Henry.RS Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Zdarvím, chtěl bych se zeptat, mám FRS 1.9 tdi chiplou na 121 kw + KN filtry. a chtěl bych se zeptat, jestli má cenu čistit EGR ventil, nebo ho zaslepovat?. popřípadě jestli si ho dokážu očistit sám a nebo si to mám někde nechat udělat.. Nejsem žádnej odborník, takže na mě lehce . Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 má cenu se do EGR mrknout a jestli je zasratý, rozhodně vyčistit - jinak se auto dusí (dobrý je taky vyčistit sací parohy) něco málo zde: http://forum.skodahome.cz/topic/79972-zaslepeni-egr-na-fi-19tdi-koncern/ doma to jde při troše šikovnoti vpohodě udělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 22. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIčko Vloženo 24. Duben 2012 Sdílet Vloženo 24. Duben 2012 Já jsem odpojil (zaškrtil) ovládací hadičku a celej EGR ventil je nahranej. Ale auto jede líp. Sice svítí check ale to neva. Jak napsal CIMBU je to maxisvinstco pro motor celej EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 21. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Tak zejtra jedu na to zaslepení, ale chtěl jsem se zeptat mám FRS 1 chiplou. Projde mi to pak STK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zerox Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Mám chiplou 1.9 ale nemám zaslepenej EGR. Kdyby jsem ho zaslepil musím nějak upravit soft ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 21. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 myslim že soft se upravuje jen když to vyhazuje chybu na panel a to je jen od roku 2005. Alespoň podle toho co jsem se dočetl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 je to od emisní normy EU4, většinou rv. 2005 a vejš, ale ten rv není podmínkou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 V tom případě se na to v sobotu vrhnu a zaslepím to. Z STK strach nemám. Vždycky mě to protahuje kamoš za 2 stovky. Neprošel bych skrz 16ky pneu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 21. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 kde zjistim tu EU normu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 coffin: pokud je VAg není se čeho bát, zaslepíš, pojezdíš, jestli se rožne kontrolka, smaže se chyba Henry: ve velkém TP by to mělo být napsaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Henry.RS Vloženo 21. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 mám tam akorát napsaný předpis EHK OSN 2003/76A to je asi nic co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 1. Červen 2012 Sdílet Vloženo 1. Červen 2012 Přátelé okřídleného šípu, při zaslepení EGR ventilu tou záslepkou, dává se ještě těsnění nad a pod tu podložku? Díky. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 1. Červen 2012 Sdílet Vloženo 1. Červen 2012 Já jsem dal jednu na parohy a jednu na EGR a celou tu trubku jsem vyhodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 1. Červen 2012 Sdílet Vloženo 1. Červen 2012 presne tak jak to udelal coffin je to idealni. Mam to tak taky. Na vyfukovych svodech jsem nechal puvodni plechovou podlozku plus jsem na to dal tesnici tmel. Na EGR jsem dal jen trochu toho tmelu pro jistotu. Najezdeno zatim asi 5tis a pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 Přátelé okřídleného šípu, pro:Morris_3nec a coffin. Díky chlapci, ale pořád to neřeší můj problém. Tu trubku tam budu nechávat tak se dotazuji, zda tam musí být dvě těsnění a to nad a pod tou podložkou, patrně asi ano,že? Dík. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 Co jsem se tak dočetl tak se dává jenom jedna ale když dáš nad i pod záslepku tak nic nepokazíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 Těsnění musí být každopádně mezi podložkou a tou trubkou, tam kde bude tlak z výfukového potrubí. Jak tlustou máš tu podložku ? Problém je v tom, že když tam necháš trubku a vrazíš tam podložku, nebude ti tam už sedět, nebudou ti sedět díry na šrouby protože tou podložkou to jakoby posuneš. Ta trubka není moc pružná i když se tváří a je tam přesně na míru. Když tam dáš něco tlustšího jak 3mm tak už to tam nenarveš. Mě to předtím taky nenapadlo, našrouboval jsem to tam násilím a pak jsem zjistil že jsem to sjel přez závit a strhnul jsem ho. No na to příjdeš při montáži a zjistíš že je lepší dát celou tu trubku do hajzlu. Stejně tam bude jen jako " slepá větev " když tam dáš podložku, tak nevidím důvod proč ji tam nechávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 Když se nechává trubka tak se dává ucpávka 1-1,5 mm silná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 důvod proč jí tam nechávat je snad jasnej - zaslepení není vidět, na STK nebudou keci osobně jsem měl 4mm nerez záslepku a narval jsem jí tam, závity jsem neskurvil, ale jde to ztuha.....optimál řešení 2-3mm nerez, těsnění jak píše Morris...jinak zslepku dávat pod EGR, né ke svodům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 Měl jsem tam aky původně 5mm nerez záslepku a nechanou trubku, jenže s trubkou se mi pak stalo toto A proto jsem trubku vyjebal úplně a dal 5mm podložku na svody a tenkou 3mm podložku pod EGR. Teď už vše naprosto bez problému a na STK si toho ani nevšimli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 Přátelé okřídleného šípu, díky moc za postřehy. Jen taková hypotetická otázka. Záslepka 2-3mm, těsnění od výfukových svodů, ale nebude to podfukovat ze spodu EGR ventilu a záslepkou? Či musí být ještě těsnění mezi EGR ventilem a záslepkou. Ptám se proto, aby tímto spojením neutíkal vzduch, který se vhání do sání. Díky. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coffin Vloženo 2. Červen 2012 Sdílet Vloženo 2. Červen 2012 Když dáš 2 těsnění tak máš aspoň jistotu ( dal bych je tam taky ) Proč se bráníš dát tam 2 záslepky a vyhodit trubku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 3. Červen 2012 Sdílet Vloženo 3. Červen 2012 Vyhodit trubku nechce kvůli STK tady psal. Problém je v tom, že když tam přidáš těsnění tak už si s tloušťkou na 5mm a nenarveš to tam,leda že bys místo klasického těsnění použil vysokoteplotní silikon jako já, navíc tenká 2mm záslepka ti bude vlivem rozpínání " lupat " a dělat pazvuky a za nějakou dobu se propálí. Jediné spolehlivé řešení je vyhodit trubku. Na svody dát tlustou 5mm podložku a dobře zatěsnit a pod EGR pak stačí teňoučká, nebo když z něj odpojíš nebo zaslepíš podtlakovou hadičku nemusel bys ho teoreticky zespod zaslepovat vůbec jelikož bude pořád zavřenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.