Přejít na obsah

Fabia 1,2 HTP nestartuje


M-a-r-e-k

Doporučené příspěvky

obávám se že i přesto všechno co tu zaznělo, bude muset dojít k vyčištění vstřiků. Obávám se že přes bordel se nedostane palivo dírkama do válců. Jak bylo řečeno, filtr by přece jenom něco propustil a aspoň na blafnutí by to jelo, ovšem jestli se dostal bordel až do vstřiků a zalepil je (vysoce pravděpodobné), tak těma pidi dírkama, pak už nic neproteče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ludia takze dlhu dobu som sa neozval lebo som s autom ani nepohol kedze boli sviatky.... ale mam pre vas tieto info.. pred silvestrom som vymenil sviecky samozrejme neuspesne.. na novy rok som dal auto do servisu a mechanik mi volal po 2 dnoch..ze nevie vobec co tomu moze byt... takze ma cakal odtah nakonec do skodovky aby sa na to pozreli oni... dnes mi volali ze je pravdepodobne preskoceny rozvod... je mozne ze skoci sam od seba? alebo co nan vplyva? samozrejme este je stale tam ... tak cakam na finalnu odpoved...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak v tom případě, zavzpomínej co přesně předcházelo tomu, než jsi poprvé nenastartoval. Nějaké zhasnutí motoru na mírném kopečku se zařazeným kvaltem, puštěním spojk.pedálu a bez ručky? To je totiž nejčastější příčina skočení rozvodů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ještě že se nepotkaly ventily s písty, aspoň v něčem jsi měl štěstí při té smůle. Jen tak mimochodem, předpokládám že máš 12 ventil ... tak jestli můžeš pro zajímavost kód motoru?

 

Jinak ať slouží bezproblémů dál :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

ahoj vsem mam dotaz..mam 1,2 htp 40kw....obvykle startuju na prvni cvrnknuti.ale obcas tak 1 za 14  to toci dost dlouho.a nastartuju treba az na potreti.a pote co nastartuju ma to takove zbesile otacky.litaji.a bud se to po chvili srovna nebo to vypnu a zase uz uplne v pohode nastartuji.

 

 

netusite cim by to mohlo byt??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,


mám Škodu Fabia 1.2 HTP z roku 2006, když jsem dnes ráno jel, normálně se to nastartovalo, nebyl žádný problém.


Odpoledne, když jsem chtěl odjet, tak to najednou nastartovat nešlo.


Když jsem chtěl nastartovat, tak se zobrazily pouze kontrolky, jinak motor vůbec nereagoval, žádný zvuk nebyl slyšet a ani rádio se nezapnulo. Dálkové ovládání normálně funguje, napadlo mě, jestli by to nemohlo být baterkou nebo pojistkami. Nevíte, co by s tím mohlo být?


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Řeším teď podobný problém. Fabie mi nestartuje, ale odpozoroval jsem, že se to děje hlavně když je zahřátý motor a po zapnutí klíčku nevyskočí teplota chladící kapaliny. Musím několikrát vypnout a znovu zapnout elektroniku klíčem, aby teplota naskočila. Předpokládám, že to bude nejspíše čidlo teploty, že?

 

Jen pro jistotu. Je číslo dílu 06A 919 501?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mam problem- druhykrat za mesiac sa mi stalo, ze  musim startovat az 5-7 krat. Jazdim malo a stalo sa to po tom, co auto stalo tyzden. Predtym to nerobilo ani po dlhsej dobe.

Motor pretaca, nenaskoci, po "pusteni" kluca  zacne svietit (neblika) cervena kontrolka oleja , jednen krat dlho pipne.  Baterka je ok, olej doliaty. Po naskoceni motora motor auto bezi ako som zvyknuty  ,po prvom probleme som nabehal cez 1000 km bez problemu(dovolenka) , teraz druhy raz som prebehol asi10 km a pozrel VAG- ziadna chyba !

Po zaparkovani som z motora  pocul pisklavy zvuk - ako ked sa presmykuje vlhky remen alternatora- ale ten to nebol- bolo to skor z lavej strany . Po asi hodinke som bez problemu znova nastaroval a ten zvuk uz nebol.

Tankovany benzin SHELL .

Nie som si celkom isty, ale tiez som asi musel stlacit pedal plynu, aby to naskocilo.

dodam, ze pri tom parkovani bola vybrata  poistka benzinoveho cerpadla a poistka vstrikovacich ventilov...ale tie som pred startovanim nahodil.

a nikdy predtym to nevadilo.

Pred asi 4 mesiacmi som menil (servis) olej, filter aj palivovy filter - ten palivovy bol este original (bez tlakoveho regulatora-dvojvyvodovy)  po vymene som si vsimol na krabicke ze ma prejdenu zarucnu dobu.Ale po vymene som  behal a nic sa nedialo.Az teraz...

Fabia 1, 2003 , HTP 40kw, 3 valec / 6v .

co to moze byt ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozne to je. lenze to po vymene palivoveho filtra  4 mesiace nerobilo. az teraz posledne necele 2 tyzdne.

ked dam kluc a otocim -este nestartujem- tak cerpadlo  zahuci  a po asi 3-4 sekundach stichne. cize natlakuje, detekuje spravny tlak. ked motor bezi, cerpadlo pocujem. (nespina sa mi cerpadlo po otvoreni dveri -ale to bud nefungovalo od zaciatku, alebo to predchadzajuci majitel dal vypnut (ked sme kupovali, nefungoval spinac lavych dveri- teraz je to opravene) ).

ale ked som bol po prvom incidente (nastartovalo to na 3 krat) na dovolenke a pouzival som denne auto, tak startoval bez problemu.

dnes nastarovalo na snad 7 krat. .. potom bezal motor bez problemu a ked som odparkoval a po hodine skusal startovat znova, nebahol na 1. krat.

 

co ale ta cerveno sviatiaca kontrolka oleja- iba ked nenastartuje potom svieti ....?

Editováno: , autor: alexandrap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moze byt aj cerpadlo nacate... pred asi rokom som ho zacal pocut pri jazde- mozno to bolo aj predtym, ale nevnimal som to. ale servisak pocuval a povedal ze je to v norme.

no dam ho asi na diagnostiku- na BOSCH masine - pred 2 rokmi som to nechal merat, robil to asi hodinu/50 eur...

 neviem ovsem, ci meraju aj tlaky paliva.

podla inych prispevkov by mohol byt vadny aj snimac teploty chladiacej kvapaliny+ snimac vackoveho hriadela ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, mám takový problém. Už po druhé se mi stalo, že při studeném startu auto naskočí krásně hned a cca po 5 minutách jízdy když zastavím, znova už nenastartuji. Vždy musím čekat cca 30-40 minut, poté auto zase naskočí úplně v pohodě.. Diagnostika nic neukazuje. Vůbec netuším čím to může být.. Nemá někdo podobný problém nebo netuší čím to může být? Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý večer měl bych otázku k fabii 1 1.2 2005 nejde nastartovat palivový filtr je vyměněn ale zdá se že palivo stále nejde k motoru -) zkontroloval jsem tedy pojistky ale ty jsou taky v pořádku a baterka je taky nabitá . Už si  vážně nevím rady .  Díky za odpověd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...