Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ty tzv.bezúdržbové řetězové rozvody mají problémy i v některých šestiválcových motorech Audi (zdroj SM),nebo i u Peugeotu v motorech vyvinutých společně s BMW viz. zde: . Nejspíš se šetří na nepravých místech.

Vloženo

Dnes jsem se dověděl informaci od zaměstnance jednoho velkého pražského dealera koncernových vozů,že závada "vadných" rozvodů se týká údajně až 100 000 ks motorů 1.2 TSI montovaných do různých typů vozů koncernu VW. :feve:

A nevedel by povedať približne o aké výrobné týždne sa jedná ? :feve:

Vloženo

To bohužel netuší. Ale nejspíš od začátku výroby. Chce to při zachrastění motoru při startu naklusat do servisu,ať fungují. Jinak kolegové z práce se po skoro dvou týdnech čekání na nové rozvody konečně dočkají Fabie,rozvody už jsou na servisu,jenom je vyměnit. Snad prý je to problém centrálního skladu v Bolce. Nějaká přestavba,či co.

Vloženo (editace)

... Jinak kolegové z práce se po skoro dvou týdnech čekání na nové rozvody konečně dočkají Fabie,rozvody už jsou na servisu,jenom je vyměnit. Snad prý je to problém centrálního skladu v Bolce. Nějaká přestavba,či co.

No já nevím - ale kdybych já měl zorganizovat výměnu cca 100 000 sad rozvodovýho pohonu, tak bych z toho měl taky hlavu jak beobachtungluftballon - takže hovno přestavba, ale prostě hlavy v pejru z toho bordelu, kterej s tou hromadnou hurá-akcí nastal. Dlužno říci jediné:

KONEČNĚ...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
  • Pozitivní 3
  • Negativní 3
Vloženo

pawouk skús mi nejak podrobnejšie opísať to zarachotenie pri štarte...myslíš tým zarachotenie ešte ked mám klúčik otočený a práve štartujem motor alebo až potom ked je naštartovaný?

Vloženo

Je to takový "škroustnutí" v momentě, kdy "se chytne" první-druhej válec a motor svojí vlastní silou zrychlí otáčky nad ty, který mu uděluje startér - to znamená někde v oblasti 100-200rpm, než sám zrychlí na volnoběh = otáčky diktované jako "těsně postartové" - tedy závislé na momentální teplotě okolí i motoru. To je totiž moment, kdy rozvoďák dostává nejvíc na prdel - vzhledem ke startovacím otáčkám ještě není jeho napínák plně natlakovaný olejem z čerpadla a přitom už se od něj požaduje 100% práce - musí pohánět nejen rozvod, ale taky třeba právě to olejové čerpadlo, které v okamžiku startu studeného motoru má největší odpor... Řetěz v ten moment nemá potřebné napětí a má snahu nadskočit na zubech - až v některých případech se mu to povede. To je pak ten největší průser... Člověk bydlící ob-barák s tím do servisu jel 3x, než byli ochotní s ním čekat víc jak hodinu, aby stekl olej a než se napínák vrátil do klidové polohy... Pak okamžitě výměna - ani ho s tím nenechali odjet... Jenže to bylo ještě v zimě - jak to má teď, netuším, nepotkáváme se tak často.

A díky za mínusy - už jsem si začal připadat nemístně užitečnej, když jsem zjistil, že mám celkově kladnou "karmu". Hlavně to potěší od těch, kvůli kterým to slovo KONEČNĚ bylo napsáno - protože se o ně KONEČNĚněkdo začal opravdu starat... Be happy, boys! :palec2::palec2::palec2:

Vloženo

Je to slyšet např. v tomto videu (čas 0:08 - 0:09 s):

a v tomto (čas 0:05 - 0:06s):

A ještě zde (0:07 - 0:09s) :

Jak jsem z hrůzou zjistil,jsou to všechno 1.4 TSI,takže ten problém z rozvody je u koncernu rozšířen daleko víc... :feve:

Vloženo

No já nevím - ale kdybych já měl zorganizovat výměnu cca 100 000 sad rozvodovýho pohonu, tak bych z toho měl taky hlavu jak beobachtungluftballon - takže hovno přestavba, ale prostě hlavy v pejru z toho bordelu, kterej s tou hromadnou hurá-akcí nastal. Dlužno říci jediné:

No myslím,že 100 000 motorů nikdo opravovat hned nebude. Čekají prostě kdo s tím přijde,tomu to vymění. Stačí si projít některé VW forum. Golfy 1.2 TSI na výměnu rozvodů se tam začínají množit. Bohužel jsou v tom evidentně namočeny i 1.4 TSI,i když jsou ve výrobě někdy od roku 2006. A to jsem si ji raději koupil než 1.2 TSI,s kterou mám pořád nějaké problémy na mé služební FII. Zlatá Felicie. :help:

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Vloženo

V posledním videu je patrné, že to dělá opakovaně - kdy by měl být napínák natlakovaný a řetěz napnutý, jak zmínil Ekar. Takže tu něco nehraje... Asi to není zas tak jednoduché jak se na první pohled zdá wink.gif

  • Pozitivní 1
  • Negativní 3
Vloženo (editace)

No mně tedy ten opakovaný start nepřijde jako vadný,TSI cvaká samo o sobě. Ale na mé Fabii to v poslední době rachotí někdy při jakémkoli startu,řetěz už je nejspíš hodně vytahaný a napínák "unavený".

Editováno: , autor: Pawouk
Vloženo (editace)

No myslím,že 100 000 motorů nikdo opravovat hned nebude. Čekají prostě kdo s tím přijde,tomu to vymění. Stačí si projít některé VW forum. Golfy 1.2 TSI na výměnu rozvodů se tam začínají množit. Bohužel jsou v tom evidentně namočeny i 1.4 TSI,i když jsou ve výrobě někdy od roku 2006. ...

Neboj - jak se to rozkřikne, že se taková akce dělá, budou to HURÁ stylem chtít vyměnit i ti, kteří už mají motor vyrobený po datu záměny přímo na lince a tudíž už mají v motoru "novou" sadu... Nebylo by to poprvé, co by se takto lidi "zbláznili"...

No mně tedy ten opakovaný start nepřijde jako vadný,TSI cvaká samo o sobě. Ale na mé Fabii to v poslední době rachotí někdy při jakémkoli startu,řetěz už je nejspíš hodně vytahaný a napínák "unavený".

Řekl bych, že to "nejspíš" by bylo vhodnější položit jako hraničící s jistotou...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
  • Pozitivní 2
  • Negativní 2
Vloženo

no tak podla toho videa to sedí presne toto mi v poslednej dobe začal robiť motor občas ked štartujem...a okrem toho mám problém aj z tou westgate tyčkou turba ktorá drnčí po studenom štarte a tak isto ked sa rozbieham na prvom a druhom prevode takže paráda môžem ísť do servisu

Vloženo

přístup ŠA k tomuto problému je fakt ubohý! Nemohu si pomoct a zbavit se dojmu že se prostě na zákazníky sere, člověk vysolí takový mary a pak aby se bál někam vyjet z hrůzou že někde zůstane vyset ... 104.gif

Vloženo

Četl jsem poslední Autotip (vyšel včera), kde v rubrice bazar mají Octavii II a u motoru 1,2 TSI je kromě pochvaly za jízdní projev taky upozornění na potíže s rozvodovým řetězem - takže už na to upozorňují i ti, kteří Škodovku obvykle chválí.

Vloženo (editace)

S odstupom času, po dnesnej konzultacii so servisom ma objednali na štvrtok na výmenu rozv. retaze + napinak + olej + filter, vsetko v ramci zaruky. Auto bude v servise do piatka. Zo strany SA to nie je zvolavacia akcia, preto kto pride na prvu garancku a nahlasi uvedene problemy, tak to vymenia. Take maju pokyny od SA. Netreba zbytocne vyvolavat paniku, na kazdeho to pride. Po vymene dam vediet ako to dopadlo.

Editováno: , autor: akubus
  • Pozitivní 1
Vloženo

V tomto mas uplnu pravdu.SA by nemala hrat mrtveho chrobaka a problem riesit v tichosti ked pride jednotlivec nahodou do servisu. Treba priznat chybu a verejne uviezt,ze je problem vyrieseny (nova retaz) a stare retaze sa idu postupne vsetkym menit.

Takymto pristupom,ze sa nic nedeje, skor potencionalnych novych zakaznikov odradia,lebo nevedia ci vobec nejaky problem je,ak je ci sa riesi alebo sa uz vyriesil.

Vloženo

sorry,ak uz to tu niekde spominas. Kolko mas teraz najazdene a kolko km si asi mal ked sa ti zacali ozyvat tie podivne zvuky pri startovani ? vdaka

Vloženo

V tomto mas uplnu pravdu.SA by nemala hrat mrtveho chrobaka a problem riesit v tichosti ked pride jednotlivec nahodou do servisu. Treba priznat chybu a verejne uviezt,ze je problem vyrieseny (nova retaz) a stare retaze sa idu postupne vsetkym menit.

Takymto pristupom,ze sa nic nedeje, skor potencionalnych novych zakaznikov odradia,lebo nevedia ci vobec nejaky problem je,ak je ci sa riesi alebo sa uz vyriesil.

Presne tak a potom sa to zvrtne k tomu, že TSIčka obdržia povesť totálne zlých motorov, s ktorými budú autá takmer nepredajné a to ako nové tak jazdené... :feve:

Vloženo (editace)

Presne tak a potom sa to zvrtne k tomu, že TSIčka obdržia povesť totálne zlých motorov, s ktorými budú autá takmer nepredajné a to ako nové tak jazdené... :feve:

Pozdě. Už tak ocejchovaný JSOU - stačí se jít podívat do bazarů... A za všecko může strkání hlavy do písku a snaha zamést všecko svinstvo pod koberec - kdyby řekli na rovinu "máme problémy u 1,2TSI s turbama a obecně s "bezúdržbovým" rozvoďákem, bude se to na svolávačku měnit" a tu svolávačku IHNED UDĚLALI, mohlo být už 3/4 roku po srandě. Sice by na tom nějaký to €uro prodělali, ale rozhodně by to soudruhy z Vlkohradu nestálo gatě. Taky celý objem akce by byl několikanásobně menší. Takhle se může úplně klidně stát, že svým přizdisráčským přístupem a škudlením na nesprávným místě po :prc: ali i to, co se ještě neposralo "samo". Hlavně že zaplatili megareklamu, ale vys*ali se na co nejlepší otestování výrobku, se kterým halasně vytáhli na trh. Měli to obrátit - a víc floků vrazit do zajištění co největší spolehlivosti - jak se říká dobrý zboží by se brzo vychválilo samo, ale samochvála smrdí... Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...