Publikováno Leden 31, 201213 r Dobrý den, zdravím Vás všechny. Měl bych prosbičku ohledně volby spojkové sady na můj vůz Fabia combi, r.v. 2005, motor 1.9Tdi 74kW ATD. Potřebuji již vyměnit spojku a vzhledem k tomu, že potřebuji ušetřit koupil jsem na inzerát starší sadu - dvouhmotový setrvačník, přítlačák i lamelu. Vše výrobce SACHS. Než to dám ale do servisu, aby mi to vaměnili chtěl bych poprosit, zda je tu někdo, kdo by věděl a byl by ochotný mi dle napsaných čísel dílů potvrdit, že jsou vhodné pro moje autí. Tak setrvák: 03G 10 5264/03G 105 266, lamela: 038 141 032 D, přítlačák: 03G 141 025. To jsou čísla přímo z dílů. Díky moc za pomoc.
Leden 31, 201213 r Lamela 038141032(032X) Setrvák 028105269 BX Víko spojky 045141025AX ATD nemá dvouhmotu.Díly jsem vypsal z Etky a ověřil v inter. obch. Jak levněji opravit spojku se tu najdou určitě povolanější,kteří ti poradí.
Leden 31, 201213 r Lamela 038141032(032X) Setrvák 028105269 BX Víko spojky 045141025AX ATD nemá dvouhmotu.Díly jsem vypsal z Etky a ověřil v inter. obch. Jak levněji opravit spojku se tu najdou určitě povolanější,kteří ti poradí. Nemam pocit ze tento motor nema dvojhmotu. Starsie typy ktore montovali do Seatov ju mali. Priamo zo Skodovky som dostal odpoved ze do VSETKYCH 1,9 TDI bol dvojhmotovy zotrvacnik montovany.
Leden 31, 201213 r diely s koncovým označením -X,sú tzv.diely,ktoré idú na výmenný systém Stretol som sa s tym, jednoducho nekupis novu suciastku aspon originalnu kym nedonesies pokazenu.
Leden 31, 201213 r Pravdu povediac kazy hovori inak, takze nemam sajn . Asik najskor len rozobrat a pozret ze co tam fakt je
Leden 31, 201213 r podle vseho to nema dvouhmotu,v nabidkach jsou pouze 3dily .lamela ,pritlacak+lozisko
Leden 31, 201213 r Přátelé okřídleného šípu, pro - deco, já mám také ATD r.v. 2001. Když jsem se dotazoval v M.B. pan Kutnar tvrdí, že tam dvouhmota je. Když jsem si nechal podle ETKY a typu motoru ATD vyjet ceny: setrvačník 028 105 269 B - 4992 Kč, víko spojky úplné 045 141 032 X - 3510 Kč, lamela spojky 02A 141 719 C - 4628 Kč, to dohromady dělá 13 130 Kč. Není ta cena za obyčejnou spojku hodně vysoká? Co Vy na to? Radek.
Leden 31, 201213 r zavolať do Škoda servisu,kde to podľa VINka zistia EDIT:takže Radomír ma predbehol Upraveno Leden 31, 201213 r od libero1071
Leden 31, 201213 r Přátelé okřídleného šípu, pro: LIBERO - to je fajn, ale je či není podle ceny či označení dílů? Toť kvesčňs. Jedině zpět do Škodovky. Radek.
Leden 31, 201213 r tak som trochu polietal po nete a niečo som ohľadom zotrvačníka na ATD našiel..je to citácia z www.autorubik.sk Dvojhmotový zotrvačník sa dáva hlavne na automobily ‘vyššej strednej triedy, limuzíny atď. a sú ním vybavené hlavne dieselové motory. Čo sa týka Fabie, tak tam sa dvojhmotový zotrvačník nedáva a je tam klasická spojka zložená z troch dielov (lamela, prítlačný tanier, ložisko). Výhoda je, že motor 1,9 TDI (ATD) neobsahuje dvojhmotný zotrvačník.
Únor 1, 201213 r Autor Pánové opět Vás všechny zdravím a děkuji za Vaše příspěvky, nicméně moc rozumný z nich nejsem :-) Vezmu dneska VIN a pokusím se ve Škodovce jestli budou schopni mi říct. Ještě mě napadlo, že i kdybych tam měl nakonec tu jednohmotu, myslíte že by tam nešel namontovat ten set co již mám? (setrvák,lamela,přítlačák). Připomínám, že lamelu jsem měřil a má 228 mm. Díky za další odpovědi, všude Vás budu chválit :-)
Únor 1, 201213 r http://www.cc-autodily.cz/spojka-komplet-fabia-3-3?brand=SKODA&model=FABIA pokud si tam chceš dát dvouhmotu, tak klidně můžeš. jinak co se týče tvých koupených dílů, u toho setrváku je nutno upřesnit písmena na konci kódu dílu. osobně bych tam ale dvouhmotu nedával, ještě k tomu starou.
Únor 4, 201213 r dvouhmota je jedině v eReSku. taky se chystám na spojku, ale doporučuji davat tam díly co jsou tam z výroby, tzn, necpat dvouhmotu do 1.9Tdi 74kW ATD a naopak jednohmotu do 1.9TDi 96Kw RS
Únor 13, 201213 r Autor Opět vás všechny zdravím po menší odmlce. Takže pro uzavření tohoto tématu: musím potvrdit tvrzení "michalhajek" a dalších, měl jsem tam opravdu jednohmotu LUK. Pokoušeli se mi tam dát tu mou připravenou dvouhmotu, ale i když byl stejný průměr bohužel tam nešla, byl nepatrně vyšší, takže když to sesadili nešlo s ní pootočit :-( Prý by tam i jít mohla, ale musela by se použít nějaká origo vymezovací podložka. Takže pro další - FABIA I TDI 74kW motor ATD originál spojka s jednohmotnostním setrvačníkem! Mějte se fajn a díky za názory
Prosinec 20, 201410 r Zkusím oživit tohle téma. Spojka mi vydržela 316000Km, ale už se párkrát ozvala a půjde na výměnu. Jelikož a protože nejsem finančně dobře zajištěnej, hledám a bádám, kde nejlevnějc. 1) by mě zajímalo, proč u všech výrobců je uvedena lamela 228mm a jedinej LUK uvádí 230? 2) znáte někdo tohohle výrobce? http://eshop.autorozvody.cz/tecdoc/ Díky za odpovědi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.