Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

řeším na své fabii 1.2 12V 2006 možnost zvýšení účinnosti posilovače. Řídil jsem kolegovu Ibizu a firemní fabku 16V 74kW a obě auta mají nastavené servo mnohem více na lehko. Moje mi připadá hodně tuhé. Kontroloval jsem stav oleje a vše je v normě, ani kontrolka nic nehlásí. Jak se to dá řešit?

Díky

existuje 5možností kódování posilovače, které se do 2 kategorií podle čísel nápravy, plus páté kódování je společné pro obě - pro tělesně postižené.

když koukneš na datový šítek (v kufru nebo servisce), tak tam zjistíš označení nápravy (PR a k tomu např. J15, J05 apod.). podle toho se dá "posilování" nastavit.

  • Autor

Díky!

  • Autor

Tak jsem si to nechal predelat, servo jde ted podle predstav. Je ale videt, ze ma servo hodne prace, je o dost vice slyset nez predtim. Nemuze se to nijak podepsat na zivotnosti nebo spotrebe? Diky

sice má servo velký proudový odběr, ale zase s tím neparkuješ hodinu v kuse, takže vyšší spotřeby bych se nebál. co se týče životnosti, tak tam by mohlo dojít lehce ke zkrácení. přece jen musí víc tlačit (to je odpověď i k tomu zvuku teď). hodně záleží, jak se k tomu chováš. pokud moc točíš volantem, když auto stojí, má to negativní vliv i na další části řízení. lepší autem trochu pohnout a pak začít točit.

Ahoj ja se omlouvam ze to zde ozivuju ale chtel bych naopak servru ulehcit praci .. jde me dost slyset a zda se me ze je i lehci nez u HTP .. stacilo by me tezsi aby me neodeslo .. kdyz je motor nastartovany tak u MPI servro huci kdyz otacim volantem zacne zabirat a pritom tak piskat nebo kvicet nevim jak to poppsat .. takove knuceni :D proste bych rekl ze zabira zbytecne moc .. aby me neodeslo .. jak bych to mohl nastavit? mam asi jeste stare TRW je to 2001 1.4 44kw MPI .. diky :)

Ahoj ja se omlouvam ze to zde ozivuju ale chtel bych naopak servru ulehcit praci .. jde me dost slyset a zda se me ze je i lehci nez u HTP .. stacilo by me tezsi aby me neodeslo .. kdyz je motor nastartovany tak u MPI servro huci kdyz otacim volantem zacne zabirat a pritom tak piskat nebo kvicet nevim jak to poppsat .. takove knuceni :D proste bych rekl ze zabira zbytecne moc .. aby me neodeslo .. jak bych to mohl nastavit? mam asi jeste stare TRW je to 2001 1.4 44kw MPI .. diky :)

Blázne, buď rád, že funguje tak jak funguje. Zkus si řídit auto bez posilovače, budeš pak rád, že ho máš ;) a ty TRW odchází i tak, ne každé, ale je to docela negativum u Fabií.

Jsem magor :D ale ja myslim ze je menene uz nevydrzelo by tolik km podle me a jeste aby neteklo nikde .. :) teda musim zaklepat !! rikam si at mu ulehcim treba vydrzi :(

Vem si, to by jsi musel ulehcit vsem soucastkam v aute aby vydrezlo. Je na to prece staveny aby se tak pouzivalo. A tece jen nektery kusy, ne kazdy. Me tece, ale mam to po bouracce asi nebo je to jen nahoda.

Dobre diky tak ja to teda nebudu resit a modlit se aby nerupnul :)

  • Autor

Kolega by chtěl taky upravit účinnost serva. Koupil si KKL kabel. Jaké hodnoty a kde se má co měnit. Připadně, existuje nějaký manuál? Díky

Tu maš tabulku prispevok 13.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.