku. Bohužel hlučné starty začaly začátkem 03/2012 znovu jak za studena tak za tepla a v pondělí 12.3.2012 jsem to šel reklamovat znovu. Zvuk tam naštěstí slyšeli a nahráli si ho a poslali do Škodovky a v pondělí 19.3.2012 mají dojet přímo z Mladé Boleslavi. Tak a teď nevím co mám dělat záruka mě končí v 05/2012 a nejraději bych odstoupil od smlouvy nebo bych po nich chtěl nový vůz. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky Najdi si vlákno KonGa- Roomajz TSI, Roomajz TDI a tam uvidíš. Je to zkušený TSIčkař....... Nakonec mu to vyměnili. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 Otazne je,za co to zase vymenia. Za novu retaz,co bude rachotit za 2 mesiace zase?Zjavne ide o nejaku vaznejsiu konstrukcnu vadu tychto motorov. Co ma dost mrzi,lebo mam cerstvo vymenenu retaz a vase skusenosti ma vobec nenaplnaju pozitivnymi pocitmi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 (editace) Otazne je,za co to zase vymenia. Za novu retaz,co bude rachotit za 2 mesiace zase?Zjavne ide o nejaku vaznejsiu konstrukcnu vadu tychto motorov. Co ma dost mrzi,lebo mam cerstvo vymenenu retaz a vase skusenosti ma vobec nenaplnaju pozitivnymi pocitmi Já mám po výměně asi 6000 km( 4 měsíce) a zatím klid, mimo výměnu baterky se spadeným článkem. KonG dostal druhé auto.. Editováno: 17. Březen 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 (editace) No když jsem se sem po letech vrátil a přemýšlel, co koupit za vůz, tak jsem se rozhodoval mezi 1,2 51kw a 1,2 TSI. Prostě auto na ježdění do práce.Pak jse se dozvěděl abych do TSI nešel a počkal až se budou dělat nové motory, které budou konstrukčně jiné a nebudou jednoduše řečeno mít určitou konstrukční vadu a další!!!.Na to, jsem dostal od jednoho z vás odpověd, že vím prd apod. a že je blbost aby škodovka motor upravovala.No jak tak koukám a ne jenom tady na fóru, kliku má jen malokdo komu auto jezdí v pohodě. Bazary jsou přeplněné 1,2 TSI a není se čemu divit.Víc nemám k tomu co dodat.Tady je citace z jednoho článku na který tu nechám odkaz.Takže podle toho si myslím že jsem měl pravdu když jsem napsal že se po novém roce bude upravovat motor TSI.Doufám že ten dotyčná pokud si to bude pamatovat co mi napsal se zamyslí nad tím že tím že má pár stovek příspěvků tak to z něho nedělá vševěda. Zde je ta citace :Koncern Volkswagen hodlá nahradit veškeré současné motory novou unifikovanou řadou EA211. Od konce letošního roku se proto v Mladé Boleslavi postupně začnou vyrábět tři motory nové koncepce: 1,2 TSI, 1,4 TSI a 1,6 MPI. A tady odkaz:http://byznys.ihned....-pro-volkswagen Mají se potichu vrátit k řemenům, viz HTP ve faceliftu Fabie. To se Škodovce VW smál jak jim ty řetězy na 1,3kách rachotí,ale nikdy to nedělalo takové p.ůsery jak toto. Ty přeplněné bazary s TSI nebudou tak horké,ale bude problém v dlouhodobějšímu návratu důvěry,kterou koncern VW ztratil.TDI bylo metou, TSI je metlou koncernu... Editováno: 17. Březen 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 Jenže to není kvůli řetězům, to je totiž nová generace motorů, které budou v autě obráceně, tedy sáním vpředu, výfukovými svody vzadu, navíc skloněné dozadu, dále budou svody chlazené vodou, aby nemuselo docházet k chlazení výfukových plynů vstřikem benzinu (kvůli katu, který je hned za výfukovým potrubím), to otočení přináší úsporu materiálu, kdy nevede výfuk složitě zpředu motoru okolo nápravy a naklopení dozadu přináší úsporu místa a lepší rozložení hmotnosti, to, že budou rozvody řemenem nebo ozubeným řemenem je už jaksi navíc, bohužel za blbý řetězy nemůže motor, ale výrobci těchto řetězů, který ho materiálově ošulili 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 (editace) Jenže to není kvůli řetězům, to je totiž nová generace motorů, které budou v autě obráceně, tedy sáním vpředu, výfukovými svody vzadu, navíc skloněné dozadu, dále budou svody chlazené vodou, aby nemuselo docházet k chlazení výfukových plynů vstřikem benzinu (kvůli katu, který je hned za výfukovým potrubím), to otočení přináší úsporu materiálu, kdy nevede výfuk složitě zpředu motoru okolo nápravy a naklopení dozadu přináší úsporu místa a lepší rozložení hmotnosti, to, že budou rozvody řemenem nebo ozubeným řemenem je už jaksi navíc, bohužel za blbý řetězy nemůže motor, ale výrobci těchto řetězů, který ho materiálově ošulili No důvod se vždy najde,ale to je jedno. Řemen má zpátky, jak jsem psal HTP a ten se nikam nesklání....A výfuk "dozadu" byl u starých 1,3ek a zase museli experimentovat(má ho i 1,8 TSI, resp 2,0TSI)...Do aut dělám poměrně dlouho,ale okecávat problém vlastního bordelu ve vývoji a volbě kvality stěžejních komponentů nejde házet na výrobce řetězu. Přece Š-A je finální montáž a ti si to mají- MUSÍ ohlídat a co jsem se dozvěděl od jednoho mechanika značkového servisu tak ty první TSI měly řetězy Poland a nyní jsou odjinud a zároveň to je poslední motor s řetězem.Mrzí mne že jsem se taky nechal uvrtat....Bohužel nemám žaludek abych se vozil v něčem jiném než ve Škodárně.... Editováno: 17. Březen 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Březen 2012 Sdílet Vloženo 17. Březen 2012 Korejci už taky blbnu s řetězy a jak se dívám OPĚT kopie, vč řetězu na olejovém čerpadle. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 18. Březen 2012 Sdílet Vloženo 18. Březen 2012 (editace) No důvod se vždy najde,ale to je jedno. Řemen má zpátky, jak jsem psal HTP a ten se nikam nesklání....A výfuk "dozadu" byl u starých 1,3ek a zase museli experimentovat(má ho i 1,8 TSI, resp 2,0TSI)...Do aut dělám poměrně dlouho,ale okecávat problém vlastního bordelu ve vývoji a volbě kvality stěžejních komponentů nejde házet na výrobce řetězu. Přece Š-A je finální montáž a ti si to mají- MUSÍ ohlídat a co jsem se dozvěděl od jednoho mechanika značkového servisu tak ty první TSI měly řetězy Poland a nyní jsou odjinud a zároveň to je poslední motor s řetězem.Mrzí mne že jsem se taky nechal uvrtat....Bohužel nemám žaludek abych se vozil v něčem jiném než ve Škodárně.... jejda jejda, chápu tvé nasrání, ale motor opravdu nemůže za nekvalitní řetězy, nakonec to není jen problém VW koncernu, stejný problém mají i ostatní výrobci aut i jeden z etalonů kvality - Nissan, nadáváš hezky na řetěz, ale to že se používá na rozvody nevidím jako mínus, naopak, píšeš, že děláš do aut, tak tedy dobře víš, která auta řetěz používali vždycky, namátkou BMW, Nissan ... že by to byly taky špatné motory? Asi ne viď, je to jen o kvalitě jednoho dílu. Jsem zvědav jak budeš nadšenej, až budeš mít řemena ten taky někdo ošulí, tam je to totiž buď anebo - praskne motor v háji (pokud nemáš Toyotu, tam se to ve většině nepotkávalo), navíc další problematický místo jsou napínací kladky, další prvek co se může vysypat a taky se to tak dělo .... ošulenej řetěz se "jen" vytahá a pokud to člověk sleduje, tak se i včas pozná a nic se motoru nestane, navíc se tyto závady projevují v záruce, pokud někdo jezdí hodně, tak za dva roky najede určitě 60-70.000 km, kdo jezdí málo, koupí si záruku na 4 roky a 60.000 km a je o starostech. Ty skloněné motory dozadu mají 1,8 tsi i 2,0 tsi, měly je i TDI 66 i 81 kW, protože to byly motory Audi, dopředu skloněné jsou VW a mají tu výhodu, že se ke všemu tak trochu lépe dostaneš, ale to jistě víš, když do aut děláš p.s. neobhajuju tady Škodovku ani koncern, nejsem ani nijak spjatý s motorárnou Editováno: 18. Březen 2012, autor: Jar_da 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Březen 2012 Sdílet Vloženo 18. Březen 2012 A kromě toho ty starší řetězy vypadaly "trochu" jinak než ty proklínané v TSíčkách. Dřív se totiž používaly řetězy, kterým se řáká VÁLEČKOVÉ - jasný příklad jsou řetězy ze starších škodovek od "nepaměti" až po 1,4MPI. Tam ozubená kola zabírala jen za válečky navlečené na čepy, zalisované do plochých spojovacích článků. Zuby měly u své paty mezi sebou kruhové vybrání, do kterého přesně pasovaly ty válečky z řetězu. Přenos síly byl tedy přesně definovaný - ze zubu(ů) kola na váleček, z válečku na čep, z čepu na článek řetězu - a z něj na další čep atd. Tvar článků byl léty ověřený, dimenzování podle tahových sil také - kde bylo potřeba, dávaly se tyto řetězy ve víceřadovém provedení, kdy tahovou sílu mezi jednotlivými čepy přenášelo více paralelních řad spojovacích článků - já sám osobně jsem viděl až 4řadové řetězy a dost možná byly i s ještě větším počtem řad. Ty nové řetězy se ale nazývají OZUBENÉ - mají totiž na spodní straně článků ozubení, které zapadá do mnohem menších zubů na kolech pohonu - síla se tím přenáší přímo na materiál článku, nikoliv na spojovací čep - ten se přenosu síly účastní pouze jako spojovací element mezi jednotlivými řadami článků. Tady si myslím nastal kámen úrazu - nějakej bloody fucking professional nindža indža frikulín si na svým supr dupr CAD PC stroji vypočítal, že tím ušetří na každým čepu a článku pár setin mm na tloušťce materiálu a pár centů za nižší technologickou náročnost materiálových úprav, jenže něco jinýho je simulace a něco jinýho praxe... A v moderním strojírenství bohužel pořád víc převažuje důvěra ve věci odsimulovaný jen ve "virtuálním prostoru", protože jak postupně roste množství zkušeností s těmahle technologiema, roste i přesnost těch simulací - bohužel, zbývající zlomek % případů, kdy se simulace "netrefí" úplně přesně do reálu je pořád ještě dost vysokej. Čím dál tím víc se používá metoda konstrukce "postavme to tak, aby to taktak vydrželo a při zkouškách odhalíme nejslabší místo - to pak nepatrně zesílíme a dostaneme nejlevnější možnej výsledek". Ano, tahle metoda může uspět třeba při návrhu letadla, který jde po každých 100hodinách provozu na detailní kontrolu a po 1000 hodinách na revizi spojenou s málem generálkou. Tam se taková konstrukce vyplatí - protože je neustále pod drobnohledem technický kontroly a kontrolní proces vlastně nikdy nekončí. Něco jinýho je ale auto v běžným provozu - to se zkontroluje při jednotlivých etapách montáže, pak se projede a jde "na krám" - a další (ve srovnání s letectvím poměrně zběžné!!! - například motor nikdo nerozebírá kvůli změření opotřebení dílů) kontroly má až po X hodinách provozu... Tady zcela jasně selhal proces ověřování nový technologie v reálným pohledu dlouhodobější životnosti a spolehlivosti i v mezních podmínkách provozu - z hlediska provozu u naprosto obyčejnýho uživatele. Motor se postavil "na kompu", na PC se odsimulovaly nejdůležitější konstrukční celky, udělala se prototypová řada, aby vývoj stál koncernovou kapsu co nejmíň love, tak se najmula externí firma na celkový otestování, testy proběhly ve sprinterským tempu "HRRRR NA TO AŤ UŽ TO JE VE VÝROBĚ A NA KRÁMECH", takže nikdo nezachytil tikání časovaný bomby podřimující v materiálu a dimenzování poměrně důležitých komponent - a výsledek je na světě. Koncern VW z něj má kabát až na paty - a jestli bude Vlkohrad stejně ojebávat zkušební testy i u těch novejch motorů, který ohlašuje tiskový oddělení na nejbližší roky, nebude to dlouho trvat a VW získá horší pověst než Dacia... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 18. Březen 2012 Sdílet Vloženo 18. Březen 2012 Ekkare, ty jsi ale vážně tlučhuba. Tolik řádků nesmyslného textu! Ale je vidět, že jsi odborník od návrhu, přes výrobu až po marketing a prodej. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 19. Březen 2012 Sdílet Vloženo 19. Březen 2012 To Ekkar_z_Bastlírny Neboj že nevím jaký je mezi nima rozdíl,ale taky u toho válečkového(pro OHC ho měly i žiguly-Fiaty) hrozilo minimálně riziko "skočení". Tady díky přenosu síly zuby je efekt podobný řemenu. "Hoplá" to udělá při sebemenším vytahání resp než to dotahne napínák. V pátek jsem volal jednomu servisákovi a vytahané řetízky se vyměňují za řetízek o článek kratší.Potom mají fůru času než to začne dělat pomalu bordel.Pak to budou omlouvat "normálním"projevem a nakonec si to vyměníme sami až nás to bude srát a bude dávno po záruce. Možná(díky kratšímu řetězu) se zdá být motor tišší a nedělá to paskudu nikdy.Aby ne když to napínák skoro nepotřebuje a je tam jako opora. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky