Červen 6, 201510 r Tak jestli je to od doby nového softu tak to bude asi jasný tohle bude daň za ekoblázny a žádná výměna něčeho v motoru zřejmě nepomůže. Jedině nahrát starý soft, ale to je asi nereálný. Tím by se možná i vysvětlovalo proč to blbne většině co mají nové auto. A těm některým co už nějaký rok s 1,4 jezdí tak tam tenhle soft dostali při nějaké kontrole a nikomu nic neřekli.
Červen 6, 201510 r Ale blbne, od té doby co tam mám soft 8558, v servisech na nic nepřišli, výměna filtrů, svíček, neví co s tím, prý možná ještě čerpadlo. já ti říkám že mi to neblbne, r.v.5/2009 nestalo se mi to nikdy. co mám za soft nevím , a ani mne to nezajímá, pokud vše funguje jak má.
Červen 7, 201510 r kámoš má 2013 a neblbne mu to taky, v práci jsou tyto motory ve třech fábiích, (2x 2010, 1x 2014) tento problém není ani u nich!
Červen 7, 201510 r jj, souhlasím, ale někdy mám dojem, že se to tu začíná obhajovat jako nějaká vlastnost. což samozřejmě není, je to jak píšeš nějaká chyba.
Červen 7, 201510 r tak som svagrovi napojil novy bosch ventil, startuje tak naho...no ako predtym( ma 2007, ja 2008), ze by vadny novy kus? tak som zobral ventil odomna, vzajomne som ich vymenil, moje startuje na brnk ako predtym a jeho na 8 brnkov tiez ako predtym, nedalo mi to hladal som dalej, natlakoval som kompresor na 1 atmosku, pripojil na ventil hadickou a co si myslite ze sa stalo po otoceni klucika? hej hej ventil sa otvoril, cize vidim to na nejaku chybu v softe spustania toho ventilu.Dalsi postup bol kedze nebolo vela casu, prerusil som hadicku vsunul som medzi konce elektromagneticky ventil na lpg co mi zostal este zo sadyny, potiahol kabliky do kabiny a....vypinac, cize ked nastartuje zapne vypinac a spusti ventil, je to len tak provizorne, skusobna prevadzka, ked sa osvedci bude sa to prerabat, bud pojde ovladacie napätie od altika alebo nejaky casovy opozdovac,to sa este pri pive poradim s kamosom, ten je v elektrike podkuty viac nez ja, co vyna to?
Červen 7, 201510 r Dnes start po tydnu ve 22,5°C a zadny problem, necham klic par vterin v poloze, kdy sviti kontrolky a az pak startuji. Od zacatku co auto mam, tankuji Vervu, jestli to ma vliv, nevim, ale mam lepsi pocit.
Červenec 1, 201510 r Pani, Mam tento isty problem. Problematicke startovanie ked je vonku cc 15 - 25 stupnov, jedna sa vzdy o prvy ranny start, moze byt aj poobede, ale vzdy ked je motor studeny pri spominanych stupnoch. Minuly rok som bol tiez kvoli tomuto preblemu v servise, vymenili nejake teplotne cidlo a v pohode. Tento rok sa to zasa zacina opakovat, vzdy mi to chyti na 2 - 3 pokus. Inac motor ide jak hodinky, mam LPG od 10 km, momentalny stav km je 37 500., kod motora CGGB
Červenec 2, 201510 r Tak ráno opět divnej start, motor tak nějak divně škubal až jsem to radši vypnul. Druhý start na cvrnknutí a vše ok. Teplota byla 20 stupňů. Asi s tím zajedu do servisu, stejně tam musím kvůli rezonujícímu výfuku, ale jde o to jak to tady čtu, jestli s tím vůbec něco udělají :-(
Červenec 2, 201510 r Tak já teda zatím nastartoval vždy na poprvé ale je pravda že při teplotě +- 20°C je to startování delší a člověk to musí jakoby startérem podržet. Dále nějakou dobu trvá než auto začně správně reagovat na plyn. Cca 500m je ten plyn dost gumový a asi jako dřív škodovka s vytaženám cucákem.
Červenec 2, 201510 r Jo tak to je u mě asi stejný. Mě to teda nikdy taky samo nechcíplo, ale jak to startérem nepodržím tak se tomu nechce a motor je neklidný. Takže to pro klid vypnu a napodruhé v pohodě.
Červenec 2, 201510 r No pokud by si to řešil a dali ti nějaké stanovisko tak pak o něj poprosím. Zatím to nehrotím ale pokud by se to nějak zhoršovalo viz některá videa kde to opravdu chcípne tak to budu řešit taky. Dle mě to bude ta souvislost s ohřevem katu co se někde řešilo.
Červenec 2, 201510 r Jj, určitě se poptám. Ale teď jsem mimo domov a v servisu jsem proto kvůli výfuku domluvenej až za 14 dní. Tak to pak s tím rovnou spláchnu :-)
Červenec 2, 201510 r Taky moje poznatky za krátkou chvíli s 1,4 jsou obdobné, otáčky po nastartování jsou pokaždé jiné, jak na feldě. Odpozorovaný mám divný volnoběh pár okamžiků při teplotě cca 20°C. Jen tak mimochodem něco podobného jsem řešil i u HTP. Tam výrazně pomohlo přehrátí sw jednotky.
Červenec 3, 201510 r Ja pozorujem len miernu nepravidelnosť behu motora po studenom štarte, vtedy sú otáčky odhadom tak na 1150-1200. Ako náhle padnú na 800ot tak to zmizne. Inak bez problémov. Auto je celý čas vonku na slnku.
Červenec 3, 201510 r u mně stále v pořádku, beru nejlevnější benzín a přidávám VIF, start dneska ráno 20°C a no problem
Červenec 3, 201510 r Tak pánové zkuste toto: dnes podle maxidot 32,5 °C, start po 12 hodinách v 18 večer. Zapnul jsem klíček, nechal pozhasínat kontrolky, dvakrát prošlápl plyn a teprve potom nastartoval. Naběhlo cca 800ot a vše naprosto OK.
Červenec 3, 201510 r Na tom není nic k smíchu. Těch podmínek komplikovaných startů nemám moc. A klidně to může vyzkoušet více lidí. Jinak vždy a u každého auta jsem nechal pozhasínat kontrolky , potom nastartuji, potom se usadím a zapnu a jedem.Mezitím se motor (studený) stačí alespoň trošku srovnat. Ta teplota dnes byla celkem extrém a tento motor mám cca měsíc/1700km.
Červenec 3, 201510 r Zítra to schválně zkusím, ale spíš si myslím, že ti ŘJ zrovna nedala impuls pro zvýšení otáček, obohacení směsi a tím pádem ten divnej start. Možná je teplota přes 30 už zase mimo rozsah toho požadavku euromaniaků a není třeba zahřát katalyzátor. Těžko říct, do softu člověk nevidí. Ale i tak zkusím, přeci jenom pedál ovládá nějaký potenciometr a ten dává podnět ŘJ a je možné, že se tímhle splní nějaká podmínka v softu
Červenec 3, 201510 r Před startem 2x prošlápnout plyn, to je u 1,4 základ . Já si většinou ještě překřížím ukazováček a prostředníček na levé ruce, a zavřu oči.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.