Přejít na obsah

fabia 1.4 16v 74kw


Doporučené příspěvky

Host MichalF
Jako Pava mam 16V 55kW, rok 2005, 32000km a zaplaťpánbůh zatím vůbec žádný problém.Asi středeční kus...... :D....je to individuální, prostě někomu se to sere více, někomu vůbec.....Možná je to tím, že já mám auto od novoty a snažím se s ním slušně zacházet bo nemrdám bankéřovu dceru :(:( ..... -_-

Ja bych ted potreboval pumparovu dcerku kdyby nekdo o nejake vedel ;-) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

speedy gonzales: Chlapce vitaj v klube :smich::smich:

Tak zacnem:

2x stahovanie okien

Vymena servoriadenia TRW

Vymena rozvodov

Vymena loziska PP

Vymena stabilizatora + kosti stabilizatora

Vymena spojky

Oprava klimatizacie

1000x diagnostika motora

A to som si urcite na vsetko nespomenul ;)

PS:to este neberem v potaz spotrebaky ako su sviecky,olej,filtre

Btw auto ma teraz najazdene 69000km ,tak utri slzu a ideme dalej

kromě diagnostiky motoru a opravy serva vše stejné.... :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje turbo zere zhruba tak pul litru na 1000 km a ziju....:)proste neco za neco, rychla jizda za olej .)ja bych to porad tak neresil...auta se budou kazit furt a stale

Moje turbo si nevzalo ani deci na 10tis km :D ale jinak s Tebou souhlasim ... nic neni dokonale.

Taky to prijde neboj, jak tak koukam kolem sebe nejsem jediny, nevim cim to ale jako by do toho motoru kolem 300 tis. uhodilo a od te doby zacal zrat olej, dost casto si psoukne do vyfuku bilym namodralym oblackem coz by asi nemel delat a kdyz sundam plast na motoru tak kolem civek je oleje jak do ....... vsechno se hold casem vybeha.Ale musim rict ze jak jsem poprve videl tu katastrofu s olejem na motoru tak sem mu moc casu nedaval a rikal si ze to brzy nekde zustane stat...ale jezdi v pohode uz tak dva roky .)))

Vsichni rikaji ze TDI je vetsi drzak. tak jsem zvedavy jestli zvladne to co 1.8 T, dneska jsem s dieslem na 210 tis.km a olej neni treba dolevat.-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host MichalF
Muj osobni nazor je ze auto ktere ma najeto 32 nema nejmensi pravo na to se kazit, kdyz uz prorokujete nejake mega zavady kolem 100 tis. km tak sem zvedavy co vam prijde za problem nekde kolem 300 tis......pokud si tak dlouho auto nechate...??? -_-

Ja myslim ze nenechaj :-) No ja mam nalitano zatim jen necelejch 70tis a zatim fpohode ;-) 1,8T ... super moturek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vemte si třeba Volvo- skvělé auto ale jednu dobu měli( možná ještě mají) velké problémy s elektrikou a to není žádná béčková automobilka

nejlepší auto(náklaďák) je V3S kladivo, šroubovák a jsi v klidu a nemá se tam co pokazit (stěrače na ruční pohon :D ) B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blikaju svetla. stahovanie okien sa niekedy sere, niekedy pri 90 zapne servo a to je priam fantazia najma v zakrute, vzduchovy filter je od oleja, VCELOM NASAVACOM POTRUBI JE ASI 0.5MM BORDELU,k tym kruzkom- prisiel ing z blavy a preriekol sa ze tie kruzky boli makke uz od vyroby a preto to zralo olej. ked som sa ho opytal ze CI MI NEPREDALI SMEJD OD VYROBI A NATO OSTAL TICHO. PODLA MNA JE TO S KVALITOU SKODOVIEK ASI TAKTO: VW GRUP JE AUDI VW SEAT SKODA A V TAKOMTO PORADI JE AJ KVALITA AUT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blikaju svetla. stahovanie okien sa niekedy sere, niekedy pri 90 zapne servo a to je priam fantazia najma v zakrute, vzduchovy filter je od oleja, VCELOM NASAVACOM POTRUBI JE ASI 0.5MM BORDELU,k tym kruzkom- prisiel ing z blavy a preriekol sa ze tie kruzky boli makke uz od vyroby a preto to zralo olej. ked som sa ho opytal ze CI MI NEPREDALI SMEJD OD VYROBI A NATO OSTAL TICHO. PODLA MNA JE TO S KVALITOU SKODOVIEK ASI TAKTO: VW GRUP JE AUDI VW SEAT SKODA A V TAKOMTO PORADI JE AJ KVALITA AUT.

Spise jsi mel asi velkou smulu, v kazde vyrobe se najde auto ktere se trosku odflaklo, mam jednu zkusenost s fordem transit o kterem kazdy kdo ho ma mluvi jen v super lativech, a znamy co koupil uplne noveho pred 2ma rokama za nejakych 900 tis, uz mu nemuze prijit na jmeno.

Ujelo 100 tis bez zavady a jak by cert nechtel, tak po zaruce asi za mesic se neco uvolnilo s prevodovky a delalo to bordel kolem dokola, oprava za 120 tis, a auto se jebe dodnes neujede 5tis km aniz by nenavstivilo servis.

Taky se snazil hazet blesky vsude kolem, dokonce i do anglie psal nejake vyhruzky, a co myslis ze se stalo ? absolutne nic kazdy na neho sere -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém ve Škodě je ten, že oni vědí, že udělali šmejdovský díly a nic se neděje. Viz. el. stahování oken. Oni vědí, že plast je poddimenzovaný, že praská, ale nikdo se s tím nese*re. Taktéž stabíky dost často odcházejí a ticho po pěšině, žádný stahování vadných sérií do servisů a bezplatné odstranění chyby. O pátých dveřích u Feliny ani nemluvým. Zákazníku, plať, pokud jsi blbej a koupil to u nás..... fuck Co se týče tlumičů, předních ložisek apod... tak to bych neřešil... To je spotřebka..

Čau

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám zkušenosti - 1,4 16V, slabší, r.v. 2002, najeto přes 50 tis. km

- několikrát závady řídící jednotky, vyřešeno ještě v záruce jejím resetem a nahráním nového SW

- výměna serva, úplně vytekl olej (to byla fuška s tím jezdit), částečná kulance

- závada klimatizace - topila jako vzteklá, řešeno základním nastavením, zatím ano, pokud budou problémy dál bude nutná výměna serva klapky

- spotřebu oleje neřeším, od výměny k výměně ubude zhruba 1/4 mezi min., max. a to tam leju 0W30 a rád se občas podívám téměř do červeného pole otáčkoměru

- 2 žárovky na levé straně (jako naschvál ty, co se tak dobře mění) + 1 21W/4W na pravé straně (mimochodem, dát tam 2-vláknovou žárovku a využít jen jedno vlákno, to v Boleslavi museli hodně přemýšlet)

Takže OK, když vyšli s Roomsterem, přemýšlel jsem o výměně. Když jsem si ale spočítal, co by stál a co bych mohl dostat za Fabku, uklidnil jsem se, neb je to auto v podstatě jednička. Jenom, kdyby do toho dávali nějaký pořádný motor, třeba 2,0 TFSI !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- 2 žárovky na levé straně (jako naschvál ty, co se tak dobře mění)

Hm, dobře mění, dobře mění, já mám MPi a tam si se žárovkou ani neškrtnu. Debil ten co tam dal takovou zasranou škatuli se vzducháčem !!! :076:076:076:076:076

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem auto jako druhý majitel, při cca 41000 km.. od té doby:

Výměna guferek na ventilech,

vadná kladka na rozvodech,

4x kosti na stabilizátorech,

2x stahování oken,

4x písty v motoru, komplet rozvody a chladič (cca 32000 kč),

oprava vyhřívání zrcátka,

utěsnění chladící kapaliny,

silentbloky na ramenou,

svíčky + jeden zapalovácí kabel,

lambda sonda,

čidlo teploty vody,

baterie,

a já nevím, co ještě.. je toho poměrně dost, na to, že to má teď 72000 km najeto :)

Takové věci, jako olej a filtry, to nepočítám, to je běžná věc a to že mi spatně cykluje zadní stěrač, to raději neřeším..

NO tak si to přeberte, asi jsem měl smůlu na špatný kus, ale určitě bych Škodovky neházel do jednoho pytle, je to jinak prima autíčko ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém ve Škodě je ten, že oni vědí, že udělali šmejdovský díly a nic se neděje. Viz. el. stahování oken. Oni vědí, že plast je poddimenzovaný, že praská, ale nikdo se s tím nese*re. Taktéž stabíky dost často odcházejí a ticho po pěšině, žádný stahování vadných sérií do servisů a bezplatné odstranění chyby. O pátých dveřích u Feliny ani nemluvým. Zákazníku, plať, pokud jsi blbej a koupil to u nás..... fuck Co se týče tlumičů, předních ložisek apod... tak to bych neřešil... To je spotřebka..

Čau

Veľa vecí sa uznáva aj po záruke, na kulanciu. Musia tam však byť splnené nejaké ďaľšie podmienky (max 4 roky alebo 80t km - záleží od konkrétnej závady).

Vôbec by som to ale nebral tragicky - treba si uvedomiť, že auto je spotrebný tovar ako hocičo iné. To, že sa nezvoláva kvôli tomu do servisov, je logické.

Ktorá značka zvoláva do servisov kvôli tomuto? Žiadna! Zvolávačky u iných značiek boli vždy len na kritické veci, ktoré ohrozovali bezpečnú jazdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém ve Škodě je ten, že oni vědí, že udělali šmejdovský díly a nic se neděje. Viz. el. stahování oken. Oni vědí, že plast je poddimenzovaný, že praská, ale nikdo se s tím nese*re. Taktéž stabíky dost často odcházejí a ticho po pěšině, žádný stahování vadných sérií do servisů a bezplatné odstranění chyby. O pátých dveřích u Feliny ani nemluvým. Zákazníku, plať, pokud jsi blbej a koupil to u nás..... fuck Co se týče tlumičů, předních ložisek apod... tak to bych neřešil... To je spotřebka..

Čau

Veľa vecí sa uznáva aj po záruke, na kulanciu. Musia tam však byť splnené nejaké ďaľšie podmienky (max 4 roky alebo 80t km - záleží od konkrétnej závady).

Vôbec by som to ale nebral tragicky - treba si uvedomiť, že auto je spotrebný tovar ako hocičo iné. To, že sa nezvoláva kvôli tomu do servisov, je logické.

Ktorá značka zvoláva do servisov kvôli tomuto? Žiadna! Zvolávačky u iných značiek boli vždy len na kritické veci, ktoré ohrozovali bezpečnú jazdu.

Já mám 1,9 TDi.. co se týče motoru, tak naprostá spokojenost (jen kdyby dělali olej na 50 tis., to by bylo žůžo) Jinak se mi se*rou věci, které by nemusely... Stabíky, destičky, kotouče apod. to vůbec neřešim, ale proč stahování oken, které mimochodem stahuji tak 5x v roce, klima, která jede tak cca 1 měsíc v roce??? To jako spotřebku prostě neberu :angry::angry::angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja by som vobec netvrdil ze Skoda je najhorsia na kvalitu z koncernu VW. Poznam par ludi ktory maju nove A6 a povedali ze uz nikdy.Jednemu dokonca uz aj motor menili na 2,0TDI najazdene do 100 000.A to od novoty chodil stale do servisu lebo sa stale nieco sralo.Dalej jedna A4 1,8T tam sa zase pri 60000 zadrelo turbo a mechanik povedal ze bezne sa to stava az tak pri 120000 tak myslim ze nejaky rozdiel v kvalite tam nebude.Ved rovnake veci mas vo fabii, Ibize a Pole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

momentalne riesim startovanie, niekedy nechce naskocit a ked uz nastartujem, tak motor bezi na 250 ot/min po 5 s na 500 po 5s na 750 a potom uz slape, trocha zacmudi a uz ide. kamos mi poradil aby som cencol palivovy filter. toto auto mi pripada ako do-do dodelej doma(lebo v servise ta len oye8u). p.s. svetielka stale blikaju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě nejvíc štve ten přístup, jak to tady někdo píše, ví se o problémech, konstrukčních, poddimenzované materiály a podobně, v každém service to říkaj už mezi dveřma, že to či ono je u Fábie normální a ať je člověk rád, že až o 5 či 10 tisíckm dýl než je běžné, ale proč něco nedělá škodovka?! Ty dveře u felcek jsou přesně ten případ....jen ať platí, stejně víme, že na nic jiného, zahraničního nemá, takže stejně zůstane u škodovky...já ne, já půjdu zkusit něco jiného až budu vybírat příště. Možná se vrátím zpět, ale proč za své korunky, eura či doláče nejít jinam? Aut je u nás 2,5 milionu, takže už se taky nebudou dál tolik kupovat a leckdo změní přístup...doufám!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
- 2 žárovky na levé straně (jako naschvál ty, co se tak dobře mění)

Hm, dobře mění, dobře mění, já mám MPi a tam si se žárovkou ani neškrtnu. Debil ten co tam dal takovou zasranou škatuli se vzducháčem !!! :076:076:076:076:076

Asi si na MPíčko dám tohle :)

Aspoň by to vyřešilo problém s místem (a zvuk taky zajisté nebude špatný :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- 2 žárovky na levé straně (jako naschvál ty, co se tak dobře mění)

Hm, dobře mění, dobře mění, já mám MPi a tam si se žárovkou ani neškrtnu. Debil ten co tam dal takovou zasranou škatuli se vzducháčem !!! :076:076:076:076:076

Souhlasím, výměna žárovky je tak trochu ježek v kleci, ale při troše šikovnosti se vyměnit dá. Myšleno samozřejmě bez demontáže té "škatule"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SPOJKA JE ASI FCUDU, TROCHU PISKA A KED JU VYTLACIM TAK PRESTANE

mne potvora zase v poslednej dobe nejde obcas hodit spiatocka - bud ide uuplne lahko a v pohode, alebo pocujem a citim to preradovanie - akoby by to tam dralo, alebo ide len do polovice,treba vyradit, vymacknut a potom ide ... :angry: mam namontovany construct, moze to sposobovat on? bez constructu som jazdil iba asik dva tyzdne, tak ani neviem ci to robilo alebo nie, bol montovany v origo skoda servise a montaznom stredisku v tt... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám 74 kw 2004 a 30000 km. Chip od 20000. V auguste som absolvoval cestu po Škandinávii 5200 km a spotreboval som na celú cestu asi 2 - 3 dcl oleja Castrol TXT 5W 40. Jazdil som 100 - 120 km/h. Na tejto ceste sa mi vyskytla aj jediná závada za celú životnosť auta. V Čechách mi prestal fungovať spinač brzd svetiel a sám sa umúdril až za Štokholmom. Prejavilo sa to rozsviet .symbolov na prístrojovke a prestal fungovať tempomat.Najskôr ma to trochu vyľakalo ,ale keď som zistil príčinu tak som veril , že snád to dobre dopadne. Spinač zaťiaľ funguje. Spotrebu som mal 5,7 l/100km. Verím ,že sa budem s vami deľiť len o tie pozitívne dojmy z auta ,lebo som si naň zvykol a pri jazdách po západných dialniciach sa necítim handycapovaný. S pozdravom Jano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

ahoj já mam 1.4 16v 74kw r.v05 je to edition 100 v plné výbavě a nemněl jsem jedinej problém ale tankuju jedině u benziny 99ku protože u mýho auta je mezi 95kou velkej rozdíl a od prvniho servisu je tam lepší olej který to nežere vůbec dlouhodobá spotřeba 7litrů delší trasy klidně za šest ja myslim že záleží na tom jak se stim autem od začátku zachází já sem spokojen na 100%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...