Přejít na obsah

Naplno seslapnuty pedal- hluk


Braver

Doporučené příspěvky

Potreboval bych poradit. Po vymene oleje a vzduchoveho filtru pozoruju na aute pri seslapnuti plynu na podlahu nebo uz i do posledni tretiny vyrazny hluk a trochu vibrace. Pri pedalu v pulce je vse v poradku, auto tahne vyborne. Olej davam porad stejny.

Cim by to mohlo byt?

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý motor při plně otevřené klapě v sání "vyrábí" určitý hlukový projev. Je možné, žes novou vložku nenasadil úplně přesně nebo jsi ji nedotáhnul přesně na místo - případně že jsi nenasadil air-box úplně přesně jako byl předtím, takže část sacího hluku "projde ven". Chtělo by to překontrolovat - sundat a znovu nasadit. Tohle platí pro případ, že hluk pochází od sání - je možné že se na tom podílí i jiný typ vložky. Pokud by hluk pocházel odjinud, musí se nejdřív najít jeho zdroj - je možné, že naopak výměna utlumila nějaký jiný zvuk, který předtím ten popisovaný maskoval atp. Chce to kompletně projít všechny eventuality, co kde může vyvolávat hluk - navíc nevíme jaký, jestli je to hučení, vrčení, skřípání nebo co. Může to být výfuk (vlnovec, sběrné potrubí, těsnění mezi hlavou a sběračem atd), může to být jiný zdroj. Možností je moc a bez přesnějšího určení ODKUD je ten zvuk se nedá příčina blíž vyvěštit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 HTP jak už máš na zádi vozu označeno (H hovno T to P pojede) co od toho čekáš že tě to při sešlápnutým plynu na podlahu zatlačí do sedačky? :smich:

Ale musíš počítat sevším co už tady o tomhle motoru je napsáno.Vzhledem k tomu že to už má nějakej ten km z sebou tak se podívej na svíčky možná dej nový, pokud se to nezlepší změň jinou pumpu a ber třeba na benzině.Pokud bude problém přetrvávat dej to na diagnostiku a nebylo by na škodu nechat změřit tlaky ve válcích.příčin může bejt mnoho musíš začít tím nejzákladnějším- svíčky, palivo,diagnostika pak začít složitější a nákladnější věci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že původní dotaz není na absenci pocitu zatlačení do sicu při brutálním dupnutí na plyn - ale o tom, jestli je nebo není při takovém "manévru" oprávněné, aby haťapka vydávala podle mínění majitele "nadměrný" hluk. Ono z pozice řidiče 130HP "sazometu" se to na "haťapku" snadno kouká svrchu... I když Acekovy rady ohledně zapalování můžou mít pravdivý základ - pokud se změní zapalovací podmínky z viny závady svíček nebo vn kabeláže nebo (klidně i obojí najednou) klesne v některém válci komprese vinou závady ventilů, nemůže ŘJ při maximálním otevření klapy dosáhnout stejnoměrného předstihu ve všech válcích a už sám o sobě nepříliš pravidelný chod trojhrnku se ještě víc rozhází - což zase může vést k vyššímu hluku i vibracím. Ale jak jsem napsal ve své první odpovědi - je potřeba udělat důkladnou kontrolu - ten hluk může vydávat klidně i nějaké "načnuté" ložisko, o kterém není při nižších otáčkách zatím vědět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dostal k autu, sundal airbox a bylo vse jasne. Technik spatne nasadil kryt a byla tam skvira. Po spravnem slozeni vse funguje k me spokojenosti. Najezdil sem s tim par set km, muze to mit nejaky vliv na motor z dlouhodobeho hlediska?

Diky za rady, bohuzel jsem se k demontazi krytu dostal az pote, co jsem rozjel toto tema....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemělo by to znamenat nic, příležitostně nechej preventivně projet VAGem paměť závad, možná mohl ten falešný vzduch procházející škvírou kolem krytu ovlivnit čidla snímající vlastnosti nasávaného vzduchu a tím i změnit vyhodnocení množství nasátého vzduchu řídicí jednotkou - takže BY SE MOHLA objevit závada "Příliš bohatá směs" nebo naopak "Příliš chudá směs", možná "Závada čidla xy vstupního vzduchu" a podobně - nic vážnějšího bych neočekával. K žádnému technickému poškození motoru by tou škvírou dojít nemělo - ty možné závady v registru (pokud se vůbec objeví) jen indikují MOŽNÉ DOČASNÉ ovlivnění funkce řízení motoru - ne mechanické závady. Pokud ale na palubce nesvítí žádné výstražné kontrolky, nemusíš mít žádné další starosti - vlastní mechanickou závadu už sis opravil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...