Přejít na obsah

Koupě ojetého Superba II


Jims Sanders

Doporučené příspěvky

naco tam budes tahat nejakyho svyho mechosa.. proste si objednas ve skodovce prohlidku, skodovka je dnes v kazdem vetsim meste, pokud je auto tak super, jak prodejci tvrdi, nemaj s tim problem, vyplaznes 1000kc za prohlidku a mas aspon jistotu, co tomu je..

lidi jdou kiup[ovat auto za 200t a nemaj 1000kc na prohlidku, pak breci, ze koupi stoceny mrtky... dobre jim tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím Vás chalapi. Chcel by som sa Vás spýtať hlavne na to, s čím treba počítať. 

Popisované auto je ako názov tématu vypovedá, vo výbave elegance. el. sedačky, b-ixenóny atď. jednoducho výbava je úplne fantastická. Cena celkom fajn, ale má nabehaných 200 000km. Myslíte si, že sa oplatí ísť do takéhoto auta ? Má niekto skúsenosti s týmto motor s nájazdom cez 200 000 ? Ak zobrať, oplatí sa ho servisovať alebo radšej hneď kúpiť celý motor a  vymeniť ? S cca. 60 000km som našiel motory za približne 25 000Kč. Jediné čo viem, že ak neboli vymenené vstrekovače, tie bude treba vymeniť a predpokladám že aj DPF filter ak nebol menený bude treba meniť. 

PS: Koľko za neho dať ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslim že ten motor při správném zacházení klidně těch 500 000 najede :) myslim že rozvody se dělaj kolem 180 000km tak záleží jestli to předchozí majitel udělal, jinak DPF se dá zrenovovat   http://www.autoservis-azm.cz/autoservis-brno/regenerace-filtru-pevnych-castic

Každopádně to chce pořádně projet, jinak cenu asi neodhadnu na to tu sou jiný borci

Jinak třeba tenhle má kolem 180 000km a stojí 200 tis

http://auto.bazos.cz/inzerat/34650816/Skoda-Superb-II-20TDi-103kW-DSG-sedan-rp2008-bila-040.php

Editováno: , autor: nik221
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prepáč Pawouk :( sto rokov som tu nebol a som taký nadržaný z toho že možno si konečne splním sen a doveziem si Superba že som asi moc nepremýšlal :(

Každopádne nik221 ma veľmi potešil :) cena je na CZK zhruba 300 000 teraz. Takže túto cenu asi odporúčas neakceptovať ? DPF ma teda teší, čo ale s tými vstrekmi ? Vraj je životnosť max 200 000 km ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to přijde drahý ale toho superba sem neviděl tak nemohu soudit, některý auto s nájezdem 200tiskm může bejt v lepším stavu než auto s nájezdem 130tis km

 

Za 300 000 seženeš něco s najezdem cca 150000 km a se slušnou výbavou, se vstřikama ti neporadim, fakt netušim jaká je životnost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D Každopádne, z tohoto kusu padlo, ukázalo sa, že auto bolo silno havarované na jednu stranu ba B stĺpik, po 3 majiteloch a kto vie, koľko malo skutočne km. Každopádne hľadám ďalej, strop je cca tých 300 000 CZK. V ČR sú lepšie kusy, ale nikto mi nechce vykúpiť auto na protiúčet a po novom by som tu platil otrasné prachy za prihlásenie. Ale našiel som si toto:

 

Výbava SOCIAL, ale je to Superb ;)

 

No teraz som zistil, že link sem nejde

v skratke, nemá nič, je to ambition s 1.9 TDI 2009 s 86 000km :)

Editováno: , autor: Dimco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D Každopádne, z tohoto kusu padlo, ukázalo sa, že auto bolo silno havarované na jednu stranu ba B stĺpik, po 3 majiteloch a kto vie, koľko malo skutočne km. Každopádne hľadám ďalej, strop je cca tých 300 000 CZK. V ČR sú lepšie kusy, ale nikto mi nechce vykúpiť auto na protiúčet a po novom by som tu platil otrasné prachy za prihlásenie. Ale našiel som si toto:

 

Výbava SOCIAL, ale je to Superb ;)

 

No teraz som zistil, že link sem nejde

v skratke, nemá nič, je to ambition s 1.9 TDI 2009 s 86 000km :)

Neřekl bych, že ambition je sociál. Dělá se i větší holobyt - comfort v tom, aspoň u české verze není ani tempomat nebo zadní parkovací senzory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasné, ja som to myslel skôr k tým našlapaným výbavám elegenace +príplatky. Každopádne, našiel som nový kus na jednanie, neviem ale ako bude ochotný hýbať s cenou, momentálne ju má nadstavenú vysoko.

Superb Combi 2.0 TDI 125kW DSG r.v. 10/2010. Výbava Elegance

hlavný mínus - nemá vyhrievané sedačky, pri nafte dosť na zaplakanie

hlavný plus - navigácia + panoramatické strešné okno

Nacrndaných 174 000km. Cena cez 350 t Kč :(

 

ďalší kus na obzore cena 330 000 CZk.

R.v. 10/2010 Superb Combi 2.0 TDI CR 103 KW 6MT confort

Medzi zaujímavé položky výbavy patrí najmä xenóny a navi.

najazdených 113 000

zverejnený aj VIN, auto vraj má aj servisnú knižku a kompletnú servisnú históriu. Takže to nebude problém overiť :)

Editováno: , autor: Dimco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se můžu připojit do debaty, tak co se týká výbavy, nezáleží vůbec na tom jestli je to Ambition nebo Elegance.

Záleží, co má které auto opravdu za výbavu! ...... tedy, co si kdo při koupi auta doobjednal

 

A Elegance co nemá výhřevy sedaček, bych se skoro bál označit za Eleganci.

 

Uvedu příklad (protože máme S2 jak v ambition, tak v eleganci):

naše Ambition:

 kůže  NE, parkováky ANO předek+zadek, sedačka v el. s pamětí ANO, adaptivní bixenony ANO, kontrola tlaku v pneu: ANO, dešťový senzor + zatmavovací zrcátko ANO, duální klima, výhřev sedaček (2x) a zrcátek, podsvětlení nohou a kliček, multifunkční tříramenný volant + pádla (F1 řazení), Bolero, tempomat ANO

Navíc: stříbrné hagusy, kessy, premiová HF GSM 

 

naše Elegance:

kůže ANO, parkováky ANO předek+zadek, sedačka v el. s pamětí ANO, adaptivní bixenony ANO, kontrola tlaku v pneu: ANO, dešťový senzor + zatmavovací zrcátko ANO, duální klima, výhřev sedaček (4x) a zrcátek, podsvětlení nohou a kliček, , multifunkční tříramenný volant + pádla (F1 řazení), Bolero, tempomat ANO

Navíc: solární šíbr 

Takže není Ambiente jako "Ambiente" a není Elegance jako "Elegance"

 

JINAK PŘEJI ŠŤASTNOU RUKU PŘI VÝBĚRU!

 

PS: navigace Columbus se dá koupit za pár drobných (bohužel pravděpodobně pochybného původu)

PS2: nechej si minimálně 30 tis / cca. 1.000 Eur na počáteční investice (oleje, filtry vč. DGS, popř. rozvody, HAVARIJNÍ POJISTKA!!!)
 

Editováno: , autor: prassat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Ďakujem za rady. So servisom problém nie je, bratranec má servis. Veci ako olej a podobné nepomerne lacnejšie ako kdekoľvek inde. Čo sa havarijnej poistky týka, vzhľadom na to že budem dávať protiúčet svoj Leona, na ktorom je havarijna, poisťovna prostriedky vráti, čo znamená že niečo doložím a je havarijná. Každopádne rezerva mi ostáva vyše 90 000kč. Vzhľadom na to že nechcem ostať na suchu v prípade akéhokoľvek prúseru, túto rezervu nepustím. 

Ak sa ťa môžem spýtať, do čoho by si išiel ty ? Ja sa totiž neviem rozhodnúť, keďže som automat nikdy nemal, či zobrať radšej auto, ktoré má 125kW s DSG a o 60 000km viacej, alebo 103kW v manuále. Kilometrov sa až tak nebojím osobne, ale tak predsa, 60 tisíc najazdím za 2-3 roky podľa potreby. 

Na druhej strane Supa chcem kúpiť s tým, že ho už zoderiem a nechám si ho na dlhšiu dobu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sám mám sice Active (ale s výbavou, za kterou se stydět nemusím), ale když jsem hledal bazarový Superb, tak jsem koukal jen po Eleganci (a vyšších) a to právě kvůli výbavě.

(Pak není potřeba řešit nějaké Ambiente, kde chybí parkovací senzory nebo výhřev sedaček...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prochaine: já se za Ambiente nestydím (výbavu mám podobnou jako máme Eleganci, kde je navíc hlavně kůže, viz. 2 posty výše. Stejně na označení výbavy zase tolik nezáleží, stejnak si tak každý doobjednal co chtěl a když pak kupuješ po někom tak je to vlastně jedno.

 

Dimco:

na kilometrech by mě zase tolik nezáleželo jako na výbavě a celkovém stavu a dojmu z auta.

Vzhledem k tomu, že máme 2x DSG, tak trošku zaujatě řeknu za sebe automat ANO. Pokud nevíš, půjč si auto s DSG i s manuálem, třeba ti to nebude vyhovovat, nebo se naopak zamiluješ.... 100 lidí, 100 chutí. Když už automat, tak s pádly pod volantem.... to pak nechá chybu! .... 95% sice jezdíš v režimu D/S, ale na zbytek si člověk trošku zablbne a je trošičku "víc pánem".

 

Já vnímám automat jako vyšší výbavu navíc

...... a v takovéto káře se chci vozit jako pán, ne?! :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono ja si osobne myslím, že hanbiť by sa nebolo za čo ani keby to bol holý základ. I tak je to 100 krát lepšie auto ako fluence vo fullke :D (môj súkromný názor)

 

Prassat: presne ako píšeš, ono už na také auto sa patrí aj naozaj voziť sa ako pán :)

Ale ono samo o sebe to auto už je pre pánov :D 

Editováno: , autor: Dimco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sám mám sice Active (ale s výbavou, za kterou se stydět nemusím), ale když jsem hledal bazarový Superb, tak jsem koukal jen po Eleganci (a vyšších) a to právě kvůli výbavě.

(Pak není potřeba řešit nějaké Ambiente, kde chybí parkovací senzory nebo výhřev sedaček...)

My máme Ambiente+, tedy multifunkce, el. sedačka, HF, Amundsen, 17" liťáky, přední a zadní parkováky, toto je tedy nad rámec v  té době standardního českého ambiente, v té době, když jsem auto vybíral, tak jsem narazil na obyčejné ambiente bez této výbavy a za stejnou cenu a s podobnými kilometry.

Hlavní problém byl, že většina ročních vozů měla paket pro špatné cesty a ten jsem nechtěl, protože to auto vypadá jak koza.

 

Elegance toho zase o tolik více nenabídne, a mě osobně se třeba nelíbí ten pseudo dřevěný dekor, takže jsem rád za ten stříbrný.

Co mi možná trochu chybí je el. sedačka spolujezdce a zadní vyhřívání. Jinak jsem s výbavou 100% spokojen, protože ten předchozí holobyt, to bylo pro mě neštěstí :D

 

V české ambiente jsou zadní parkováky vždy, a to podle mě stačí, přední jsou naprd.

 

Jinak Dimco, za ty cenovky se podívej na skodaplus.cz tam už se dají sehnat ty starší ročníky a je tam přeci jen nižší riziko, že to nebude nějaké šméčko.

 

Třeba tady http://www.skodaplus.cz/Car/746400/skoda-superb-tdi-2-0-cr-103-kw-ambition?query=%26priceFrom%3D0%26priceTo%3D350000%26inOperationFrom%3D2010%26inOperationTo%3D0%26speedometerFrom%3D0%26mark[]%3D32%26model[]%3D910%26fuel[2]%3D2%26fulltext%3D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem, a viem. Boužial, u nás sa zaviedla daň z prvej registrácie vozidla na SR. Ak by som chcel 125kW diesel, prihlásenie ma bude stáť 1000€ = cca. 27000kč. Tak tam sa ten rozdiel pomaličky stráca až úplne mizne :(

Každopádne, ideál by som si predstavoval: MF volant, DSG, 4 vyhrievané sedačky, autom. 2 zónová klíma, prípade aj navi, tú ale k životu nepotrebujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...