Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

teď jsem si dal tu práci a spočítal jsem spotřebu před a po akci 24W6.

před akcí spotřeba 6,6l dle tankování a 6,5 dle PP

po akci spotřeba 6,9l dle tankování a 6,6 dle PP

nutno, ale vzít v potaz, že před akcí byla zima, kdy zvlášť po městě to bralo o dost víc... takže ve výsledku věřím, že půl litru to udělalo.

Editováno: , autor: Kawi66
Vloženo

teď jsem si dal tu práci a spočítal jsem spotřebu před a po akci 24W6.

před akcí spotřeba 6,6l dle tankování a 6,5 dle PP

po akci spotřeba 6,9l dle tankování a 6,6 dle PP

nutno, ale vzít v potaz, že před akcí byla zima, kdy zvlášť po městě to bralo o dost víc... takže ve výsledku věřím, že půl litru to udělalo.

Spotřeba je možná i větší protože se posunul nej. točivý moment na od 2100ot

Vloženo

tak tu máme zase další odezvu , jak si jistě všimnete tak už jsou opatrnější a moje dotazy záměrně nekomentují.Nicméně pokrok už se dostavil začali komunikovat .

Vážený pane

odpověď jsme Vám podali podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Pokud se rozhodnete pro občansko právní cestu, rozhodnutí je

na Vás. Co se týká zmiňovaného soudního případu, dle dostupných informací se jednalo o rozdíl výsledku laboratorního měření

spotřeby daného vozu s hodnotou uvedenou v technickém průkazu. Jak jistě uznáte, nepřísluší nám toto rozhodnutí hodnotit,

nicméně maximální výkon motoru vozu při určitých otáčkách je výrobce povinen s určitou odchylkou dodržet. Proto je také v

technickém průkazu uveden.

Znovu Vás žádáme o trpělivost, kterou si proces nahrání adaptačních hodnot vyžádá. Pokud nám sdělíte číslo VIN svého vozu a

název autorizovaného servisu, jsme schopni zjistit další detaily.

Vloženo (editace)

Určitě ano ještě jsme teprve na začátku , takže uvidíme. Hlavně je vidět , že ten případ studovali a dle jejich odpovědi soudím ,že si nejsou jisti , že do nich nepujdu.

Editováno: , autor: Rumík
Vloženo

Ja idem do servisu zajtra a už budem požadovať písomný doklad :kol-97: a žiadať oficiálny kontakt, od garančky mám cca 1800km a adaptáciu mi už robili 2x, ak to budú chcieť riešiť znovu základným nastavením 3x, tak ma už vyvrtnú, už minule som sa pítal či čakajú kým si zvyknem. Spotreba +0.5l, a to som už skúšal aj Shell V-Power Racing, bol som zvyknutý jazdiť práve tých cca 2000n/m, tak mi to dosť vadí, ale už radím rovno 3=>5, 4 už takmer nepoužívam. :kol-98:

Vloženo

Rumík - Až jim sdělíš VIN a servis , tak ti nabídnou otestování výkonu ve ŠA a zapůjčení náhr. auta zdarma podobu opravy. Já už se dostal v dopisování až tam. Bohužel předpokládám , že je to jen další zbytečná procedura , kterou ale budu muset v dohledné době podstoupit ať neřeknou , že nespolupracuji a oni mi chtěli ze všech sil pomoct. Max.výkon tam dle TP je. Takže se nejspíš do měsíce auto vrátí zpět s tím , že vše je OK. To co změnili je průběh a ten byl pouze na orientačním grafu na jejich stránkách. Subjektivně to vnímá snad každý řidič , který tento upgrade podstoupil. Druhá věc je to dokázat. Na mont.listu při akci nemám napsáno , že se bude přehrávat SW a budou mi měnit svévolně vlastnosti výrobku se kterým byl doteď spokojen. Proč mi tedy provedli tuto úpravu a s jakými důsledky? Na konkrétní otázky neodpovídají.... Nechávají na mě abych jim vše dokázal. Ve ŠA mají všechny fakta a SW je jejich takže by se mohli vyjádřit , ale komunikují jen obecně. Nic konkrétního nepustí ven , protože by následovaly další a další otazky a to by byl jejich konec. Nechávají nás prokousávat se krok za krokem , přesto , že je jim vše známo. Důležité je si uvědomit jak správně formulovat reklamaci a co reklamovat aby na to slyšeli a začli konečně něco dělat.

Vloženo

Dát auto na testování do ŠA, aby to oni zjistili a dají vám náhradní vůz.. To je sice krásný.. Ale nenapadlo vás třeba, že během té doby, co bude auto v ŠA tam můžou nahrát starý software a auto uvést v podstatě to stádia, kde bylo před akcí, naměřit si výkon jaký chtějí a pak to zas vám vrátit zpět a dostanete papír s tím, že tam ten výkon je v těch otáčkách, co udávají? :D

Lepší by bylo nejdřív s tím autem opravdu zajet na nějakou kvalitní brzdu, kde si to necháte opravdu kvalitně změřit, abyste měli s čím laborovat :)

Vloženo

Spotřeba je možná i větší protože se posunul nej. točivý moment na od 2100ot

to bych neřekl u mě to je určitě tím, že ve vyšších otáčkách řekněme 2,5-3,5t to má prostě menší výkon i krouťák než to mělo, protože za celou dobu co to auto mám tak konstantně jezdím 80% někdy i více km dálnice 15% město a pouze 5% okresky, kde se to kolem těch 2t nejčastěji drží.

Vloženo

přesně jak píše kawi66 v momentě kdy se auto dostává do ŠA je na něm provedeno více než dost zásahu které si pak ŠA z dokumentuje a tím se ohání v jejich prospěch, je potřeba před touto akcí nechat udělat kompletní diagnostiku VASem vytisknout protokol a nechat zapečetit a případně si zdokumentovat a nechat popsat ND v motorové části ideálně viditelně a neviďitelně UV barvou jako důkaz do soudního sporu je to dostatečný materiál pro úspěch ;)

Vloženo

Rumík - Až jim sdělíš VIN a servis , tak ti nabídnou otestování výkonu ve ŠA a zapůjčení náhr. auta zdarma podobu opravy. Já už se dostal v dopisování až tam. Bohužel předpokládám , že je to jen další zbytečná procedura , kterou ale budu muset v dohledné době podstoupit ať neřeknou , že nespolupracuji a oni mi chtěli ze všech sil pomoct. Max.výkon tam dle TP je. Takže se nejspíš do měsíce auto vrátí zpět s tím , že vše je OK. To co změnili je průběh a ten byl pouze na orientačním grafu na jejich stránkách. Subjektivně to vnímá snad každý řidič , který tento upgrade podstoupil. Druhá věc je to dokázat. Na mont.listu při akci nemám napsáno , že se bude přehrávat SW a budou mi měnit svévolně vlastnosti výrobku se kterým byl doteď spokojen. Proč mi tedy provedli tuto úpravu a s jakými důsledky? Na konkrétní otázky neodpovídají.... Nechávají na mě abych jim vše dokázal. Ve ŠA mají všechny fakta a SW je jejich takže by se mohli vyjádřit , ale komunikují jen obecně. Nic konkrétního nepustí ven , protože by následovaly další a další otazky a to by byl jejich konec. Nechávají nás prokousávat se krok za krokem , přesto , že je jim vše známo. Důležité je si uvědomit jak správně formulovat reklamaci a co reklamovat aby na to slyšeli a začli konečně něco dělat.

Ahoj naprostý souhlas , je to jak píšeš komunikace jen obecně .Teď odepsali , že předali věc servisu a žádají mě abych najel více kilometrů jen taková ukázka.

Spojili jsme se s vedoucím servisu a předáváme mu Vaši stížnost k přímému vyřízení.

Pro začátek bychom Vás znovu požádali o najetí více kilometrů, kdy by se měla řídicí jednotka přizpůsobit a spotřeba paliva

klesnout. Pokud se tak nestane, servis má možnost pomocí systemů komunikovat s techniky výrobního závodu a najít tak řešení.

Děkujeme za důvěru, kterou vkládáte do značky Škoda.

Jinak klasika blablabla

Vloženo

přesně jak píše kawi66 v momentě kdy se auto dostává do ŠA je na něm provedeno více než dost zásahu které si pak ŠA z dokumentuje a tím se ohání v jejich prospěch, je potřeba před touto akcí nechat udělat kompletní diagnostiku VASem vytisknout protokol a nechat zapečetit a případně si zdokumentovat a nechat popsat ND v motorové části ideálně viditelně a neviďitelně UV barvou jako důkaz do soudního sporu je to dostatečný materiál pro úspěch ;)

Ahoj nějak jsem nepobral nechat zapečetit ( co , kde a pokud možno jak?)To označení dílů je myšlenka o které jsem také již přemýšlel ,ale nemám zkušenost s neviditelnou barvou :-) . Jinak navrhoval jsem výrobci aby mě dal nové turbo , kde neni nutno přidávat distanční podložku a měnit soft , ale na to neodpověděli.Kongu jak dlouho trval ten tvuj příběch než jsi vrátil auto?

Vloženo

rozvody mam vyměněné od loňska , ale při startu to občas rachotí tak mě zajímalo zda tam jde dát ten novej typ rozvodů , nějak nechápu že by přeskládaní lamel mohlo zvětšit životnost řetězu

Vloženo

Mam dotaz ten novej soft se davá kvuli turbu nebo řetězum a není možnost nějak dat nové rozvody do modelu z roku 2010?

rozvody mam vyměněné od loňska , ale při startu to občas rachotí tak mě zajímalo zda tam jde dát ten novej typ rozvodů , nějak nechápu že by přeskládaní lamel mohlo zvětšit životnost řetězu

Soft se tam dává v souvislosti s montáží distanční podložky pod servo ovládající obtok turba (přečti si první příspěvek v tomto tématu). Tím pádem se změní délak chodu té ovládací tyčky a to je důvod proč se sw mění. Podle mého soudu,po prostudování mnoha příspěvků na různých forech to má i sekundární efekt - a to pozvolnější nástup turba (točivého momentu),což má mít vliv i na zatížení a tím pádem i na životnost rozvodového řetězu.

A to přeskládání lamel taky nějak nechápu,pokud se nezměnil materiál,z kterého to dělají. :kol-32:

Vloženo

Takže se dá říci, že vozidlo vyrobené v tomto roce už bude bez problému, co se týká všech těchto problémů s TSI?

Vžyť se ten motor do FII vyrábí už 2 roky.

No to tady asi nikdo neví. Případné problémy se ti projeví časem,ty současné,jak čteš,koncern řeší za pochodu výše uvedeným "stylem". Do FII se montuje dva roky,jinak se vyrábí už od roku 2009. :kol-32:

Vloženo

Vedúci servisu ma včera presviedčal že mám este počkať, že sa o všetkom vie a všetko sa rieši. Tvrdil mi, že nejaké úpravy SW sa robili z dôvodu ekológie, tak som sa hneď spýtal prečo to teda žerie o 10% viac, na to sa preriekol o odchádzajúcich čerpadlách, len neviem či mal na mysli olejové, vodné, alebo vodné elektrické malého okruhu. Na to že clona čerpadla je ovládaná podtlakom, už nereagoval, ukončil. to slovami: dôležité je, že máte auto bezpečné.

Vloženo

Rozvody se dají měnit , nový řetěz snad už kvalitní je teprve až od ledna letošního roku.

mám vyrobeno 12/2011 a bylo mně řečeno přímo od servisního technika, že já už z výroby tam mám ty nový rozvody z číny, který jsou lepší než ty co se dávaly dřív (ty problematický). Co jsem ale tak pochopil, tak jsem byl asi jeden z prvních co to do auta dostal, že se to tam dávalo fakt jen chvíli.

Vloženo

Tak to je možné , ale jako díl pro servis byl až v lednu.Kamarád je prodejce tak snad nelže :kol-32: .Jinak dnes jsem dostal nové vyjádření.

Dobrý den, chtěl bych Vás informovat o stavu vaší reklamace . Dle zjištěných informací by se výkon a spotřeba měla usadit po ujetí 1000km. V případě ,že by k tomu nedošlo, lze to dále řešit přes náš servis ,popřípadě zajistit termín v servisním centru Mladé Boleslavi ,pro bližší prozkoumání závady .

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...