Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

Tak u mne a mých trablech s autem mi tato má varianta přišla nyní vhodnější. Určo mi ta náhrádní auta vynahradila cenu auta. Jedno období jsem si připadal jak zaměstnanec servisu, auta se mi před barákem střídala a sousedi čuměli co jsem zase koupil. Citigo, OII FCL 1,4TSi, FII, .......

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím, kolik máte otaček motoru teď když se ochladilo? Parkuji v garáži kde je ted asi 14-16stupnů a všimnul jsem si že teď když ráno nastartuji motor tam má jen 990otáček a když bylo teplo tak byli vyšší asi 1200ot. To by snad mělo být naopak, čím větší zima tím více otáček, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes v SM vyšel rozhovor s panem Hrdličkou (šéfem vývoje agregátů a podvozků ŠA),kde tento tvrdí,že problémy s rozvody u motoru 1.2 TSI jsou již vyřešené. Poněkud se zdráhám tomu uvěřit,když si totiž vzpomenu co tento pán tvrdil při zavedení tohoto motoru do výroby (že vydrží 250 000 km bez závad !?). :kol-32:

post-32075-0-75022900-1350311051_thumb.j

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jistě.. ti panove nemužou napsat, že je to v háji a ty motory jsou šunty... to je jasny.. mně spiš vadí, že cílí na rodiny, ok.. proč ale k...a neudělaj normalni motor, ktery jde předělat na LPG?? pokud cilim na levnější klientelu, tak ji snad nabídnu jednoducho techniku.. oni maj sice plnou usta kecu a tom, jak je Tsi super, ale k čemu mi to je, když najedu 1500km mesicně a za benzim jsme lepil 5000??? Přestavba mi ušetřila 1.10kč z každého kilometru.. to mi rapid neumožni, pokud neberu ten jejich zakladni moturek vhodny tak leda do kratke fabie, nebo duchodcum na nakup, rozhodněne ne pro rodinu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No někde jsem tady na fóru psal o novém TSi v tomto autě a slítlo se to namne jak roj vos na bonbon, že to není pravda.....

Já mám dnes(45000km) auto na operatérně a jak píše inža z MB tak mám být obdarován, a tak jak psal bez zaváhání poslední variantou rozvoďáku. Tak snad napotřetí bude vše O.K.

I s náhradním autem.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna z těch vos jsem byl i já a je to zhruba tady: . :rolleyes: V Etce je stále stejná opravná sada,kde není nejnovější řetěz,napínák a rozvodové kolo už vůbec žádné. Teď jsem ji aktualizoval,tak by mě zajímalo jak to v těch servisech dělají?

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přístup na ETCu nemám,ale snad to už bude O.K. O "stejnosti" sad se mluví pořád a taky pořád o inovacích napínáků a bůhví čeho a taky změny výrobců, bla bla bla bla a nakonec kdo ví co je pod jakým číslem co přichází. Prostě mi to vymění a šlus. V Rapidu resp v nyní vyráběných povozech má být řetěz širší a tím odolnější.Do našich TSI to nejde přeoperovat. Jinak do 60ti tis ho můžu nechat vyměnit ještě jednou :kol-31: . Je to stále v záruce....

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem byl na garančce tak mi technik říkal že zezačátku měli příkaz z Bolky měnit pouze napínáky a tak asi proto se ta začalo ozývat znovu tak brzo. Nyní se prý už mění vše napínák rozvody. Ale co je na tom pravdy těžko říct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mne naposled v servise rekli, ze problem s rachocenim motoru resi novej soft a podlozka :D. Tak to tak prece musi byt! Je fakt posledni verze softu tomu trochu pomohla, ale ja s rachocenim dlouhodobe problem nemam. Zarachta si prakrat do mesice a to pozoruju vetsinou jenom kdyz to necham stat "oprene o motor" bez rucni brzdy nekde ve svahu. Normalne to ale nedelam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přeskočení řetězu hrozilo jen u prvních kusů. Jakmile se přišlo na problémy s vytahováním žetězu došlo k úpravě a mimo jiné odlitek víka rozvodů získal nálitek, který přeskočení zabrání. To znamená, že řetěz bude po dobu než se napínák natlakuje rachtat a čím bude delší tím bude rachtání častější a intenzivnější. Až to bude zřetelné při každém startu, tak se jednoduše zajde do servisu a vše se na záruku či kulanci vymění za kompletní novou bezproblémovou sadu = tolik jsem se dočetl všemožně na internetu.

Informoval jsem se přímo u Škody-auto a dostalo se mi informace, že náš motor vyrobený 2/2011 již skutečně obsahuje modifikovaný odlitek krytu, takže řetěz nemůže přeskočit a tudíž nedojde nikdy k potkání ventilů a pístu. Pokud dojde v budoucnu k protažení řetězu, které se projeví zvukovým efektem, tak se v klídku jednoduše celá sada vyměni.

Souhlasím s příspěvkem na předchozí straně: Nenechat auto vyset při parkování na motoru, parkovat vždy na ručce a rychlost nechat zařazenou jen jako pojistku, kdyby parkovací brzda selhala. Osobní zkušenost je taková, že jakmile jsem začal parkovat na ručce tak se slabé krátkodobé zarachtání objeví jen velice sporadicky - odhaduji tak jednou za 30 startů. Při parkování vysením na zpátečce to bylo MNOHEM častěji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo,to je ten nový přístup = při výměně oleje vyměníme pokaždé i "bezúdržbový" řetěz. Avšak záruka a kulance jednou skončí. Počítám,že Fabii si dost často kupují lidé,co od ní očekávají,že jim vydrží ne dva,nebo tři roky,ale přece jen o trochu déle... A pro ně to je a bude jistě nepříjemné překvapení.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přístup na ETCu nemám,ale snad to už bude O.K. O "stejnosti" sad se mluví pořád a taky pořád o inovacích napínáků a bůhví čeho a taky změny výrobců, bla bla bla bla a nakonec kdo ví co je pod jakým číslem co přichází. Prostě mi to vymění a šlus. V Rapidu resp v nyní vyráběných povozech má být řetěz širší a tím odolnější.Do našich TSI to nejde přeoperovat. Jinak do 60ti tis ho můžu nechat vyměnit ještě jednou :kol-31: . Je to stále v záruce....

V čem je poblem že tam nejde ten širší dat ? Klidně bych si zaplatil předělavku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V čem je poblem že tam nejde ten širší dat ? Klidně bych si zaplatil předělavku

Ale v článku se píše, že nové řešení obsahuje nový řetěz, nová řetězová kola i napínák. Dále píší, že při výměně kteréhokoliv 1,2 TSI se mění vše na aktuální řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale v článku se píše, že nové řešení obsahuje nový řetěz, nová řetězová kola i napínák. Dále píší, že při výměně kteréhokoliv 1,2 TSI se mění vše na aktuální řešení.

Podle tvrzení servisu mají nyní vyráběná TSI širší řetěz a vše s tím související co se pravděpodobně neprotáhne průvlakem na hlavě motoru. :kol-26: Nové motory to mají širší. To by asi vyžadovalo novou hlavu a kdoví co dalšího.

Tak jsem to slyšel. Pro vosí slet.....

Mimochodem, mám třetí řetěz na rozvodech. Do 60ti tis km to třeba ještě jednou stihnu na prodlouženku. Ještě že mi nebylo líto ty čtyři litry dát navíc. :kol-31:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle tvrzení servisu mají nyní vyráběná TSI širší řetěz a vše s tím související co se pravděpodobně neprotáhne průvlakem na hlavě motoru. :kol-26: Nové motory to mají širší. To by asi vyžadovalo novou hlavu a kdoví co dalšího.

Tak jsem to slyšel. Pro vosí slet.....

Mimochodem, mám třetí řetěz na rozvodech. Do 60ti tis km to třeba ještě jednou stihnu na prodlouženku. Ještě že mi nebylo líto ty čtyři litry dát navíc. :kol-31:

Tobě by měla škodovka platit za testování řetězů. :kol-47: Ono to podle Etky vypadá,že změna přišla cca v říjnu/listopadu 2011 - blok motoru,hlava,víko hlavy,písty (třetí verze),vodní čerpadlo (čvrtá verze) - no a pak co nás zajímá nejvíc:řetěz,napínák,rozvodové kolo,vodící lišta a kluzná lišta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...