Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

je mi to jedno, neřeším to... třese se, at se třese..

No jen jestli v té aktualizaci není ošetřeno i něco jiného.(emise) Nevíte kdy vznikla ta nová sw verze? Mám Roomster vyrobený v dubnu 2015, tedy poslední roomstry a motory. Dělalo mi to v létě taky. V té době jsem měl najeto cca 3000km, takže žádné zanesené ventily, a klapky atd. Když jsem se ptal na tento problém v AS tak mi tvrdili, že o žádných problémech těchto motorů neví. (podle mne spíš nechcou řešit).

Tento motor už měl končit EU4 v roce 2010,jenže "bezporuchovýma" TSI ho museli ještě vrátit a přiškrtit na EU 5.To říkají každému,že neni žádný problém.Ale zajímavé je,že už mám 4x přehrávaný soft(vždy malé zlepšení,ale stále ne na 100%)...no ale vždy žádné problémy přece nejsou..?!

u Tsi taky říkaj, že není problém.. tak co se divime..

ale s tými 16V naozaj nie je tak často problém , my čo sa zaujímame vieme že taká vec existuje ale reálne som také auto nemal nikdy na servise ... tiež ako vravím je zaujímavé že CGGA to nerobí vôbec a tiež je EU5

  • 2 týdny později...

Chalani, taktiez mam problemy sso studenymi startmi v teplom pocasi...

Napadla ma taka vec... Nemoze to byt cisto palivovym systemom? Ze pri urcitej teplote sa

palivovy system zavzdusni, a odvzdusni sa az pri realnom vstrekovani? (medzitym vynechavanie motora alebo nenaskocenie vobec na prve pokusy...)

Chcelo by to pred predpokladanym problemovym startom vytiahnut vstrekovace paliva a sledovat ich chovanie pri startovani....

Chalani :kol-26: je to ostuda škodovky -jako i mimo jiné problémy.Mám najeto cca 60tis.(od nova problém)závada nezjištěna v servise A dnes při -15 start na 6x .Vedle felícia 17 let stará 140tis najeto,víceméně skoro  žádný servis.A šla na první škrt.No,ale tak "na oko" řekli ze škodovky,že zas tak problémů neni(asi mají jiných mnohem více)motor neni v prodeji už,tak to nechce a nebude prostě nikdo řešit... :kol-43: 

-15 už je na startu asi trochu znát, ale pokud to naskočí až po 6, to už musí bejt něco špatně...já jsem měl ráno na palubáku -11 a start na otočení klíčku

Pánové mám sice 1,4 16V 74KW,14let staré už dost najeto,ale nestalo se ještě,abych i při mínus 20 nenatočil napoprvé. To jak po startu ten motor má zvuk a chod je už druhá věc.

Mne pri -17°C motor bez najmenších problémov naštartuje a to je tam origo baterka, ale mám olej 0w-40. Sestra má 5w-40 a pri -15°C po dvoch dňoch státia jej motor na prvý krát chytil ale hneď zdochol na druhý krát naštartovala ale svietila olejnička. Tak to nechala a po hodine to naštartovala na prvý krát.

Upraveno od marfan

S olejem 5w-40 to po týdnu stání venku kdy teplota ve dne pohybovala na -10 , v noci -18 jsem nastartoval na poprvé na brnk. Olejem to rozhodně není.

  • 1 měsíc později...

Tak jsme po návštěvě autorizovaného servisu. Motor CGGB 1,4 l 63kW, r.v. 9.2014. Po zadání VIN do systému sice žádná aktualizace nebyla, po připojení diagnostiky se přece jen něco našlo. Stará verze softwaru byla 6310, nová je 6541. Jestli se tímto řeší studené starty nebo něco jiného se nám nepodařilo zjistit. Prý u toho není popis, co konkrétního se řeší. Na přímý dotaz ohledně TPI 2042062 sice v systému byla o něm zmínka, ale nic víc.

post-34246-0-83006200-1456418578_thumb.j

Dnes som bol na servisnej prehliadke po prvych 2 rokoch. Okrem prehliadky som im spomenul aj to, že som bol minulý rok v auguste u nich s týmto problémom a že škoda už ma na to opraveny SW. O nicom tam nevedeli, vraj nemaju na tu zavadu oficiálne riesenie. Bolo to v Qalt-e v Košiciach.

Upraveno od PeterPrvy

Tak jsme po návštěvě autorizovaného servisu. Motor CGGB 1,4 l 63kW, r.v. 9.2014. Po zadání VIN do systému sice žádná aktualizace nebyla, po připojení diagnostiky se přece jen něco našlo. Stará verze softwaru byla 6310, nová je 6541. Jestli se tímto řeší studené starty nebo něco jiného se nám nepodařilo zjistit. Prý u toho není popis, co konkrétního se řeší. Na přímý dotaz ohledně TPI 2042062 sice v systému byla o něm zmínka, ale nic víc.

A aktualizovali ste ten SW? Ak áno, tak pozoruješ nejakú zmenu?

ja když byl na horach v roce 2012, to byly ještě mrazy -22 stupnu, nastartoval jsem denně na brnk.. rv 2011 cggb, leju vyhradně 5w40.. a olejnička mi nikdy po startu nesvitila.. jestli tvoje sestra nema spiš jinej problem..

Upraveno od JirkaBrno

Ano aktualizovali - na verzi 6541. Zatím žádná pozorovatelná změna. Výkon, spotřeba, studené starty - vše stále stejné.

Tak snad až se oteplí nad těch 15 °C.

  • 1 měsíc později...

No takze dami a pani.

 

Kedze sa oteplilo, dnes mam tohtorocny prvy neuspesny start na prvy pokus. Podmienky boli nasledovne:

 

Rano cca prijazd do prace o 5:00 s teplotou ovzdusia okolo 12 stupnov (nepametam si presne)

Vecer po 12h. smene start na parkovisku o cca 18:30 s teplotou 21 stupnov. No a co sa stalo? auto tocilo tocilo tocilo a nenaskocilo. Az na druhy krat naskocilo s chvilou nekludneho volnobehu.

 

Co som zatial vyskusal: Vyskusal som prehodit na skusku s ocovej Fabie 1 r.v. 2007 s motorom 1.2 HTP 47kw odvetravaci ventil nadrze N80 - diely su totozne s mojou Fabiou 1.4 16V 63kW / r.v. 6/2014 kod motora CGGB - EU 5. Podotykam, vsimol som si na ventiloch ze ja som mal znacku VALEO a ocova Fabia mala ventil zn. BOSCH (je tazsi a vyzera kvalitnejsie). 

Vyzera to tak, ze zatial bez uspechu. :(((((

 

Zajtra sa opytam v BOATE - skodovke ci nieje nejaka aktualizacia sw ako tu pisal tusim Pawou s postupom TPI 2042062. Uvidim ci tam pochodim, ked budem znovu bez uspechu planujem sa ozvat panovy Marekovy Mosnému z MMRacing - u na hlbkovu diagnostiku a riesenie problemu.

 

Chcem dodat ze moja Fabia je od novoty prerobena na LPG ale s plynom to nema nic spolocneho, auto prvy studeny start startuje VZDY iba na BENZIN.

 

Je este nieco co by ste mi mohli poradit v tejto danej problemytike??? 

Taky jsem dnes startoval studené auto když bylo venku teplo okolo 17 stupňů. Chytlo to v pohodě a napoprvé, ale je fakt, že jsem cítil že to nebylo úplně hladký. Volnoběh byl taky chvíli neklidnej, ale žádná divočina. To však dělalo i před rokem a nikdy jsem studený motor netočil víc jak 2 vteřiny.

Zkus servis, tady je ta informace k té aktualizaci. Už to tu někdo určitě vložil, tak aby jsi to nehledal

a8eed5896c6d5fc5a1320826c017fcdf.jpg

Ok diky moc, som sa dnes objednal, vo stvrtok rano tam idem tak som zvedavy

.. posledni 14 dni mi to dela taky, nepravidelne, spis kdyz nekam dojedu, zastavim a za 2-3 hodiny startuju, nekdy to udela po celym dnu stani u prace.. za 3000km vezu auto na servis prohlidku, tak se zminim, uviidme.. CGGB 2011 115000najeto

Pokud novej soft pomůže, tak by to bylo bezva ;-) myslím, že na případnou pozitivní informaci tady čeká hodně adeptů :-)

Pani ja vam dam informacie hned po navsteve servisu jako sa to prejavuje :) Vo stvrtok tam idem tak som zvedavy

  • 2 týdny později...

Softver prehraty, spravanie motora sa jemne zmenilo, ale este nenastala problemovy situacia so startovanim lebo sa akurat ochladilo. Takze cakam zatial kym sa otepli :D

co si představit pod jemně změnilo?

jakože je takové jiné :-D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.