Přejít na obsah

Zvolavačka 1.2 TSI - rozvody


Jikra

Doporučené příspěvky

No tak jsem to myslel - tady místní značkovej zloděj půjčuje podobně postiženým fábuli HTP v základu s firemním olepem a reklamou na nejmenovaného dodavatele ND a nápisem "náhradní vozidlo" - a je jedno jestli do servisu přijeli Supem nebo Koktou. Jde o zachování mobility majitele, kterýho draze zacálovaný přibližovadlo vyšplouchlo a oni jako servis mu ho nedokážou opravit v přiměřeně krátký lhůtě. Ten new motor do auta je samozřejmě "bonus" v uvozovkách, protože ten by se rozhodně primárně TAKHLE posrat v žádným případě neměl - a pokud se posral, je to plná odpovědnost výrobce, který se v tomto případě (výjimečně) KONEČNĚ postavil k problému nikoli prdelí, ale čelem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Na tyhle případy snad je povinnost poskytnout náhradní vozidlo, nebo ne? Ano, za jistých podmínek, ale 3 neděle už jsou snad dost pádný důvod pro takové řešení ...

Náhradní vozidlo nám nenabídli. Po výměně motoru ale Yeti moc dlouho nevydržel, je opět v servisu. Z ničeho nic spadl do nouzového režimu, to na dovolené docela potěší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jikra, na 06. květen 2011 - 22:44, řekl:

Tak je to tady, končné řešení pro vytahané řetězy 1.2 TSI, během asi 14 dnů se ukončí zkoušky nových japonských řetězů , jako náhradního dílu pro stávající motory 63 i 77 kW,v případě, kdy dojde k "přeskočení" řetězu tak, že dojde k potkání ventilu s pístem , mění se motor, pokud ne mění se pouze řetěz, a to nejduležitější od KT 45 je modifikovaný motor 63 i 77 kW s silnějšími rozvody (nelze použít pro motory před KT 45 jako náhradí díl). Tak zdá se , že bude pokoj ....

Možná.... pak ještě turba..... bezín v oleji... no zkrátka běh na dlouhý tratě.....

Trochu by som to poopravil, zmena reťaze je od 20KT, teda od 16.05.2011, zmena sa týka aj hlavy a výfukových ventilov, neviem prečo to nemohli zmeniť pred 25.03.2011, kým bola vyrobená moja TSI :aggressive: .

Tedy od 20KT je ten přepracovaný motor s novým typem rozvodů, nebo jen jiný typ řetězu??

  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tvém místě bych volil jednoznačně TSI, copak vůbec můžeš najet s HTP 60tis za rok? A výhod je daleko víc než jen zrychlení, jde hlavně o příjemný pocit z jízdy a auto jde za plynem, to u HTP není...Pokud neřešíš spotřebu tak jednoznačně TSI, pokud ano tak 1.6TDI, ale je dost líná, určitě lenivější jak 1.2TSI (a o 1.2TDI ani nemluvím, ta je už úplně zdechlá...) .

Jinak pro uklidnění, na naší Fabii HTP 40kw odešla při 47tis hlava (podpálené ventily) a jelikož auto mělo servisku celou dobu u škodovky tak to Škoda vzala na sebe a celou opravu zaplatila i po 6 letech (oprava 30tis). Myslím že podobné to bude s TSI v případě potřeby. Ale nikde se to veřejně nedočteš.

A zas na druhou stranu, současné HTP je o něco lepší než před lety, takže do města ANO, do 10tis/rok ANO, dálnice a více km NE.

A ještě abys to měl "jednodušší", současné ceny Roomster jsou podstatně blíže Fabii než to bývavalo, tak na něj mrkni, po faceliftu mu to celkem sluší a když vemu že za 300tis (Style+Magic+Plus paket) je skoro kompletní výbava s 1.2 TSI tak to není zlý a je to přeci jenom dospělejší auto než vysoká úzká Fabia...

A nezapomeň vyjednat slevu, minulý rok jsem bežně dostal kolem 7 procent, nejvíce 10.

Editováno: , autor: Dare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty chceš Fabii 1.2TSI START Elegance za 309900,- a to je auto bez ESP a hlavových airbagů a bez metalízy? To mi hlava nebere a určitě to není SIMPLY CLEVER kauf...

Je to drahé, Roomster je při současných cenách leší auto za méně peněz..

Nechci se dotknout, ale připomíná mi to situaci, jak naši známí měli Seat Altea výbava Elegance, tu dali své dceři a místo toho si koupili Octavia I Tour s motorem 1.6 tzv. Social Edition a za ni dali přes 300.000,-

Strašlivě toho litují, ale chybu si uvědomili pozdě. Získali koncepčně 15let staré auto, s nulovou výbavou a hlavně jim chybí, na co byli zvyklí (např. trojblik, senzor stěračů a pod).

A pokud vydržíš do listopadu (pokud se nemýlím) tak ESP bude u všech Škodovek sériově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedině Roomíka, splní nároky pro ženskou polovičku rodiny v řízení, a tvoje nároky pro velikost. A přeci jenom je to trochu víc auto než fabule. Já jsem kdysi z těchto důvodů neváhal ani vteřinu, a toho malého připlacení nelituji ani vteřinu !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu ,proč ji nedají do fábie.Jako vždy české myšlení.

No, ono to bude spis "nemecke mysleni".

Jinak beru že ESP je dobré ale většinou jsem jezdil stím že bylo vypnuté,alespon přes letní měsíce.

Tohle mi hlava nebere - tys mel v aute ESP a pres leto jsi ho po kazdem startu deaktivoval tlacitkem??? Důvod???

Pro takove lidi je ESP fakt zbytecne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle neberu - kazdej muze byt zkusenej jak chce, chybu stejne cas od casu udela. Nebo ji udela nekdo jinej.

Neni to o tom, kdo ESP potrebuje nebo nepotrebuje, ale o tom si priznat, ze ani najetych 2 mil. km neumozni zadnemu ridici zasahnout v pripade akutni potreby tak, jak to umi jen ESP.

Zaroven je samozrejme pravda, ze ESP neni vsemocne, kdo jede jako idiot, ma smulu i s nim.

A pokud chceš vědět více , tak má práce byla asi taková že jsem jezdil a musel jezdit rychle .Takže mohu posoudit jízdu bez a s ESP.

Jinymi slovy rikas, ze jsi bezne jezdil v oblasti zasahu ESP? No nazdar. Samotna rychla jizda zdaleka neznamena, ze bys mohl posuzovat jizdu s/bez ESP.

BTW: ta zmena textu v tvem pripevku netrvala minutu, ale 1/4 hodiny. Opakuji, budme prosim korektni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...