KubinoPv Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 (editace) Tak u mne a mých trablech s autem mi tato má varianta přišla nyní vhodnější. Určo mi ta náhrádní auta vynahradila cenu auta. Jedno období jsem si připadal jak zaměstnanec servisu, auta se mi před barákem střídala a sousedi čuměli co jsem zase koupil. Citigo, OII FCL 1,4TSi, FII, ....... Editováno: 12. Říjen 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 Prosím, kolik máte otaček motoru teď když se ochladilo? Parkuji v garáži kde je ted asi 14-16stupnů a všimnul jsem si že teď když ráno nastartuji motor tam má jen 990otáček a když bylo teplo tak byli vyšší asi 1200ot. To by snad mělo být naopak, čím větší zima tím více otáček, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 Hele,to je u TSI normální. Někdo sem dal i toto TPI (je to sice pro 1.4 TSI,ale chování obou motorů je podobné) s vysvětlením: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 Dnes v SM vyšel rozhovor s panem Hrdličkou (šéfem vývoje agregátů a podvozků ŠA),kde tento tvrdí,že problémy s rozvody u motoru 1.2 TSI jsou již vyřešené. Poněkud se zdráhám tomu uvěřit,když si totiž vzpomenu co tento pán tvrdil při zavedení tohoto motoru do výroby (že vydrží 250 000 km bez závad !?). 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 Pawouk. zajímavej článek....líbí se mi tam ta pasáž o výměně řetězu u libovolně starého 1,2tsi...jsem zvědav jak to bude v praxi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 tak jistě.. ti panove nemužou napsat, že je to v háji a ty motory jsou šunty... to je jasny.. mně spiš vadí, že cílí na rodiny, ok.. proč ale k...a neudělaj normalni motor, ktery jde předělat na LPG?? pokud cilim na levnější klientelu, tak ji snad nabídnu jednoducho techniku.. oni maj sice plnou usta kecu a tom, jak je Tsi super, ale k čemu mi to je, když najedu 1500km mesicně a za benzim jsme lepil 5000??? Přestavba mi ušetřila 1.10kč z každého kilometru.. to mi rapid neumožni, pokud neberu ten jejich zakladni moturek vhodny tak leda do kratke fabie, nebo duchodcum na nakup, rozhodněne ne pro rodinu.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 http://www.novinky.cz/auto/281586-jak-jezdi-rapid-s-nejlevnejsim-trivalcovym-motorem.html tak si to shrneme-Nicméně, parametry jsou lepší než v případě fabie HTP pro říznější rozjezd ale musíte motor hodně točit. V nižších otáčkách se mu moc akcelerovat nechce. Sptřeba 6.1 udávaná.. simply never. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 (editace) No někde jsem tady na fóru psal o novém TSi v tomto autě a slítlo se to namne jak roj vos na bonbon, že to není pravda..... Já mám dnes(45000km) auto na operatérně a jak píše inža z MB tak mám být obdarován, a tak jak psal bez zaváhání poslední variantou rozvoďáku. Tak snad napotřetí bude vše O.K. I s náhradním autem. Editováno: 15. Říjen 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 (editace) Jedna z těch vos jsem byl i já a je to zhruba tady: . V Etce je stále stejná opravná sada,kde není nejnovější řetěz,napínák a rozvodové kolo už vůbec žádné. Teď jsem ji aktualizoval,tak by mě zajímalo jak to v těch servisech dělají? Editováno: 15. Říjen 2012, autor: Pawouk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 Po precitani Hrdlickovych vyjadreni som presne urobil to iste aj ja, aktualizoval etku a vysledok rovnaky. Najnovsia opravna sada je priblizne rok stara. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 (editace) Přístup na ETCu nemám,ale snad to už bude O.K. O "stejnosti" sad se mluví pořád a taky pořád o inovacích napínáků a bůhví čeho a taky změny výrobců, bla bla bla bla a nakonec kdo ví co je pod jakým číslem co přichází. Prostě mi to vymění a šlus. V Rapidu resp v nyní vyráběných povozech má být řetěz širší a tím odolnější.Do našich TSI to nejde přeoperovat. Jinak do 60ti tis ho můžu nechat vyměnit ještě jednou . Je to stále v záruce.... Editováno: 15. Říjen 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 Když jsem byl na garančce tak mi technik říkal že zezačátku měli příkaz z Bolky měnit pouze napínáky a tak asi proto se ta začalo ozývat znovu tak brzo. Nyní se prý už mění vše napínák rozvody. Ale co je na tom pravdy těžko říct. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 No,tady je pro zajímavost obrázek řešení rozvodů u nových motorů 1.2 TSI řady EA 211: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 no mne naposled v servise rekli, ze problem s rachocenim motoru resi novej soft a podlozka . Tak to tak prece musi byt! Je fakt posledni verze softu tomu trochu pomohla, ale ja s rachocenim dlouhodobe problem nemam. Zarachta si prakrat do mesice a to pozoruju vetsinou jenom kdyz to necham stat "oprene o motor" bez rucni brzdy nekde ve svahu. Normalne to ale nedelam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svirus Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Přeskočení řetězu hrozilo jen u prvních kusů. Jakmile se přišlo na problémy s vytahováním žetězu došlo k úpravě a mimo jiné odlitek víka rozvodů získal nálitek, který přeskočení zabrání. To znamená, že řetěz bude po dobu než se napínák natlakuje rachtat a čím bude delší tím bude rachtání častější a intenzivnější. Až to bude zřetelné při každém startu, tak se jednoduše zajde do servisu a vše se na záruku či kulanci vymění za kompletní novou bezproblémovou sadu = tolik jsem se dočetl všemožně na internetu. Informoval jsem se přímo u Škody-auto a dostalo se mi informace, že náš motor vyrobený 2/2011 již skutečně obsahuje modifikovaný odlitek krytu, takže řetěz nemůže přeskočit a tudíž nedojde nikdy k potkání ventilů a pístu. Pokud dojde v budoucnu k protažení řetězu, které se projeví zvukovým efektem, tak se v klídku jednoduše celá sada vyměni. Souhlasím s příspěvkem na předchozí straně: Nenechat auto vyset při parkování na motoru, parkovat vždy na ručce a rychlost nechat zařazenou jen jako pojistku, kdyby parkovací brzda selhala. Osobní zkušenost je taková, že jakmile jsem začal parkovat na ručce tak se slabé krátkodobé zarachtání objeví jen velice sporadicky - odhaduji tak jednou za 30 startů. Při parkování vysením na zpátečce to bylo MNOHEM častěji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 No jo,to je ten nový přístup = při výměně oleje vyměníme pokaždé i "bezúdržbový" řetěz. Avšak záruka a kulance jednou skončí. Počítám,že Fabii si dost často kupují lidé,co od ní očekávají,že jim vydrží ne dva,nebo tři roky,ale přece jen o trochu déle... A pro ně to je a bude jistě nepříjemné překvapení. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Přístup na ETCu nemám,ale snad to už bude O.K. O "stejnosti" sad se mluví pořád a taky pořád o inovacích napínáků a bůhví čeho a taky změny výrobců, bla bla bla bla a nakonec kdo ví co je pod jakým číslem co přichází. Prostě mi to vymění a šlus. V Rapidu resp v nyní vyráběných povozech má být řetěz širší a tím odolnější.Do našich TSI to nejde přeoperovat. Jinak do 60ti tis ho můžu nechat vyměnit ještě jednou . Je to stále v záruce.... V čem je poblem že tam nejde ten širší dat ? Klidně bych si zaplatil předělavku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svirus Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 V čem je poblem že tam nejde ten širší dat ? Klidně bych si zaplatil předělavku Ale v článku se píše, že nové řešení obsahuje nový řetěz, nová řetězová kola i napínák. Dále píší, že při výměně kteréhokoliv 1,2 TSI se mění vše na aktuální řešení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 (editace) Ale v článku se píše, že nové řešení obsahuje nový řetěz, nová řetězová kola i napínák. Dále píší, že při výměně kteréhokoliv 1,2 TSI se mění vše na aktuální řešení. Podle tvrzení servisu mají nyní vyráběná TSI širší řetěz a vše s tím související co se pravděpodobně neprotáhne průvlakem na hlavě motoru. Nové motory to mají širší. To by asi vyžadovalo novou hlavu a kdoví co dalšího. Tak jsem to slyšel. Pro vosí slet..... Mimochodem, mám třetí řetěz na rozvodech. Do 60ti tis km to třeba ještě jednou stihnu na prodlouženku. Ještě že mi nebylo líto ty čtyři litry dát navíc. Editováno: 16. Říjen 2012, autor: Jakub Nabel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bad22 Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 (editace) snad to bude OK Editováno: 16. Říjen 2012, autor: bad22 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Podle tvrzení servisu mají nyní vyráběná TSI širší řetěz a vše s tím související co se pravděpodobně neprotáhne průvlakem na hlavě motoru. Nové motory to mají širší. To by asi vyžadovalo novou hlavu a kdoví co dalšího. Tak jsem to slyšel. Pro vosí slet..... Mimochodem, mám třetí řetěz na rozvodech. Do 60ti tis km to třeba ještě jednou stihnu na prodlouženku. Ještě že mi nebylo líto ty čtyři litry dát navíc. Tobě by měla škodovka platit za testování řetězů. Ono to podle Etky vypadá,že změna přišla cca v říjnu/listopadu 2011 - blok motoru,hlava,víko hlavy,písty (třetí verze),vodní čerpadlo (čvrtá verze) - no a pak co nás zajímá nejvíc:řetěz,napínák,rozvodové kolo,vodící lišta a kluzná lišta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 16. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2012 Provokatére. Svým způsobem by asi bylo ideální aby se to potkalo nebo tak něco. To by se Š-A vyplatil nový inovovaný polomotor. Mám už to inovované turbo, to by nemuseli. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 zmena prisla v rijnu 2011,pisi to i v autohitu,pry od te doby by to melo byt dobre,ale jestli to je pravda nevim Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 Je tady někdo s 1.2 TSI vyrobeném po říjnu 2011 a s rachotícím řetězem? Mám pocit,že už jsem se na to někde ptal,ale už si to přesně nevybavuji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voda13 Vloženo 17. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2012 Ptal v antisvolávčce, a ještě mě zdrbal (za to, že mě nerachotí ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky