juro sdi Vloženo 7. Duben 2012 Vloženo 7. Duben 2012 Zdravím! Problém sa týka Fábie 1.2HTP 12V. Dnes po asi 50km jazde sa rozblikala kontrolka emisí a motor fungoval len do 2000ot/min a mal trhavý chod. Po odstavení a ochladení už išiel normálne..... Napichol som to na VAG a v RJ motora bola len chyba 16686. Tak som pozrel do skupiny 015 a všimol som si ,že 2-valec vynecháva.( iba na volnobeh-pri lahkom zvýšení otáčok na cca 900ot sa vynechávanie zastaví). Skúšal som zamenit zapalovacie moduly,ale chyba zostala na 2-valci. Najviac ma zaskočilo to,že po opetovnom naštartovaní motor vydáva zvláštny zvuk pri zábere na 1 a 2 rýchlostnom stupni. Tak ma napadlo či nemohlo dôjst aj k preskočeniu rozvodov( auto je r.v 2004,takže ešte asi krátke lišty , motor AZQ)??????? Prejavujú sa skočené rozvody nejakou konkrétnou chybou v pameti RJ????? Sviečky a olej sú po pravidelnej výmene (sviečky NGK, olej 5W-40 norma 502 00). Vdaka za prípadné rady!! Citovat
Malta Vloženo 8. Duben 2012 Vloženo 8. Duben 2012 pokud jsi cívku zaměnil a chyba zůstala na stejném válci, zkus ještě odpojit konektor od EGR ventilu, nejlépe za chodu ... tvůj popis mi totiž silně připomíná moji závadu ... mimochodem za jízdy ti rozvody neskočí takže čti tady, třeba ti to pomůže Citovat
juro sdi Vloženo 9. Duben 2012 Autor Vloženo 9. Duben 2012 Vdaka za tip. Ale neviem,ako môže EGR ovplyvnit len jeden valec...... Skúsim odmerat tlaky a prípadne zamením vstrekovače. Ten EGR som čistil spolu s klapkou,ale skúsim ho odpojit. Dám vediet,ako to dopadlo. Citovat
Malta Vloženo 9. Duben 2012 Vloženo 9. Duben 2012 no je fakt že mně to házelo vynechávání na všech válcích na volnoběh, ale po tom martýriju než se na to přišlo bych se nedivil ničemu. Každopádně napiš jak to dopadlo Citovat
juro sdi Vloženo 10. Duben 2012 Autor Vloženo 10. Duben 2012 (editace) Tak dnes som odmeral tlaky. 1valec 1,4. 2valec 1,1!!!! 3valec 1,3. Takže problém bude asi v nízkom tlaku. Vskúšal som spravit readines podla DP a všetky položky OK. (viem,že to nemá súvis,ale aspon viem,že to neodnášajú lambdy a kat..) Kôli slabým ventilom som nechcel kupovat 6 ventil a pre manželku som splašil tento 12V. A vidím,že problém s kompresiou sa môže ukázat aj pri 12V....... Ak budem dávat dole hlavu,tak pri jednom asi vyriešim aj zámenu napínacej lišty za dlhší typ.... A rozvody som pozrel aspon cez VAG. V kanáli 012 sú hodnoty presne v strede tolerančného rozsahu... Editováno: 10. Duben 2012, autor: juro sdi Citovat
martin pleva Vloženo 11. Duben 2012 Vloženo 11. Duben 2012 mel jsem podobny problem. motor max 2000 otacek. jelo to na 2 valce v nouzovem rezimu. byl vadny vstrikovaci ventil. benzin sice strikal ale ne tak jak by mel. Citovat
MiraXP Vloženo 20. Březen 2014 Vloženo 20. Březen 2014 ->juro sdi: jaké mají být hodnoty v kanálu 012 ?? Citovat
gourney Vloženo 25. Březen 2014 Vloženo 25. Březen 2014 juro sdi: Ja mam ten isty motor a toto som nedavno riesil. Hlava zrepasovana a rozvody vymenene aj s lepsim napinakom. Kolko ze to ma nabehane ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.