Přejít na obsah

TDI 81 kW nestartuje


Quiksilver22

Doporučené příspěvky

Přes EGR jdou zpět vyfukové plyny do sani a kdo to mel rozebrané tak mi da za pravdu že je to tam poradně zakarbonovane a ta klapka ktera chcipne motor zustane viset , ja osobne mam EGR zaslepeny.

Klapa je klapa a egr je egr.kdyby jsi rekl vycistit klapu a vse kolem Ok tak to beru..Jen proste EGR nema nic spolecneho se startem i kdyby zustal viset. Ale klapa to uz je horsi motor bude bez vzduchu a zacne se protacet bez komprese.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svicky???Pokud jsi myslel zhavice,tak diesel by mel chytit i bez zhaveni.Od 5st to stejne nezhavi..

J svicky-zhavice rikam tomu stejne ..sousedou pred tejdnem taky neslo nastartovat tdi, baterka a starter ok, zhavice vsechny ko nanastartoval ani ve dne kdyz bylo nad nulou...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako zistim ci je dobrý ventil na vstrekovacom čerpadle? Nepočujem ani necitim, že by tam niečo kleplo a na kábli k ventilu som nenameral 12V pri zapnutom zapalovani. Ale spozoroval som takú zmenu, že pri každom zapnuti klúčom bolo počuť ako klepnú ventily v motorovom priestore. Teraz to nepočujem. ktoré sú to ventily???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako zistim ci je dobrý ventil na vstrekovacom čerpadle? Nepočujem ani necitim, že by tam niečo kleplo a na kábli k ventilu som nenameral 12V pri zapnutom zapalovani. Ale spozoroval som takú zmenu, že pri každom zapnuti klúčom bolo počuť ako klepnú ventily v motorovom priestore. Teraz to nepočujem. ktoré sú to ventily???

No tak tam zkus dát +12V přímo z akumulátoru (přes pojistku ) ventil by měl lehce cvaknout a zastartuj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes som vyskúšal ventil na vstrekovacom čerpadle tak, že som ho priamo pripojil na baterku. Pekne cvaká. To znamená že na origo prívodnom vodiči by malo tiez byť 12V ale po zapnutí klúčika tam ja žiadnych 12V nemám. Poistky som pozrel. sú v poriadku. A teraz otázka. Ako je ten ventil napájaný? Lebo skúšal som naštartovať a nedalo sa. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

tak uz je to v poho ale moc mi to nejde do hlevy-odpojil jsem hadicku z EGR ventilu chvilku hledal cim to zaslepim a kdyz to bylo zaslepene tak to neslo natocit.Dal jsem to zase vsechno zpet a zase nic motor tocil,kontrolky zhasly a nenaskocilo to.Az jsem nechal starter tocit tak 15 vterin a na podruhe chytil.Tak jsem to projel ke znamemu ten jen kroutil hlavou a znovu zaslepil hadicku,no a jede to normelne a jeste lepe tak nevim co to bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

zdravim ... jezdim po republice po dovolence a z niceho nic auto nestartuje ... koukam na net a relatko 109 chtelo opravu ... sice sem tri dny nespal a nevedel jak se dostanu domu, ale vse je uz OK a diky za info :palec2: ... takhle s autkem muzu jezdit dal :palec2:

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj, omluvám se za založení témata, ale nevím jak dál.

ocavie 81kw r.v.99 najeto 110tis.km možná více?

Zlobý mě studené starty v létě i zimě, teplé starty ok (v normě), cca po 12hod. jen orientační čas nemám to stoplý nastávají špatné starty déle se musí ždímat a nepravidelný náběch jak na 3válce, po dalším otočení se 3valcový dojem(jedno otočení) stratí a motor běží.

Auto vlastním 3roky dovoz (A) a dělá mi to od začátku po letech jsem se mi zdá že se mírně horší.

Udělal jsem běžné výměny a kontroly:

1.žhavící svíčky všechy vyměněny

2.zpětný ventil na palivovim filtu

3.kontrola přívodu el. proudu do žhav. svíček

4.kontrola čidla teploty motoru termostatu

5.kotrola přes pc vše OK

6.chip (jasně nesouvisí to, ale vkládal jsem alespon malou naději)

Děkuji za jaký koli tip. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem se tady tak rozepsal mám ještě jeden oříšek !

Nechal jsem si dát chip z 81kw asi cca 100kw.

Když mám motor podtočení 1700ot/min. 50km/h při zařazením 4stupni nejlépe do kopce, sešlápnu plyn (zprudka naložím) motor sa rosklepe pak se ustálí do normálu.

Byl jsem u kamaráda sharon 103kw r.v. asi 07 v serii, tomu to dělá to samé. Zajímal se oto a ve VW mu řekli, že se motor rozechvěje tím, že odvodu spalin brání filt pevných částic a kat.

Slyšel o tom někdo?

U sharona vybrakovat kat je nesmysl, kantrolky by asi z takového zásahu nespali. Já mám auto poněkud starší myslím že emise u auta r.v. 99 má stejně někde jinde. Koukal jsem na kat žádné čidlo na něm nemám a neviděl jsem ani lamda sondu máji vůbec? Mám octa99-81kw má kat(cca 18cm - možná se na tyto rozměry koukám jak ženské jestli mi rozumíte :) ) menší než octa03-66kw cca 30cm. ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to rozechvění bude dělat motoru a dvouhmotový setrvačník, máte malý otáčky, ještě k tomu kopce a naložíte, to nedělejte, když naložit tak minimálně 2000 ot/min. Ten motor zahřátej můžeš točit, nic se mu nestane, ale škodíš mu a setrvačníku když v nízkých otáčkách požaduješ velký výkon.

Kat žádné čidlo nemá, tenhle diesel lambda sondu taky nemá to až některé pozdější 2.0TDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...