JanSpasitel Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 Dakujem za odpovede... urcite vyskusam tie sviecky vymenit... a potom budem zas o nieco mudrejsi..len musim pockat do pondelka snad bude nieco otvorene... potom pisem ako to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 obávám se že i přesto všechno co tu zaznělo, bude muset dojít k vyčištění vstřiků. Obávám se že přes bordel se nedostane palivo dírkama do válců. Jak bylo řečeno, filtr by přece jenom něco propustil a aspoň na blafnutí by to jelo, ovšem jestli se dostal bordel až do vstřiků a zalepil je (vysoce pravděpodobné), tak těma pidi dírkama, pak už nic neproteče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 27. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 Ty vstřiky bych bral jako další krok po výměně toho filtru pokud se situace nezmění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSpasitel Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 ludia takze dlhu dobu som sa neozval lebo som s autom ani nepohol kedze boli sviatky.... ale mam pre vas tieto info.. pred silvestrom som vymenil sviecky samozrejme neuspesne.. na novy rok som dal auto do servisu a mechanik mi volal po 2 dnoch..ze nevie vobec co tomu moze byt... takze ma cakal odtah nakonec do skodovky aby sa na to pozreli oni... dnes mi volali ze je pravdepodobne preskoceny rozvod... je mozne ze skoci sam od seba? alebo co nan vplyva? samozrejme este je stale tam ... tak cakam na finalnu odpoved... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 tak v tom případě, zavzpomínej co přesně předcházelo tomu, než jsi poprvé nenastartoval. Nějaké zhasnutí motoru na mírném kopečku se zařazeným kvaltem, puštěním spojk.pedálu a bez ručky? To je totiž nejčastější příčina skočení rozvodů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSpasitel Vloženo 8. leden 2015 Sdílet Vloženo 8. leden 2015 cital som o tych problemoch... a vobec nic z nich som nespravil.... urcite... a prave preto som sokovany ze by to mohol byt preskoceny rozvod a este povedal ze moze to byt aj prasknuta hlava valca..ale snad to bude len ten rozvod... :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 možná jen tápou a střílí od boku ... nicméně aretačními přípravky zjistí hned, jestli jsou skočené či ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSpasitel Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 takze boli to rozvody...vymenene auto slape.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. leden 2015 Sdílet Vloženo 9. leden 2015 tak ještě že se nepotkaly ventily s písty, aspoň v něčem jsi měl štěstí při té smůle. Jen tak mimochodem, předpokládám že máš 12 ventil ... tak jestli můžeš pro zajímavost kód motoru? Jinak ať slouží bezproblémů dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 no tak to som zvedavý na ten motor,pretože potom nesedí toto vlákno a bude treba to presunúť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novotaa Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 ahoj vsem mam dotaz..mam 1,2 htp 40kw....obvykle startuju na prvni cvrnknuti.ale obcas tak 1 za 14 to toci dost dlouho.a nastartuju treba az na potreti.a pote co nastartuju ma to takove zbesile otacky.litaji.a bud se to po chvili srovna nebo to vypnu a zase uz uplne v pohode nastartuji. netusite cim by to mohlo byt?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 Ahoj tak asi bych nejdřív mrknul Vagem.Pokud nemáš možnost,tak je to takové bud a nebo.Pokud se nudíš,můžeš si vyčistit škrtící klapku,pak vyněnit čidlo teploty motoru. No a pak písni co to dělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
knww Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Ahoj, mám Škodu Fabia 1.2 HTP z roku 2006, když jsem dnes ráno jel, normálně se to nastartovalo, nebyl žádný problém. Odpoledne, když jsem chtěl odjet, tak to najednou nastartovat nešlo. Když jsem chtěl nastartovat, tak se zobrazily pouze kontrolky, jinak motor vůbec nereagoval, žádný zvuk nebyl slyšet a ani rádio se nezapnulo. Dálkové ovládání normálně funguje, napadlo mě, jestli by to nemohlo být baterkou nebo pojistkami. Nevíte, co by s tím mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel z HK Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Propoj kabelama s jným autem a pak něco řeš! Pozor na levný kabely! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 No já bych zjistil jak je na tom baterka a zkontroloval na víku pojistky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 23. Květen 2016 Sdílet Vloženo 23. Květen 2016 Řeším teď podobný problém. Fabie mi nestartuje, ale odpozoroval jsem, že se to děje hlavně když je zahřátý motor a po zapnutí klíčku nevyskočí teplota chladící kapaliny. Musím několikrát vypnout a znovu zapnout elektroniku klíčem, aby teplota naskočila. Předpokládám, že to bude nejspíše čidlo teploty, že? Jen pro jistotu. Je číslo dílu 06A 919 501? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexandrap Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 Mam problem- druhykrat za mesiac sa mi stalo, ze musim startovat az 5-7 krat. Jazdim malo a stalo sa to po tom, co auto stalo tyzden. Predtym to nerobilo ani po dlhsej dobe. Motor pretaca, nenaskoci, po "pusteni" kluca zacne svietit (neblika) cervena kontrolka oleja , jednen krat dlho pipne. Baterka je ok, olej doliaty. Po naskoceni motora motor auto bezi ako som zvyknuty ,po prvom probleme som nabehal cez 1000 km bez problemu(dovolenka) , teraz druhy raz som prebehol asi10 km a pozrel VAG- ziadna chyba ! Po zaparkovani som z motora pocul pisklavy zvuk - ako ked sa presmykuje vlhky remen alternatora- ale ten to nebol- bolo to skor z lavej strany . Po asi hodinke som bez problemu znova nastaroval a ten zvuk uz nebol. Tankovany benzin SHELL . Nie som si celkom isty, ale tiez som asi musel stlacit pedal plynu, aby to naskocilo. dodam, ze pri tom parkovani bola vybrata poistka benzinoveho cerpadla a poistka vstrikovacich ventilov...ale tie som pred startovanim nahodil. a nikdy predtym to nevadilo. Pred asi 4 mesiacmi som menil (servis) olej, filter aj palivovy filter - ten palivovy bol este original (bez tlakoveho regulatora-dvojvyvodovy) po vymene som si vsimol na krabicke ze ma prejdenu zarucnu dobu.Ale po vymene som behal a nic sa nedialo.Az teraz... Fabia 1, 2003 , HTP 40kw, 3 valec / 6v . co to moze byt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 přijde mi to jako souvislost s tím měněným paliv.filtrem, že to nedrží tlak a trvá dlouho než to natlačí beneli k liště, zaměřil bych se nejdříve na toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexandrap Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 (editace) mozne to je. lenze to po vymene palivoveho filtra 4 mesiace nerobilo. az teraz posledne necele 2 tyzdne. ked dam kluc a otocim -este nestartujem- tak cerpadlo zahuci a po asi 3-4 sekundach stichne. cize natlakuje, detekuje spravny tlak. ked motor bezi, cerpadlo pocujem. (nespina sa mi cerpadlo po otvoreni dveri -ale to bud nefungovalo od zaciatku, alebo to predchadzajuci majitel dal vypnut (ked sme kupovali, nefungoval spinac lavych dveri- teraz je to opravene) ). ale ked som bol po prvom incidente (nastartovalo to na 3 krat) na dovolenke a pouzival som denne auto, tak startoval bez problemu. dnes nastarovalo na snad 7 krat. .. potom bezal motor bez problemu a ked som odparkoval a po hodine skusal startovat znova, nebahol na 1. krat. co ale ta cerveno sviatiaca kontrolka oleja- iba ked nenastartuje potom svieti ....? Editováno: 2. Září 2016, autor: alexandrap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 myslím že aktivace čerpadla byla jen u dvanáctiventilů (já jí mám) ... jasně, fakt to vidím že padá tlak, možná zkraje byl filtr dobrý, teď už nedrží ... ale to jsou jen dohady, bez měření to nepoznáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexandrap Vloženo 2. Září 2016 Sdílet Vloženo 2. Září 2016 moze byt aj cerpadlo nacate... pred asi rokom som ho zacal pocut pri jazde- mozno to bolo aj predtym, ale nevnimal som to. ale servisak pocuval a povedal ze je to v norme. no dam ho asi na diagnostiku- na BOSCH masine - pred 2 rokmi som to nechal merat, robil to asi hodinu/50 eur... neviem ovsem, ci meraju aj tlaky paliva. podla inych prispevkov by mohol byt vadny aj snimac teploty chladiacej kvapaliny+ snimac vackoveho hriadela ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alexandrap Vloženo 5. Září 2016 Sdílet Vloženo 5. Září 2016 dnes som Fabiu nastartoval po 3 dnovej odstavke na prvy raz. neviem, co si mam o tom mysliet. ale taky detail- ked prvykrat otocim klucikom, tak zahuci cerpadlo paliva. ked to o chvilu zopakujem, tak znova huci- predtym vydrzal natlakovany system niekolko minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Umyvadlo Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 Zdravím, mám takový problém. Už po druhé se mi stalo, že při studeném startu auto naskočí krásně hned a cca po 5 minutách jízdy když zastavím, znova už nenastartuji. Vždy musím čekat cca 30-40 minut, poté auto zase naskočí úplně v pohodě.. Diagnostika nic neukazuje. Vůbec netuším čím to může být.. Nemá někdo podobný problém nebo netuší čím to může být? Děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 Zkusil bych se zaměřit na teplotní čidlo. Už se to tady několikrát probíralo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ripik Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 Dobrý večer měl bych otázku k fabii 1 1.2 2005 nejde nastartovat palivový filtr je vyměněn ale zdá se že palivo stále nejde k motoru -) zkontroloval jsem tedy pojistky ale ty jsou taky v pořádku a baterka je taky nabitá . Už si vážně nevím rady . Díky za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.