Bburago Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 Jako denní světla by se mi líbily diody, jako jsou na některých dražších modelech Audi (např. Q7). Viděl jsem to totiž už i na nějakým Passatu. Já si tedy myslím ,že to bylo něco takového, už jsem to na pár autech viděl a svítivost výborná. http://www.stualarm.cz/produkt/sj-286e-sve...led-homologace/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 to o akom automobile resp výrobcovi vieš?????? elektronicky ovládané stínítko ak vôbec je tak je na BiXenonoch kde rieši len prepnutie tlmené/dialkové. ja vám tuším urobím videá ako to funguje Co vím, tak výbojka se nastartuje při nastartování motoru a zamotné "spuštění" světla zařizuje elektronicky ovládané stínítko... :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 to o akom automobile resp výrobcovi vieš??????elektronicky ovládané stínítko ak vôbec je tak je na BiXenonoch kde rieši len prepnutie tlmené/dialkové. ja vám tuším urobím videá ako to funguje No a jinak to asi fungovat nemůže, když xenon startuje cca 20 second... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 no zaujímavé teda. Ja mám dovolím si tvrdiť "starý typ" s D2S a za 3s sa už svetlo nemení. Keby si čítal pozorne, písal som tu už že "novší typ" D1S ktoré sú použité v OII a vlastne vo všetkých nových svetlích potrebuje asi sekundu na plný svit. Prečo? Asi nema zmysel ti tu pisať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 no zaujímavé teda.Ja mám dovolím si tvrdiť "starý typ" s D2S a za 3s sa už svetlo nemení. Keby si čítal pozorne, písal som tu už že "novší typ" D1S ktoré sú použité v OII a vlastne vo všetkých nových svetlích potrebuje asi sekundu na plný svit. Prečo? Asi nema zmysel ti tu pisať D2S se od D1S liší v podstatě pouze tím, že má externí výbojku... opticky má parametry stejné... a ty 3s jsi měřil jak? podle oka? 3s ti příjdou jako běžný čas pro svět. houkačku, nebo náhlou potřebu přepnutí dálkových světel? Z literatury (autorizované by škoda a. s. - pro mě důveryhodnější zdroj) vím, že co se týče všech opt. parametrů, tak "výbojka" D1S startuje cca 20 second do plné svítivosti. A i lidi, co xenony mají mi potvrzují že (nějakou) chvíli trvá, než se svítí pořádně... nepochybuju o tom, že lidský mozek nedokáže postřehnou ten moment, kdy xenon dosáhne plné svítivosti... ovšem také nepochybuji o tom, že onen rozdíl může být rozhodující... kor v mezních situacích... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Externú výbojku? Banky sú tie isté to áno, ale uniká ti podstata a to je menič ktorý výboj a následné horenie riadi. ale nechaj tak. 3 s aom meral áno od oka, ale mám to "štastie" že mám oba systémy doma a nie na aute ale v dielni a môžem to skúmať a pozorovať. ale späť k tvojmu tvrdeniu že výbojka sa zapáli pri štarte motora a je clonená aby svetlo nesvietilo. omyl, nevieš o tom nič jak vidím. a tvoje prvé tvrdenie o tom že je tam clona keď svetlá nesvietia ale výbojka svieti si si pekne vyvrátil tvrdením: A i lidi, co xenony mají mi potvrzují že (nějakou) chvíli trvá, než se svítí pořádně... tak ako to je???a prikladám ti dve fotky systému D1S z AudiQ7, Touarega, a posledne foto je Valeo z Audi a parabola s D2S z Fabie I - Hella D2S se od D1S liší v podstatě pouze tím, že má externí výbojku... opticky má parametry stejné...a ty 3s jsi měřil jak? podle oka? 3s ti příjdou jako běžný čas pro svět. houkačku, nebo náhlou potřebu přepnutí dálkových světel? Z literatury (autorizované by škoda a. s. - pro mě důveryhodnější zdroj) vím, že co se týče všech opt. parametrů, tak "výbojka" D1S startuje cca 20 second do plné svítivosti. A i lidi, co xenony mají mi potvrzují že (nějakou) chvíli trvá, než se svítí pořádně... nepochybuju o tom, že lidský mozek nedokáže postřehnou ten moment, kdy xenon dosáhne plné svítivosti... ovšem také nepochybuji o tom, že onen rozdíl může být rozhodující... kor v mezních situacích... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Externú výbojku? Banky sú tie isté to áno, ale uniká ti podstata a to je menič ktorý výboj a následné horenie riadi. ale nechaj tak.3 s aom meral áno od oka, ale mám to "štastie" že mám oba systémy doma a nie na aute ale v dielni a môžem to skúmať a pozorovať. ale späť k tvojmu tvrdeniu že výbojka sa zapáli pri štarte motora a je clonená aby svetlo nesvietilo. omyl, nevieš o tom nič jak vidím. a tvoje prvé tvrdenie o tom že je tam clona keď svetlá nesvietia ale výbojka svieti si si pekne vyvrátil tvrdením: tak ako to je??? a prikladám ti dve fotky systému D1S z AudiQ7, Touarega, a posledne foto je Valeo z Audi a parabola s D2S z Fabie I - Hella Uniká mi podstata? ha ha ha Nejsou to "jen" baňky... to skleněné, je samotná výbojka... vieme? Zkůmaj to a pozoruj... pochybuju, že máš doma přístroje pro reálné měření... Netvrdím, že je to u standartních tlumených světel, ale že si tak dokážu jako jediným způsobem předtavit systém dálkových světel... Neviem nič? ale ale, soudíme z čeho? nevyvrátil jsem nic ničím, to co si Ty vyvracíš ve svých představách je tvoje věc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Ja som este nevidel Octaviu so sosovkou a halogenmi? Kde sa daju zohnat, svietia lepsie ako tie normalne halogeny??? Halogeny s cockou ma ve standardu Octavia Scout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 no ok predstavy ti necham, až budeš mať svetlo s bixenonmi zistiš ako to je. Netvrdím, že je to u standartních tlumených světel, ale že si tak dokážu jako jediným způsobem předtavit systém dálkových světel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 no ok predstavy ti necham, až budeš mať svetlo s bixenonmi zistiš ako to je. omlouvám se, asi sem jedovatej, ale nemám rád, když ze mně někdo dělá blba... promiň... Pro upřesnění... VÍM jak funguje jednočočkový Bi-xenonový světlomet... kde mezi paraboloidem, kde je umístěna výbojka a elyptickou čočkou je umístěno stínítko, ovládané elektromagnetem, který stíní část profilu světla, tak, aby jeho část, čočkou procházející, vytvářela obrazec zploštělého V, dle parametrů dané mezinárodními standarty. Při odklopení čočky, dochází k průchodu plného profilu světla a fci světla dálkového... :/ Vzhledem k tomu, že xenon(ová) výbojka ze svého principu nemůže nastartovat ve zlomku vteřiny, jako například halogenová žárovka, tak nemůže v režimu startování zastat fci světelné houkačky a i reakce dálkových světel by byla spožděná... proto, podle mě (máš pravdu, nevím... ale jediný tohel mě napadá) je možná jediná fce... kdy plný profil xenonové výbojky je zastíněn (pro d. světla) stínítkem a stínítko je přeci jen mnohokrát rychlejší... Vše nej v roce 2008 a mnoho bezpečných kilometrů... peace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Halogeny s cockou ma ve standardu Octavia Scout. skutečně? já už viděl i scouta s normální optikou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 skutečně? já už viděl i scouta s normální optikou... Ve specifikaci pro CR ma Scout MR2008 halogenove svetlomety s cockou ve standardu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Ve specifikaci pro CR ma Scout MR2008 halogenove svetlomety s cockou ve standardu. hmm... možná že jsme viděl jenom přesvědčivej Scout styling, nebo jinej MR, nebo to bylo po havárce... atd... Nemáš šaina, kolik stojí halogenový, čočkový světlomet??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Tusim, ze oficialni cena je kolem 5000,- Kc/ks Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Vzhledem k tomu, že xenon(ová) výbojka ze svého principu nemůže nastartovat ve zlomku vteřiny, jako například halogenová žárovka, tak nemůže v režimu startování zastat fci světelné houkačky a i reakce dálkových světel by byla spožděná... Jinak pozor, vyjimka se vzdycky najde - viz. VW Phaeton pred faceliftem s bixenonem. Pro dalkovy byla samostatna cocka a vybojka zapalovala vzdy extra. EDIT: Pridavam ilustracni fotos... Foto 1 - dvoucockovy bixenon (predfacelift) Foto 2 - adaptivni jednocockovy bixenon (facelift) Foto 3 - klasicky xenon + halogen parabola pro dalkove (predfacelift) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom Muaddib Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 no, tak máte asi pravdu... sypu si popel na hlavu... ale prostě to nechápu.... :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Příklad konkrétní vestavby předních LED pro denní svícení (O²RS) - je to sice v němčině, nicméně doprovázeno řadou fotografií, takže velmi názorné a poučné :-) PDF dokument : Vestavba LED svítidel pro O²RS (Einbauanleittung für LED Tagfahrlich in den O²RS) Zdroj : Octavia-Forum.de (omlouvám se za "double" příspěvek, bohužel se zde o této tematice diskutuje rovněž "double") Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Příklad konkrétní vestavby předních LED pro denní svícení (O²RS) - je to sice v němčině, nicméně doprovázeno řadou fotografií, takže velmi názorné a poučné :-)PDF dokument : Vestavba LED svítidel pro O²RS (Einbauanleittung für LED Tagfahrlich in den O²RS) Zdroj : Octavia-Forum.de (omlouvám se za "double" příspěvek, bohužel se zde o této tematice diskutuje rovněž "double") hodnej Omicrone, sice nejsou tak pěkný, jako z Audi, ale ty tam bohužel díky velikosti nepůjdou. Tohle je řešení. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 No já si tedy myslím ,že ta montáž je velice zdařilá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 No já si tedy myslím ,že ta montáž je velice zdařilá. no jo, ale teď koukám, že majitel těch privátních stránek, nějakej Andreas Linke, se asi jen pochlubil, jak je šikovnej, ale nedá se nikde vyčíst, kde to koupil. Možná blbě koukám, ale tak mi to příjde. Nebo se pletu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiczech Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Takze to byla howadina s tim dennim svicenim... mel sem ty svetla rozebrane a tam sem si nejakeho konektoru nevsiml. Kdyz sem ty lampy predelaval tak tam vede 10 vodicu pres konektor a vsechny jsou u xeny obsazene. Jedine vymyslet nejak aby to svetlo samo vedelo kdy ma svitit dalkovkou(dennim) a kdy xenonem, takze po setmeni. A na dalkovku H1 by se mohl nastavit nizsi vykon jen pri dennim, dalkove by meli stale vykon 55w.. NAstavit 35W u denniho jako ma odber xenona a tak by to nepoznal pocitac. a taky proto abys s tim oslnoval. A6 tam tedy ma jak sem pochopil 21W na denni, ale to nevim jestli by zkousla tak nizkej prikon ridici jednotka u O2... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harley1006 Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Taky jsem si rikal, ze bude v jednom kole!! Zkousel jsem to hledat v etce, ale nic jsem nenasel!! Nevis jake je to cislo dilu? Nevim,ale každopádně to bude pod VW. Já zítra zkusim sundat tu krytku a mrknu do těch svých světel. A nemohl by jsi to opsat z toho dokladu o zaplacení co jsi od něj dostal ??? Tam musí být napsáno číslo dílu u VW.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 A nemohl by jsi to opsat z toho dokladu o zaplacení co jsi od něj dostal ??? Tam musí být napsáno číslo dílu u VW.... Ten uz se tady neobjevil hodne dlouho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 a řek bych, že ani neobjeví, protože to vypadá, že nás tady pěkně krmil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 a řek bych, že ani neobjeví, protože to vypadá, že nás tady pěkně krmil Trosku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.