Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ložisko jde poznat když za jízdy budeš kličkovat, nemusí být velká rychlost a pokud hučeí bude se změnou směru mizet, pak to je ložisko

pokud to bude furt, tak gumy

Vloženo

No mě to právě že hučí až při vyžších rychlostech a jen v určítých rychlostech takže to asi budou gumy?Zdá se mi že když např. sjíždím z dalice na sjezdu a zatáčím do prava tak to přestane hučet po dobu zatáčení.Zkusim ještě dnes přehodit předek a zadek.Mam rozdílne gumy.Ve předu mam

http://www.pneunet.cz/pneu/13262/pirelli-pzero-nero-225-45-R-17-XL-ZR-94-W-letni/ a na zadu jsou dane nové http://www.pneunet.cz/pneu/16250/vredestein-ultrac-cento-225-45-R-17-XL-94-Y-letni/ na zadních je najeto necelých 2tis km a zda se mi že se pravá sjéždí ze vnitř.Viz dřívější foto.

Vloženo

Tak jsem to přehodil a všechy kola dofoukl na 2,55bar.Měl jsem je před tím na 2,1 az 2,2.Projel jsem je jen kousek asi 3km a teď se mi zdá že hočí předek takže to asi budou fakt gumy.Zitra to ještě testnu delší jízdou.Zítra jedu na laserovou geometrii tak jsem zvedav jak je to nastaveno.

Vloženo

I na zadní. Vozidlo se naklání a odlehčuje druhou stranu přece po celé délce.

To je právě omyl. Protože vzadu je víceprvkové zavěšení a to je trošku přispůsobivější. Proto zadní ložiska hučí pořád. Nejdříve při menších rychlostech a pak pernamentně se stupňující intenzitou.

Vloženo

Sniper: Tak jsem zase o něco chytřejší. Bral jsem to podle klasického zavěšení a nenapadla mě ta víceprvková náprava.

Mimoto, mě taky hučí zadní gumy, nejvíce při 80-90km/h. Jinak je celkem klid. A na zimních je úplný klid ( v rámci možností ).

Vloženo

No já jsem to už řešil v jiném vlákně. Mě nezávisle na sobě odpovědělo několik pneuservisů, že na 17" kola je správně minimální tlak 2,5bar,střed 2,7-2,8 a max 3,0. to co uvádí výrobce na víčkách je tlak pro komfortní jízdu, bohužel s dopadem na úspornost a hospodárnost - zkrátka trpí pneumatiky.

Vloženo

2 UNDER

Cvakání chápu, bouchání chápu, ale hučení způsobené nesprávně dotaženým kolem to už je tedy sci-fi. :kol-28: A že už jsem pár povolených kol zažil.

Co se opakovaného přetahování týká, tak už bylo potvrzeno, že se to dělat nemá kór u hliníkových disků. Jde o nějaké nadměrné vymačkávání toho sedla nebo co. A navíc, když to jednou utáhneš tak ten kónus se opře do hliníků a za normálních podmínek se to nepovolí. Ten podobný kónus je i plechů, jen né tak velký.

Jinak u mě dotahování obstarává pneumatická pistole s utahovacím momentem tak akorát. :lol::'>

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...