Jump to content
Mathes25

Drnčiaca tyčka regulácie obtokového kanála turba 1.2 TSI

Recommended Posts

Takže chcel by som sa vás spýtať lebo tu na fore je tu o tom vela popísaného v rôznych témach ale žiadny záver sa o tom nespravil......takže tým čo drnčí pri rozjazde na prvý a druhý stupen tiahlo regulácie obtoku turba teda tá tyčka ako sa vám to podarilo vyriešiť a vyriešil to vôbec niekto? čítal som tu že sa to rieši novým softwarom tak pomohlo to niekomu? V prílohe dávam video ako mi to drnčí po naštartovaní motoru ked sa otáčky držali na 1200 a po chvíli padnú na volnobežných 600, obdobne to drnčí aj pri rozjazde...

VIDEO0005_xvid_WMV V9.wmv

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaké máš poslední písmena u značení turba (je tam na plšce datamatrix a pak číslice s písmenem na konci)

H - zesílení tělesa pro čepy

K (aktuální) - + tyčka s jíným převodem táhla pro obtok (nutný update jednotky, jinak to ma moc vysoký výkon a padá do chyby)

?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokonce se mezi ten ventil vkládá nějaká podložka co jsem viděl na jiných fórech ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaké máš poslední písmena u značení turba (je tam na plšce datamatrix a pak číslice s písmenem na konci)

H - zesílení tělesa pro čepy
K (aktuální) - + tyčka s jíným převodem táhla pro obtok (nutný update jednotky, jinak to ma moc vysoký výkon a padá do chyby)


?

No nevím jestli jsem se dobře díval, ale mám tam jenom toto číslo: 16342...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pawouk hledej číslo dílu viz foto (P/N)

číslo je pod sáním turba pod regulátorem obtoku

post-36058-0-49687900-1329334440_thumb.j

Edited by KoNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, tak plošku s údaji jsem našel, ale může mi někdo říct, jak se to dá přečíst, když je to dole, kam není vidět? A demontovat to nebudu. Zkoušel jsem to vyfotit, ale to je marné... :kol-28:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem to vyfotil s pomocí zrcátka na třetí pokus,otočil v editoru atd.Jak je vidět,mám turbo s označením H - to byla výroba od 16.5.2011 do 7.11.2011.Zatím poslední verze od 8.11.2011 je s označením K.

Při rozjezdu to zadrnčí,takže dostanu asi taky distanční podložku.post-74454-0-30735900-1331062033_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nevím jestli ti to pomůže, protože mně to drnčí i s tou distanční podložkou. :kol-32:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dotaz nevite jak se ty turba od sebe liši z hlediska výdrže ? Mam auto z 9/2010 a od te doby koukam už jsou dvě zlepšení

Share this post


Link to post
Share on other sites

Včera jsem byl na garančce po 30ooo km, k ovládacímu ventilu turba vložena distanční podložka, přehrán soft motoru a provedeno nastavení ventilu. Mechanik k tomu měl instrukci u kterých verzí turba se podložka vkládá a jak postupovat. Stěžoval jsem si na to, že motor okolo 1600 otáček mírně cuká. Turbo původní, auto vyrobeno červen 2010.

Edited by mida

Share this post


Link to post
Share on other sites

je na to svolávačka, vkládá se tam 2mm podložka, přehrává SW a musí se mazat adaptační hodnoty motoru. není to ale kvůli drnčení,ale kvůli cukání a nepravidelnýmu chodu při rozjezdu u studenýho motoru. Musíte do servisu a ne to řešit tady. Netýká se to jen některých inovovaných turb, ale ty čísla už nevím

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dotaz nevite jak se ty turba od sebe liši z hlediska výdrže ? Mam auto z 9/2010 a od te doby koukam už jsou dvě zlepšení

no modifikace byla od zacatku kazde 2-3 mesice

Share this post


Link to post
Share on other sites

tyčka regulácie obtokového kanála turba

tak natoto je zvolávacia akcia viac info škoda servis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

už mám tu podložku aj ja, pomohlo to pri rozjazdoch to už nepočuť pri studenom motore ale pri tých zvýšených otáčkach ked je motor asi pol minúty na 1200 otáčkach po naštartovaní to drnčí stále. Dnes ma však vytočila trochu iná vec idem zotrieť zadné okno, stierač ide ale nič nezotiera tak sa idem pozrieť čo sa deje a stierač vôbec nepriliehal o sklo ale bol len tak uvolnený asi dva centimetre od okna, krytka tiež uvolnená asi nejaký debil mi to poškodil. Motorček funguje ale stierač neprilieha. Po demontovaní krytky som zistil že tá pružina ktorá zabezpečuje že stierač je prilepený o okno je posunutá a neviem čo s tým?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem si byl kupovat v autorizovaném servisu zadní lapače nečistot na fabku a když jsem tam už byl tak jsem se zeptal jestli náhodou nespadám do servisní akce.

Tak projeli vin a skutečně spadám budou mi tam dávat taky tu distanční podložku. Najeto 21000km a vše bez problémů tak to nechám až na garančku.

1.2TSI 63kW m.r.v. 10. 2010 turbo s označením G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...