Březen 18, 200817 r pokud jsi povolil vstrikovace a strika nafta tak to musi chytnout.Leda by preskocil rozvodak.nafta musi strikat ne jen tect.
Březen 18, 200817 r Přes EGR jdou zpět vyfukové plyny do sani a kdo to mel rozebrané tak mi da za pravdu že je to tam poradně zakarbonovane a ta klapka ktera chcipne motor zustane viset , ja osobne mam EGR zaslepeny.
Březen 18, 200817 r Přes EGR jdou zpět vyfukové plyny do sani a kdo to mel rozebrané tak mi da za pravdu že je to tam poradně zakarbonovane a ta klapka ktera chcipne motor zustane viset , ja osobne mam EGR zaslepeny. Klapa je klapa a egr je egr.kdyby jsi rekl vycistit klapu a vse kolem Ok tak to beru..Jen proste EGR nema nic spolecneho se startem i kdyby zustal viset. Ale klapa to uz je horsi motor bude bez vzduchu a zacne se protacet bez komprese.
Březen 18, 200817 r Svicky???Pokud jsi myslel zhavice,tak diesel by mel chytit i bez zhaveni.Od 5st to stejne nezhavi.. J svicky-zhavice rikam tomu stejne ..sousedou pred tejdnem taky neslo nastartovat tdi, baterka a starter ok, zhavice vsechny ko nanastartoval ani ve dne kdyz bylo nad nulou... Upraveno Březen 18, 200817 r od JasteR
Březen 19, 200817 r Ako zistim ci je dobrý ventil na vstrekovacom čerpadle? Nepočujem ani necitim, že by tam niečo kleplo a na kábli k ventilu som nenameral 12V pri zapnutom zapalovani. Ale spozoroval som takú zmenu, že pri každom zapnuti klúčom bolo počuť ako klepnú ventily v motorovom priestore. Teraz to nepočujem. ktoré sú to ventily???
Březen 19, 200817 r Ako zistim ci je dobrý ventil na vstrekovacom čerpadle? Nepočujem ani necitim, že by tam niečo kleplo a na kábli k ventilu som nenameral 12V pri zapnutom zapalovani. Ale spozoroval som takú zmenu, že pri každom zapnuti klúčom bolo počuť ako klepnú ventily v motorovom priestore. Teraz to nepočujem. ktoré sú to ventily??? No tak tam zkus dát +12V přímo z akumulátoru (přes pojistku ) ventil by měl lehce cvaknout a zastartuj
Březen 19, 200817 r Spomínali ste tu EGR. tak som zmeral ten ventil. V prirucke je napisane ze odpor cievky ma mat 14 - 20 Ohmov a ja som nameral 33,5. Tak je mozné ze by to bolo ono? Na VAG to mozem dat az na buduci tyzden. A do servisu ani piči. Jednu oktavku nam uz ukradli.
Březen 20, 200817 r Tak dnes som vyskúšal ventil na vstrekovacom čerpadle tak, že som ho priamo pripojil na baterku. Pekne cvaká. To znamená že na origo prívodnom vodiči by malo tiez byť 12V ale po zapnutí klúčika tam ja žiadnych 12V nemám. Poistky som pozrel. sú v poriadku. A teraz otázka. Ako je ten ventil napájaný? Lebo skúšal som naštartovať a nedalo sa.
Březen 21, 200817 r Tak páni, je to opravené. Bolo to relátko 109. Ked som ho rozobral tak som zbadal opálený kontakt (30). Čistý studený spoj. Očistil som, prispájkoval, odskúšal, namontoval, naštartoval a funguje. Tak vďaka za pomoc :palec2:
Červenec 6, 200817 r poradte prosim,vyjel jsem z garaze a uz nenatocim,OI TDI 81 kw ,prosel jsem forum klapka fachci relatko 109 jsem mel venku po rozebrani jsem nenasel nic mimoradneho tak nevim diky Upraveno Červenec 6, 200817 r od feron58
Červenec 6, 200817 r Na VAG si to mal pripojene? To moze pomoct. Nenatocis znamena co, ze sa to snazi startovat, ale "nechyti", alebo toci naprazdno, alebo vobec netoci? Trochu skus spresnit info a daj vypis z VAGu, moze to byt vselicoi a takto to bude len hadanie z krystalovej gule...
Červenec 6, 200817 r tak uz je to v poho ale moc mi to nejde do hlevy-odpojil jsem hadicku z EGR ventilu chvilku hledal cim to zaslepim a kdyz to bylo zaslepene tak to neslo natocit.Dal jsem to zase vsechno zpet a zase nic motor tocil,kontrolky zhasly a nenaskocilo to.Az jsem nechal starter tocit tak 15 vterin a na podruhe chytil.Tak jsem to projel ke znamemu ten jen kroutil hlavou a znovu zaslepil hadicku,no a jede to normelne a jeste lepe tak nevim co to bylo.
Srpen 3, 200817 r zdravim ... jezdim po republice po dovolence a z niceho nic auto nestartuje ... koukam na net a relatko 109 chtelo opravu ... sice sem tri dny nespal a nevedel jak se dostanu domu, ale vse je uz OK a diky za info ... takhle s autkem muzu jezdit dal Upraveno Srpen 5, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Srpen 3, 200817 r Tak páni, je to opravené. Bolo to relátko 109. Ked som ho rozobral tak som zbadal opálený kontakt (30). Čistý studený spoj. Očistil som, prispájkoval, odskúšal, namontoval, naštartoval a funguje. Tak vďaka za pomoc :palec2: Hlavně že jsem ti to psal...
Leden 6, 200916 r Ahoj, omluvám se za založení témata, ale nevím jak dál. ocavie 81kw r.v.99 najeto 110tis.km možná více? Zlobý mě studené starty v létě i zimě, teplé starty ok (v normě), cca po 12hod. jen orientační čas nemám to stoplý nastávají špatné starty déle se musí ždímat a nepravidelný náběch jak na 3válce, po dalším otočení se 3valcový dojem(jedno otočení) stratí a motor běží. Auto vlastním 3roky dovoz (A) a dělá mi to od začátku po letech jsem se mi zdá že se mírně horší. Udělal jsem běžné výměny a kontroly: 1.žhavící svíčky všechy vyměněny 2.zpětný ventil na palivovim filtu 3.kontrola přívodu el. proudu do žhav. svíček 4.kontrola čidla teploty motoru termostatu 5.kotrola přes pc vše OK 6.chip (jasně nesouvisí to, ale vkládal jsem alespon malou naději) Děkuji za jaký koli tip.
Leden 7, 200916 r taky jsem s tím měl problém a můj mechanik po prozkoumání navrhl vyměnit rozvody, nějaká zdvihátka a bylo vše ok
Leden 7, 200916 r Připojit na diagnostiku a prověřit počátek vstřiku paliva. zkusím to, a podívám se na předvsřik jestli to není to samé
Leden 7, 200916 r Když jsem se tady tak rozepsal mám ještě jeden oříšek ! Nechal jsem si dát chip z 81kw asi cca 100kw. Když mám motor podtočení 1700ot/min. 50km/h při zařazením 4stupni nejlépe do kopce, sešlápnu plyn (zprudka naložím) motor sa rosklepe pak se ustálí do normálu. Byl jsem u kamaráda sharon 103kw r.v. asi 07 v serii, tomu to dělá to samé. Zajímal se oto a ve VW mu řekli, že se motor rozechvěje tím, že odvodu spalin brání filt pevných částic a kat. Slyšel o tom někdo? U sharona vybrakovat kat je nesmysl, kantrolky by asi z takového zásahu nespali. Já mám auto poněkud starší myslím že emise u auta r.v. 99 má stejně někde jinde. Koukal jsem na kat žádné čidlo na něm nemám a neviděl jsem ani lamda sondu máji vůbec? Mám octa99-81kw má kat(cca 18cm - možná se na tyto rozměry koukám jak ženské jestli mi rozumíte ) menší než octa03-66kw cca 30cm. ?!
Leden 7, 200916 r No to rozechvění bude dělat motoru a dvouhmotový setrvačník, máte malý otáčky, ještě k tomu kopce a naložíte, to nedělejte, když naložit tak minimálně 2000 ot/min. Ten motor zahřátej můžeš točit, nic se mu nestane, ale škodíš mu a setrvačníku když v nízkých otáčkách požaduješ velký výkon. Kat žádné čidlo nemá, tenhle diesel lambda sondu taky nemá to až některé pozdější 2.0TDi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.