Přejít na obsah

Neviem sa spojit s komfortkou


Marek_Norway

Doporučené příspěvky

Zdravím,

dnes som zistil, že sa cez diagnostiku neviem dostať na komfortku. Mám Octaviu Combi Tour, r2005, 1.9 TDi, od výroby všetky okná v elektrike, centrál s dvojtlačidlovým DO. Všetko funguje, či odomykanie, zamykanie, safelock, spúšťanie a doťahovanie okien kľúčom. Jediná vec čo nefunguje je signalizácia vodičových dverí na maxidote a s tým súvisiace osvetlenie vo dverách a stropné svetlo. Ako mi bolo už poradené, bude to asi mikrospínač, chystám sa naň čo najskôr, chcem sa ale opýtať, môže mať tento mikrospínač vplyv na komunikáciu s komfortkou? Mám HEX-Can kábel spolu s VCDS 10.6.4 od Ross-tech, dokážem sa pripojiť na ostatné RJ, ale nie na centrálne zamykanie. Som začiatočník, niečo som si už preštudoval, nepomohlo ani odpojenie baterky. Neviete kde by mohol byť problém? Skúšal som aj MKM aj VCDS, ale nič. Ďakujem za rady. (inak pre pobavenie: 2x mikrospínač V4NCT7 4,66 eur bez dph, poštovné 14,30 eur bez dph...holt do nórska a vždy lepšie ako celý zámok v autorizáku:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, mikrospínač, ani vadný, na to určitě vliv nemá.

Spojuješ se správnou ŘJ. Komfortka je tuším č. 46 - Stahování oken nebo tak nějak. Každopádně ne ta "Centrální zamykání" či tak nějak.

Sorry, že to píšu "tak nějak", ale nemám tu na PC VAG a ty čísla a názvy z hlavy nevím, takže tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už som na to prišiel, presne ako píšeš, je to 46...takže dík za info, v podstate som sa pokúšal spojiť s tou centrálne zamykanie, ibaž to Octavia prvej generácie nedokáže:) moja nevedomosť. Chcel som si aktivovať okná na DO, ale zistil som, že MKM nepodporuje USB HEX CANový kábel, takže mám asi smolu, ani VAS som nerozbehal nakoľko som na WIn7 64bit...máte niekto nápad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to bylo divné, že ani MKM, ale už jsem to nechal tak a čekal co se z toho vyvrbí :)