Prosinec 7, 201212 r jasně tak opláchnout to můžu,jen sehnat wapku což v těhle mrazech pujde těžko :-) ale první náznaky toho že někde sákne olej,byly kolem že motor byl mastnej kolem tý pumpy a hadice co vedli z tý pumpy byly taky dost orošený jinak všude bylo čisto
Prosinec 7, 201212 r tak aspon tie miesta,kde máš podozrenie na únik ostriekaj trebárs čističom na brzdy...ten to pekne očistí a osuší
Prosinec 8, 201212 r tak dnes sem byl na dílně a nejspíše to bude tou pumpou... nevím co se v ní stalo ale olej je rozlezlý po podtlakových hadičkách až do vzduchového filtru který byl víc jak z poloviny celý zmáchaný od mot. oleje proto mě v poslední době i furt zlobila váha vzduchu která byla tím olejem zasviněná,navíc i krátce před tím než začal vytékat ten olej tak mi začal i zlobit posilovač na brzdách...(ztvrdnul pedál) takže můj názor je ten že je v háji ta pumpa... nebo má někdo jinej názor? Upraveno Prosinec 8, 201212 r od weisss
Prosinec 8, 201212 r no nejspíš jeblo gufero v tom tandemu.. však rozpoj podtlak co vede do posylovače.. jestli z toho vyteče olej tak je jasno... a pokud ti auto začne padat do nouzáku v těch mrazech tak se moc nediv...ten olej bude všude
Prosinec 8, 201212 r jojo ten olej je ve všech hadičkách co maj apon trochu něco společnýho s tím čerpadlem,nevíš jestli se to gufero dá vyměnit nebo je to na komplet výměnu toho čerpadla ?
Prosinec 9, 201212 r tak to vubec netuším jestli se to dá repasovat starší se dá sehnat i za 1500.. poptej se na tu repasi a kdybys kupoval jiné tak nekupuj hlavně LUK... kup bosch..
Prosinec 9, 201212 r No repasovat se to zřejmě dá našel jsem repasovanej kus za 3500,- tak zvažuji jestli repas za 3500 nebo fungl nový od bosche za cca 6000,-
Prosinec 9, 201212 r Tak rozdíl v té ceně určitě je. Jestli ta firma co repasuje má dobrý reference tak bych já bral i repas.
Prosinec 10, 201212 r jasně.. repas stačí.. ale pokud mate čerpadlo LUK tak bych ho už zpatky nedaval... jsou problémová doporučuju toto http://www.skoda-dily.cz/eshop/038145209a-tandemove-cerpadlo-paliva-podtlaku-tdi.html starší se daji sechnat kolem 2tis. a jsou v pohodě.. taky jsem to měnil.. mužu dat kontakt. Upraveno Prosinec 10, 201212 r od -honza_
Prosinec 10, 201212 r Děkuju,ale čerpadlo už je obědnaný a zejtra by mělo dorazit tak doufám že se zadaří a fábka zas bude znovu lítat,jen tak mimochodem, to čerpadlo bylo originální a vydrželo zhruba 360 000 km takže už asi mělo nárok
Duben 13, 201312 r Zdravím, když jsem to tak pročítal, tak mám stejný problém. Chci se zeptat jestli pomohla ta výměna čerpadla? Mám taky 1.9 TDI ale teda AXR. Něco mi taky teče jak blázen kolem pravého roku mezi hlavou a víkem ventilů .... Těsnění pod hlavou bylo teď děláno nové takže tohle by to bít nemělo. Pomůže pouze nové těsnění nebo musí jít celé? Je možné že se krom oleje strácí i nafta? Díky
Červen 6, 20169 r Ahojte, ja mam podobny problém s vytekaním oleja. Ešte sa mi to nepodarilo presne lokalizovať. Mne to tesnenie asi pred 4 rokmi menili, ale čo som si všimol, tak pri jednom šróbe zavadzia EGR ventil, ja som sa k nemu nedostal, čiže môže byť nedotiahnutý. Je dost možné, že sa tam predtým nedostal ani mechanik a asi sa na to vykašlal... Tečie mi to na strane rozvodov. Buď to môže byť to spomínané tesnenie medzi hlavou valcov a tým vekom hlavy. Alebo myslíte, že to môže byť aj kľukovka alebo vačkový hriadeľ? Nebolo by to potom celé dokola zaprskané keďže sa obidve točia? Mám Fábiu 1,9tdi 74kW ATD. Vďaka za rady
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.