Mišule Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Jestli budou takhle zdražovat benzín tak se to nevymačká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajdo Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 Jak drahy benzín? Ešte nikdy nestál 1l benzínu 6vajíčok ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišule Vloženo 3. Duben 2012 Sdílet Vloženo 3. Duben 2012 No to teda nestál ach jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Duben 2012 Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 Dnes šla Fabia do servisu. Na zakázkovém listu mám od nich napsáno: "Na vozidle nutno provést - Svolávací akce: 24W6099001 Turbodmychadlo 1.2 TSI" Tak jsem zvědav,co tam vyšpekulují,když už jednu podložku tam mám. Fabia je opravená - proběhla výměna rozvodů a s podložkou se nedělalo vůbec nic (zůstala stejná co tam byla v únoru namontovaná kvůli pádu motoru do nouzáku). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wifizn Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Ako dlho trvá výmena podložky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan13 Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Vyměna i s přehráním softu trva cca 2 hod. Pokud se vše podaří.Někdy bývá problém s přehraním softu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pcnatko Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 (editace) Tak, já popíší svoji zkušenost s drnčíci trubkou: Kupovali jsme před týdnem u Auto Jarov referenční Fabku kombi s TSI 1,2 63kW Motorem. 4/2012 najeto 2800km V sobotu jsem si taky všimnul, že při akcelerci se ozývá drnčení odněkud z motoru na straně spolujezdce. Volal jsem do servisu Auto Jarov a tam mě informovali, že u těchto motoru (bez znalosti VIN) řeší dva druhy drnčení: 1/ trubka klimatizace - opravuje se pouze ohnutím a "odlepením" od karoserie 2/ palivové trubky, které se opírají o karoserií a při zvyšeném průtoku přenášejí zvuky do karoserie. Řeší to prý molitanovou podložkou, kterou jim oficiálně dodáva Škoda. Tam měli ale plno a musel by mě objednat. Tak jsem zkusil autorizovaný servis po ceste domů. Lépe řečeno, zajela tam manželka. Při prvním svezení to mechanik slyšel a potvrdil teorií s palivovou trubkou. Prý musí objednat molitan a objednal nás na druhý den. Druhý den tam tedy manželka jela. To ji už ale mechanik ani neotevřel kapotu a sdělil, že se včera spletl a dle data výroby zjistil v nějaké příručce od Škodovky, že tento problém již byll při výrobě vyřešen. Prý tento zvuk vydávájí uvolněné lopatky nebo nějaký díl přímo v motoru (popisovala mi to manželka, jak pochopila technika) a prý s tím nejde nic dělat. Prý to tak má být. A poslali ji domů. To se mi ale nezdá, že u nového auta je normální, že má drnčet při přidání plynu a klidně je prodávají. Zkusím ještě příští týden jiný servis a uvidím jak se k tomu postaví. To co slyším, zní opravdu jako vibrace někde v prostoru pod palubkou a turbo slyším jinak. Tento servis byl Auto Šidlo v Horoměřicích. Byli prý milí, k zákazníkovi se chovli slušně, ale žeby jim fkt bylo normální, že Vám drnčí nové auto?,,, Editováno: 22. Listopad 2012, autor: pcnatko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 Buď v klidu, drnčí to od novoty, drnčí to i s podložkou, teď najeto přes 51 000 km a drnčí to vesele dál. Viz zde: http://forum.skodaho...ost__p__1605434 Někde (ale už nevím kde přesně) jsem si zkopíroval tuto servisní informaci k danému problému: Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru Datum zveřejnění: 18.10.2012 Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu. Technické pozadí Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem. Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla. Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru. Zavedení v sérii Opatření Informace pro zákazníka • Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku •Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení. Asi to nemá cenu řešit, nejspíš to ničemu nevadí, tedy kromě toho hlukového efektu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pcnatko Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 (editace) Tak tos mě uklidnil. Děkuji. Asi to nechám tak a už nebudu žkoušet jiné servisy. Není potřeba si teda ani nechat do servisky napsat, že jsme to reklamovali a že se s tím nic (dle nařízení výrobce) nedělalo? Záruku mám prodlouženou, to není problém. Jenom chci být v klidu. Nekteří tady psali, že s tím byli taky v servisu a že to už neslyší. Editováno: 22. Listopad 2012, autor: pcnatko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2012 Tak to s tou serviskou nevím, ale podle mého názoru ti to tam nikdo nezapíše.Jinak to co popisuješ v těch dvou bodech o drnčení potrubí v motorovém prostoru, tak to se podle mých zkušeností projevuje pouze když stojíš a motor běží na volnoběh a je to skutečně slyšet z pravé strany před spolujezdcem. To co jsem popisoval já ve svém předchozím příspěvku se týká turbodmychadla - jeho obtoku. To jen aby nedošlo k mýlce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 (editace) Taky mi padal motor kuli regulaci turba do nouzáku...než sem jel do autorizáku tak sem sjel ke kámošoj do sevisu...tam se hřídelku vyčistily a uděla mi základní nastavení přes diagnostiku...a bylo po problému Editováno: 20. leden 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 Zdravím. Tak sem to tu pročítal a nevím zda se také u mě jedná o tento projev. U mě, když je motor zahřátý a nastartuju a když přidám plyn na sca 3000ot a rychle ho pustím tak to kovově zadrnčí a když to opakuji několikrát za sebou tak mi dokonce začne slabě střílet z výfuku, takže nevím zda s tím zajet do servisu nebo ne? Jo to drnčení není při zavřených dveřích slyšet, ale když otevřu dveře tak je to celkem síla uplně sem se lekl jak to kovově drnčí. Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 (editace) Rachotí většinou talířek regulace. Pokud to má další a k tomu takové projevy nechápu nezajetí do servisu.... Editováno: 1. Říjen 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Kombicek: Taky mě to kovově drnčí či chrastí zřejmě jako tobě a dělá to od novoty. Slyšet to jde pouze venku. Když se s autem před rokem poprvé rozjela manželka a ja jí zaláskovaně zamával, tak mě orosilo a čekal jsem co kde vyletí :-) Psalo se tady, že je to normální a nelze s tím nic dělat. To samé mě potvrdili v servisu. Dělá to nejvíc při rychlém sešlápnutí plynu, třeba prudší rozjezd na 1 či 2. Jinak když to několikrát prošlápnu na volnoběh tak výfuk slyším taky, není to vyloženě střílení, ale spíš připrdění :-) a občas k tomu jemně zasviští i turbo, taky od novoty ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 bobanHTP - ten tvůj "příspěvek" úplně mimo téma jsem smazal, tvoje počínání zde, ale i jinde na foru, by se dalo kvalifikovat jako spamování, příště dostaneš rovnou Varování s patřičnými důsledky. Poslední rada - blábolit si můžeš někde v Hospodě, tak se tam přesuň a přestaň exhibovat s off topic příspěvky v technických tématech! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luxus Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 dobry den,stal se mi tento problem: pri prujezdu levotocivou zatackou to dinklo a od te doby bylo v auto v safe modu. pdiagnostika hlasila tuto chybu. P334B00 -snimac polohy akcniho clenu plniciho tlaku,mechanicka chybna funkce.po jejim smazani se hned pri rozjezdu objevila znovu.. nechal jsem to tedy opravit v neautorizovanem servisu, tam mi rekli ze je chyba v tomto dilu. http://www.autodily-...-2-TSI-original z opravy jsem auto prebiral ve stavu kdy uz nebylo v servisnim modu, ale hlasi tuto chybu P155A. ma hodne maly vykon, (jede max 130 kmph). ale auto uz jsem potreboval. rikali ze az ho tam priste privezu, ze jeste udelaji odkarbonovani a ze to uz bude dobre, ale me se to nejak nezda, jelikoz auto pred tim nez to nahle zahlasilo tu prvni chybu jezilo jak ma a zanesene karbonem mi neprislo. kdyz ji smazu, auto jezdi stejne a objevi se znova. prosim o radu. chapu ze byla chyba ze sem ho nedal do skodovackeho servisu, ale uz se stalo. mam pochybnosti ze oprava ktera byla provedena byla nutna, nebo zda pak neprobehlo nejake "serizeni" toho dilu. nevim si ted rady. poradte. diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 (editace) Niekde sa to tu už popísalo, že je potrebný flash RJ a novší softvér, súviselo to aj s akciou 24W6. Takže odporúčam autorizovaný servis. Ináč to bude padať do núdzového režimu. Editováno: 13. Duben 2016, autor: akubus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 To je tak,ked sa chce silou mocou ušetriť .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luxus Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 To je tak,ked sa chce silou mocou ušetriť .... to je tak kdyz clovek veri nekomu, kdo rika ze to zvladne opravit.. proste chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 V 1. 10. 2014 na 19:00, Kombicek napsal: Zdravím. Tak sem to tu pročítal a nevím zda se také u mě jedná o tento projev. U mě, když je motor zahřátý a nastartuju a když přidám plyn na sca 3000ot a rychle ho pustím tak to kovově zadrnčí a když to opakuji několikrát za sebou tak mi dokonce začne slabě střílet z výfuku, takže nevím zda s tím zajet do servisu nebo ne? Jo to drnčení není při zavřených dveřích slyšet, ale když otevřu dveře tak je to celkem síla uplně sem se lekl jak to kovově drnčí. Díky za odpovědi. Prosím, řešil tenhle problém, co tu pan popisuje ?? Ja s tím byl ve Škodě a řekli mi, že to dělá táhlo turba, že kdykoli přidám a vytočím turbo a pak dam nohu z plynu, tak se to tahlo vrácí a zarachotí to a že to je ok nebo možná to není táhlo ale tahle věcička co to podle nich děláhttps://turbodmychadla.eu/produkt/ventil-mahle-1-2-tsi-original-03f-145-725-g-delka-tahla-57-mm/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2018 Sdílet Vloženo 4. Duben 2018 A co vlastně řešíš? Přečti si příspěvky výše a dozvíš se všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 6. Duben 2018 Sdílet Vloženo 6. Duben 2018 resim to co tu resi vsichni. Problem?? precetl jsem cele vlakno a jako moc infa tu neni, proto se na to ptam znovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2018 Sdílet Vloženo 6. Duben 2018 V 22. 11. 2012 na 18:30, Pawouk napsal: Buď v klidu, drnčí to od novoty, drnčí to i s podložkou, teď najeto přes 51 000 km a drnčí to vesele dál. Viz zde: http://forum.skodaho...ost__p__1605434 Někde (ale už nevím kde přesně) jsem si zkopíroval tuto servisní informaci k danému problému: Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru Datum zveřejnění: 18.10.2012 Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu.Technické pozadí Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem. Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla. Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru. Zavedení v sérii Opatření Informace pro zákazníka • Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku •Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení. Asi to nemá cenu řešit, nejspíš to ničemu nevadí, tedy kromě toho hlukového efektu. Co na tom nechápeš? Číst snad umíš. Vždyť je to naprosto jasné. Žádné jiné řešení neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ildmac Vloženo 11. Duben 2018 Sdílet Vloženo 11. Duben 2018 Mě to už škoda vysvětlila, jen je divné že se mi to projevilo u 70 000 km (auto jsem kupoval s 55 000), nechal jsem kvuli tomu vyměnit rozvody a nic ted mě serou klepave studené starty a asi spojka (najeto ted 89 000) .... fakt povedený ty koncerny co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Duben 2018 Sdílet Vloženo 11. Duben 2018 Ještě jsem nezažil 1.2 TSI EA111, kde by to nedělalo prakticky od novoty. A jezdil jsem s tím na minimálně čtyřech různých autech. A všechna jezdí doposud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.