DonChuanes Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 Zdravím Řeč je o Octavii II 1.9 TDI 2008 201tis Dnes při jízdě po dálnici ( asi 150 ) se mi z ničeho nic stalo toto : Ihned se přeplo do nouzového režimu, kdy rapidně klesl výkon. Nejdřív asi 10 sec svítila kontrolka žhavení, poté začala blikat a bliká furt. Svítilo mi už předtím kontrolka motoru ( ta hned napravo od žhavení ), dle předchozí diagnostiky kvůli nějakýmu čidlu za DPF, či něco takového. Prý že akutní to není. Takže jestli se rozsvítila k tomu, to nevím. Jinak další chyba byla 3tí žhavící svíčka. Kamarád co mi to dělal řikal že nic hrozného, jsem s ním domluvený na leden někdy, že mi i odstraní EGR a DPF, proto jsme to nechali. Brzdový světla mi svítí ( krom 3tího, ale to mi nesvítí už jak dlouho ). Startuje v pohodě. Jen se chci zeptat, zda li někdo neví co by to tak mohlo být, jestli mohu dále rozumnou dobu jezdit aniž bych to nějak poškodil. Rád bych se zeptal kamaráda, ale odjel si na dovolenou, tak jediná možnost mi zbývá zde. Předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2011 no kontrolky nesvietia pre nič za nič..takže nutné napojenie na diagnostiku a následná oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonChuanes Vloženo 1. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2012 To mi je jasné, ale jen jestli náhodou někdo nemá zkušenost, jelikož teď mi nikdo diagnostiku nezapojí, když jsou svátky .. A autem potřebuju jezdit, tak abych to náhodou víc neposral .. Případně věděl co mám pomalu shánět za díl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 1. leden 2012 Sdílet Vloženo 1. leden 2012 Já ti udělám diagnostiku i dneska když jsou svátky..... Ale asi to máš daleko......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonChuanes Vloženo 1. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2012 Děkuji ale do Brna v nouzovým režimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonChuanes Vloženo 3. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Tak je to nějaký čidlo výfukových plynů .. Zkrat na plus .. A palPC si myslí že je v pytli DPF, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. leden 2012 Sdílet Vloženo 3. leden 2012 nie je to náhodou toto?? http://www.cc-autodily.cz/senzor-odchylky-tlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonChuanes Vloženo 3. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2012 Nevim přesně, nejsem mechanik Diagnostika psala něco o (tuším že 3tím) čidle výfukových plynů . Vysvětloval mi to jako že před DPF je čidlo, za DPF je čidlo a právě to ZA má zkrat na plus .. Jestli to je přímo toto, netuším .. Ale že kvůli tomu mi to hodí do nouzovýho režimu ?! Když vše v motoru je ok a nic mu nebrání jet na plnej .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.