Mimko33 Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Cauko vsetkym , mam problem s mojou octavkou 1,9 sdi 2002, zacal mi tvrdnut spojkovy pedal a aj tazie zaradit rychlost, robi mi to uz tyzden zo zacietku nie tak casto ale, v posledne dni uz casto,,, myslim si ze to bude pritlacny tanier, lebo asi pred rokom som vymenil lamelu bez pritlacaku ( viem je to blbost ) tak to typujem na pritlacak. ma najazdenych 189000km, synchrony to nebudu to by netvrdol pedal.,,, skuste poradit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 prakticky si si odpovedal sám → prítlačák.. to,že si ho nevymenil hneď pri výmene lamely je fakt blbosť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 Zdravím chtěl bych se zeptat na trochu jinou závadu se spojkou. U OI 1.9 TDI 66kW r.v. 2002 najeto 137000km dovoz Belgie, kterou jsem si byl dneska prohlídnout, tak při zkušební jízdě se stalo, že se nevrátil spojkový pedál zpět, musel jsem ho 2x vrátit nohou sám, pak už šel bez problémů. Prodejce řekl, že to stačí promazat a vše bude v pořádku. Nevíte co by to mohlo způsobovat a případně kolik by stála oprava? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 (editace) Vzal bych si sprej do kapsy a šel to zkusit znova. Akorát nevím, jestli k tomu "pantu" je jednoduchý přístup abys to udělal jen tak na placu v bazaru. Mně to přijde věrohodné. Jestli to udělalo dvakrát a pouze ze začátku a pak už OK, tak to bylo pouze prostě "srostlé" jak to stálo delší dobu. Když to promažeš, bude to OK. Editováno: 24. Říjen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz_81 Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 jestli muzu reagovat na dotaz ,nejsem mechos ,ale pokud to staci pouze promazat jak ti rika "odbornik" z bazaru a to sou hlavy pomazane tak oprava te nebude stat nic akorat si pri koupy vem olejnicku a mazni to?delam si srandu :) urcite nedej na slova tech nedobrych panu ,aby prodali nakecaji takovych p.....n hodne, vlastni zkusenost ,ale nikdy jsem se nenechal odbyt clovek za to da svoje uspory a jak pride problem tak reknou ,ze to je normalni ,ze s tim musis pocitat ,ze se to kazi atd.jestli muzu poradit jestli je moznost a mas znameho mechosa vem ho a on ti rekne co a jak se ma.ja jsem osobne zajel do servisu pred koupi domluvil se z mechosem a bez problemu semnou zajel hodit oko na to auto a to jsem ho ani neznal, dal jsem mu 300 do kapsi ,ale to za to stoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 Ber v úvahu, že je to 9 roků staré auto se 150 tkm. Na takovém autě jsou takové věci běžné. Sem tam něco zatuhne, začne vrzat, klepat, po delším stání pískat klinový řemen, oxidovat kontakty, apod... Stačí když auto pár dnů stojí, venku je vlhko a zima, a máš to tu. Nicméně důkladná prohlídka zkušeného mechanika/kamaráda je k nezaplacení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz_81 Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 presne to myslim pokud se mu neco nezda radsi vzit nekoho kdo o tom neco vi treba mu to usetri necekane investice,protoze musi pocitat s tim ,ze stejne po koupi do toho vrazi cca.deset tisic rozvody,naplne,filtry,ale samozrejme nemusi zalezi na nem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.