Přejít na obsah

po startu zhasne motor


Mikeš

Doporučené příspěvky

čerpadlo

klapka

čidlo otáček

je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor???

Motor se chytne tak na 2 vteřiny a pak se zastaví "udusí". Kde je to čidlo otáček? Jak poznám, že je vadný? dík...

Vždyť to je typicý příznak vadného imo nebo spíš čipu v klíči. Zkus náhradní klíč. Platí ovšem za předpokladu, že vůbec nenastaruješ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čerpadlo

klapka

čidlo otáček

je toho víc... povede se to rozchodit nebo jak dál se projevuje motor???

Motor se chytne tak na 2 vteřiny a pak se zastaví "udusí". Kde je to čidlo otáček? Jak poznám, že je vadný? dík...

Vždyť to je typicý příznak vadného imo nebo spíš čipu v klíči. Zkus náhradní klíč. Platí ovšem za předpokladu, že vůbec nenastaruješ

2 Pepa007: nastartuju...na 2s a pak zhasne.

pokud startujem a startér točí motorem má snahu nastartovat(reaguje i na plynový pedál), ale jakmile startér přestane točit motor po 2s zhasne(a nereaguje na plynový pedál).

Zajímavá závada... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já to pochopil tak že nemaj známýho s vagem a že nechtějí utrácet peníze za todle když to může bejt nějaká volovina... jinak já už bych tam dávno byl... mě zlobilo čidlo ptáček... nejdříve odešlo... motor neběžel vůbec hezky... potom mi odešel termostat a při výměně v něm zbyla voda a vyteklo mi to do novýho čidla... pohoda auto jelo ale jednou mi z něho párkrát vystřelilo... když se to opakovalo znejistěl jsem a potom zdechlo uplně... nešlo nastartovat a nechtěl běžet... rozebírali jsme co šlo... zkusili jsme jestli tam jde benzín... málem jsme chytli... no a potom jsme zakvrdlali kabelem auto škytlo a jelo až do 140 tis. km... potom jsem ho prodal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne.

:skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi takl co ještě vlastně chcete slyšet. Už jsem to napsal výše . Je to typická závada pro Imo nebo čidlo v klíči. zkuste druhý klíč. Proč o tom pořád meleme. Pokud to není čidlo v klíči tak je nutná diagnostika na VAGu. Typická závada chytne a ihned zhasne.

Dobrá, vyzkoušíme. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže: vzduch tam jde, benzín taky, svíčky jiskří, čidlo otáček jsme zkoušeli dát s funkční filety a to samí, řídící jednotku jsme taky vyměnili( z funkční felicie) a nic.

Co jsme ještě zjistili divnýho je "zvuk" před samotným nastartováním. V první poloze zapalování v motoru něco divně zabzučí a pak již popsaným způsobem nastartuje a po 2s "zdechne".

;)

imob. najdeme kde? :unsure: popřípadě jak ho vyzkoušet, že je funkční? nebo jak ho obejít?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovšem první felicie neměli immo v klíčku, ale byl na to zvláštní ovladač, který se musel zasunout do zdířky umístěné na palubce poblíž zapalování, byla u toho i červená kontrolka. Ten ovladač se po delším používání opotřebovával a nefungoval, resp. neodblokoval motor. Tato závada skutečně značí, že se immo neodblokuje, přesně tak se totiž chová. Chytne a po přibližně dvou sekundách zhasíná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je potom těžký v těchto případech radit. Když se Mikeš se 1.srpna  zeptá, my mu poradíme a on po více než 14 dnech není schopen ani říct jestli alespoň zkusil druhý klíč. Má to potom smysl se tím dál zabývat?

2 Pepa007: klíč jsme ještě druhej nezkoušeli, jelikož si majitel odjel na 14 dní do Egypta. ;) Jinak nikdo tě nenutí se zabývat mím problémem!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...