bertolini Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 Zdar kolegove, obracim se na Vas s prosbou s tim, ze mi snad pomuzete diagnostikovat moznou pricinu problemu, zavady. Rano pri -17 stupnich jsem zkousel nastartovat a rozsvitila se kontrolka nizky tlak oleje, zkousel jsem to parkrat protocit, bez vysledku. Za pul hodky znovu a pak zase znovu atd. furt to same. Nakonec se mi podarilo nastartovat nekdy v 1 odpoledne kdy bylo uz kolem -10 stupnu, odhadoval bych tak celkem 20 pootoceni klicku , kdyz mi castecne na auto svitilo slunce - teplomer v aute ukazoval -7 nebo -8 ted si presne nevybavim. Resim jestli je zavada v baterce nebot ma mene jak 12V naprazdno, pri startu klesa napeti na kolem 7-8V coz mi prijde dost malo. Na druhou stranu subjektivne mam pocit ze starter toci motorem celkem bezproblemu - viz tech cca 20 pootoceni klickem, ale treba to RJ nestaci, nevim. Baterka ma necele 4 roky 44Ah, 3 valec HTP 51. Auto obcas stoji veknu, obcas v podzemnich garazich, prumerne trasy co jezdim maji cca 30km, rekneme ze jezdim obden. Alternator asi dobiji, napeti na svorkach baterky je cca 14.3V. Take me napada ze muze byt problem s olejem jako takovym (viskozita)?, udajne bych tam mel byt 5W40 Castrol, do vymeny mam tak 5000km. Anebo problem s cidlem ktere meri tlak pripadne neco jineho? Jeste podotykam ze predchozi dny, tydny jsem problem nezaznamenal a to byly horsi mrazy cca -20. Profici zkuste me nakopnout kde by mohl byt anebo nemohl byt problem z toho co pisu, ja fakt nevim. Predem dik. Radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wifizn Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 (editace) Skus dobyt baterku. Je to každopadne malo. Editováno: 13. Únor 2012, autor: Luďa Necituj předchozí příspěvky a už vůbec ne takový slohy dlouhý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 15. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2012 Mi se to stalo jednou v +20 stupních Vypl jsem motor a po 5 minutách jsem nastartoval a od té doby nic. Kadopádně u HTP měň olej po 8 tisích km (full syntetik)+ olejový filtr. Zvýšíš životnost motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 mám F I s HTP, olej měním po 15t km, klasiku Mogul 5W40 a mám aktuálně 240t km, takže bych to s tou životností neviděl tak černě mimochodem příští úterý s ní vyrážím do Bulharska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.