Přejít na obsah

1,9tdi prosím o kontrolu logu


Doporučené příspěvky

log úplně na pi-u. skupiny 3,10,11, najdi kopec, rozjeď to na 4q při 1500ot., dej plnej plyn a drž co to půjde, max. stačí 3500-4000ot. žádne přeřazování, žádné ubírání plynu.

jinak podle toho mála je vidět, že váha dává míň. pro potvrzení je lepší udělat nový log. před novým logem zkus vytáhnout samotnou váhu z tubusu na hadici od filtru a prostříkni ji čističem na brzdy. žádné mechanické čistění. po proschnutí udělej ten nový log.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok díky zkusím,váhu jsem už jednou čistil,i z toho mála jak řikáš taky vidím dle grafu ,že dává max 850 a padá na 500mg a měla by držet okolo 1000mg že?teď mám oujčenou origo bosch,tak uvidím,3 dny vyzkouším,v pátek jedu 140km ,takže se pozná nejlíp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle toho mála co je k dispozici, není v poho. požadavek při plným plynu je 850 a skutečná hodnota je kolem 700. to je málo.

chce to ale lepší log, aby tam bylo hlavně při plným plynu rozmezí otáček 1500-3000. čím vyšší kvalt, tím to bude přehlednější.

pokud nechceš teď řešit nebo kupovat váhu a starou nebudeš dávat později jako vratný díl, můžeš do ní hodit díru vrtákem nebo si najdi na dieselpower.cz (najdeš tam i to vrtání) téma náhrady váhy pomocí diody. na zkoušku ok.

snadno ti to půjde za předpokladu, že máš motor ATD a zaslepíš plechem egr ventil.

mám to tahkle na passatu 2,5tdi a frčí to slušně.

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za rady,váhu koupím novou.Otázka---- zní nebude lepší koupit váhu z 96kw? z fabie RS? mám motor ATD,r.v.2001 případně co byste mi doporučili,někdo říká že Bosch-origo 2500,- Pierburg je prej lepší ještě,fakt nevím,nebo teda něco ze silnější motorizaci RS-96kw???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevymejšlej hovadiny a udělej pořádný logy, ať se zjistí přesná příčina....a když už by se váha měnila, dej origo co tam patří č. dílu 038906461C (stačí pořídit samotný snímač bez tubusu), na značce tolik nezáleží, hlavně nebrat Chinu (někdo říká že Pierburg dává víc, někdo zas že Bosch je trvanlivější)....váha z ASZ (Fabia rs) tam nemá co dělat navíc tubus má větší průměr ;) cenově se Bosch dá kolem 1700,- SRN výrobce do 1500,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

udělej pořádnej log = skupina 3,10,11 na 3 tí (optimálně 4tej) kvalt do mírného kopečka od 1500 ot plnej do alespoň 3600 ot...jinak tahle chyba = podtlakové vedení, váha vzduchu, chyba ve vedení k filtrboxu, nebo špatnej vzduchovej filtr....z toho logu co jsi dal vypadá váha dobře, ale dej pořádnej log

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

log není moc dobře udělanej, na ten plyn musíš šlápnout od 1500ot a držet na podlaze vážně až do alespoň 3600ot...ale z toho co jsi sem dal je vidět, že váha je ok, dává dobře (hodnota akutální musí být nad hodnotou požadovanou = vyšší hodnota není na škodu, ba naopak ;) ) .....má auto nějaké špatné jízdní projevy, blbne nějak, že to háže chybu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadnych vyraznejsich projevu jsem si zatim nevsimnul - jen obcas se mi zda, ze pri rozjezdu na krizovatce se za autem trochu vic zakouri a se s tudenym motorem obcas trochu "zacuka" pri nizsich otackach, ale to je spis subjektivni. Co jsem si vsimnul, tak diagnostika uvedenou chybu vetsinou vyhodila pri odstaveni plynu - napriklad na sjezdu z dalnice. O vikendu zkusim zkontrolovat filtrbox a koupim novy vzduchovy filtr, snad to pomuze. Podtlakove vedeni staci zkontrolat vizualne, nebo je potreba nejaky odbornejsi zasah ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mensi update - dneska mi na dalnici RJ opet vyhodila chybu, opet pri odstaveni plynu. Na VAG jsem se jeste nedival, ale predpokladam, ze to bude opet stejna chyba. Navic pri jizde po meste se za mno pri kazdem rozjezdu cerne zakourilo. Pri rychlejsi jizde,nebo vyssich otackach kour zmizi. Vecer jsem alespon zbezne skontroloval privod vzduchu, filtrbox a vymenil vzduch. filtr. Nekdo jeste nejaky napad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lubyk: mrkni na chybu co ti to vypsalo.....předtím jsem koukl jen na jeden tvůj log, myslel jsem že jsou oba stejný, ale teď jsem mrkll i na ten druhý a tem je špatnej údaj u poměru sepnutí MAP = mrkni na ventil N75 (-černej váleček s bílou čepičkou, lezou z něj hadičky a nachází se v levém horním rohu motorového prostoru, zda v něm něco nechrastí, nebo nejsou hadičky od něj spuchřelé - odpojené)..projdi komplet vedení podtlaku = hadičky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...