Jump to content
majbo

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)

Recommended Posts

podložky sú dva druhy: 03F145371 a 2mm 03F145371A

na tu akci patří podložka s indexem A

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samozrejme viem, no chcel som práve upozorniť nato, že sú dva druhy, nakoľko sa tu objavila zmienka aj o tej 1mm.

24W6 = 03F145371A + retard soft SIMOS10.20H02 9695

Edited by lubikSK
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj

Tak dnes provedena akce 24W6099001 TURBODMYCHADLO 1.2TSI a výsledek maxidot přestal zobrazovat rychlost tempomatu , motor ma nižší výkon ( je línější ) , ale větší spotřeba.Tak jsem zvědav jestli si to sedne pokud ne pošlu stížnost na výrobce Škoda auto za změnu jízdních vlastností vozu o které jsem nežádal.Jsou to šupáci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj

Tak dnes provedena akce 24W6099001 TURBODMYCHADLO 1.2TSI a výsledek maxidot přestal zobrazovat rychlost tempomatu , motor ma nižší výkon ( je línější ) , ale větší spotřeba.Tak jsem zvědav jestli si to sedne pokud ne pošlu stížnost na výrobce Škoda auto za změnu jízdních vlastností vozu o které jsem nežádal.Jsou to šupáci.

Potom daj vediet ako sa k tomu ŠA postavila?

Edited by wifizn

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsou tady i majitele kteří po změně mají opačný pocit. Otázkou tedy je zda jsou to pocity objektivní nebo ne. Každopádně spotřeba je bez debat větší než před opravou.Trasu kterou běžne jezdim za 6,1 jsem jel za 9 litrů to je teda kapánet rozdíl. Takže spotřeba jedna básen a upozornuju , že nejezdim jako závodník ! Ještě by mě zajímalo jestli se jedná o stejný soft jako je v autech nově vyrobených (současných) a nebo je to jen ušitý soft pro problémové serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazdar, mne nastastie zatial novy soft do RJ este nedali (nefungoval server ked sa mal nahravat...) mam ist do servisu v utorok na vymenu prednych tlmicov (zacali vrzgat pri 25 000 km!!!) a popri tom sa ma menit aj rozvodova retaz a nahravat spominany soft... uvidim co to bude robit s mojim autom (mam 63 kW verziu). Nastastie mechanik co nahrava soft je moj dobry kamarat takze necham si ulozit staru verziu pre pripad potreby...

Dam vediet co to bude robit u mna :kol-31:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsou tady i majitele kteří po změně mají opačný pocit. Otázkou tedy je zda jsou to pocity objektivní nebo ne. Každopádně spotřeba je bez debat větší než před opravou.Trasu kterou běžne jezdim za 6,1 jsem jel za 9 litrů to je teda kapánet rozdíl. Takže spotřeba jedna básen a upozornuju , že nejezdim jako závodník ! Ještě by mě zajímalo jestli se jedná o stejný soft jako je v autech nově vyrobených (současných) a nebo je to jen ušitý soft pro problémové serie.

S tou spotřebou se mě to nějak nezdá já už to s novým softem koupil tak nevím jakou to mělo spotřebu před tím ale nižší už snad ani nemůže být. Mě to nežere a spotřeba je velice pěkná.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Escrito , mám ještě jedno nové auto krátkou fábku 1,2 TSI najeto 1000 km vyrobeno duben 2012 a ta ve srovnání s Rumíkem byla na akceleraci pomalejší ,nicméně je to poznat až u pětky , ale nyní je Rumík o poznání slabší takže mám jasné porovnání.Auto předtím bralo od spoda a nebylo nutno tolik sešlápnout plyn a akcelerace byla znát ,ted se to zvedne až někde za 2500 tis. otáčkama.S tou spotřebou je to tak , že se razantně zvedla spotřeba na krátké vzdálenosti , ale když jsem jel 50 km a víc tak se ta spotřeba přibližuje té původní hodnotě a není to až takový rozdíl.Já bohužel , ale jezdím častěji ty krátké trasy cca 12 km do práce.Takže jsem docela naštvanej otázka je jak dlouho by vydržel motor bez opravy , ale to zatim asi nikdo neví a určitě ne Škoda auto. Každopádně tím se snaží zachránit něco co někdo pořádně zanedbal. Člověk si časem zvykne , ale je to lumpárna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Escrito , mám ještě jedno nové auto krátkou fábku 1,2 TSI najeto 1000 km vyrobeno duben 2012 a ta ve srovnání s Rumíkem byla na akceleraci pomalejší ,nicméně je to poznat až u pětky , ale nyní je Rumík o poznání slabší takže mám jasné porovnání.Auto předtím bralo od spoda a nebylo nutno tolik sešlápnout plyn a akcelerace byla znát ,ted se to zvedne až někde za 2500 tis. otáčkama.S tou spotřebou je to tak , že se razantně zvedla spotřeba na krátké vzdálenosti , ale když jsem jel 50 km a víc tak se ta spotřeba přibližuje té původní hodnotě a není to až takový rozdíl.Já bohužel , ale jezdím častěji ty krátké trasy cca 12 km do práce.Takže jsem docela naštvanej otázka je jak dlouho by vydržel motor bez opravy , ale to zatim asi nikdo neví a určitě ne Škoda auto. Každopádně tím se snaží zachránit něco co někdo pořádně zanedbal. Člověk si časem zvykne , ale je to lumpárna .

Já už to koupil s 24W6 takže jsem nepoznal jaké to bylo před tím. Mě to začne tahnout někdy v asi 2000-2100ot, ale uvadí že největší točivý moment je někde od 1500ot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 TSI 63 kW

Nejvyšší točivý moment: 160 Nm při 1/min 1500 - 3500

Já tam mám tu tenčí podložku,verzi softu nevím,ale servis tvrdil po montáži,že nic nepřehrával. Nicméně,chování motoru před i po montáži podložky je pocitově stejné. Největší zátah je cítit zhruba od 1800 ot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 TSI 63 kW

Nejvyšší točivý moment: 160 Nm při 1/min 1500 - 3500

Já tam mám tu tenčí podložku,verzi softu nevím,ale servis tvrdil po montáži,že nic nepřehrával. Nicméně,chování motoru před i po montáži podložky je pocitově stejné. Největší zátah je cítit zhruba od 1800 ot.

Tak to teda nechápu proč už není cítit zátah v 1500ot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako som spomínal vyššie, tá položka na to vplyv nemá, problémom je ten soft čo tam nahrali, nakoľko som to skúšal aj bez nej, nástup momentu je niekde okolo 2500n/min a este je aj spomalený, dôsledkom je, že auto musím viac vytáčať, čo má za nasledok nemožnosť dosiahnutia spotreby pod 6,5l, hoci pred tým sa pohybovala 6.0 až 6.2l. Pred tým, ako mi v škodovke poškodili auto, zosliapnutim plynu pri tých 1800 otáčkach auto hneď zrychlovalo, no teraz sa nič také nedeje. Len tak trochu zrýchľuje ako dáka 1.4 MPI.

Edited by lubikSK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako som spomínal vyššie, tá položka na to vplyv nemá, problémom je ten soft čo tam nahrali, nakoľko som to skúšal aj bez nej, nástup momentu je niekde okolo 2500n/min a este je aj spomalený, dôsledkom je, že auto musím viac vytáčať, čo má za nasledok nemožnosť dosiahnutia spotreby pod 6,5l, hoci pred tým sa pohybovala 6.0 až 6.2l. Pred tým, ako mi v škodovke poškodili auto, zosliapnutim plynu pri tých 1800 otáčkach auto hneď zrychlovalo, no teraz sa nič také nedeje. Len tak trochu zrýchľuje ako dáka 1.4 MPI.

Tak to je asi někde chyba mě auto zrychluje kolem 2000ot a Pawouk píše že kolem 1800ot. Já tam podložku mám i softw. A jako 1.4 to určitě není, já ji měl a ta je proti tomu líná lemra

Edited by Escrito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jediná možnost je bombardovat mailem zakaznické centrum škody aby věděli že jse to uživatelům jejich výrobků nelíbí.Já mám také po akci mám 77kw a podle mne jse vrchol křivky točivého momentu posunul z 1500ot na 1800ot.Křivka není tak strmá a auto nemá takový nástup.Další věcí pro škodu je že tím pádem výrobek nesplňuje deklarované parametry výrobce a také emoce pro které jsi to auto spousta lidí koupila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 TSI 63 kW

Nejvyšší točivý moment: 160 Nm při 1/min 1500 - 3500

Já tam mám tu tenčí podložku,verzi softu nevím,ale servis tvrdil po montáži,že nic nepřehrával. Nicméně,chování motoru před i po montáži podložky je pocitově stejné. Největší zátah je cítit zhruba od 1800 ot.

Tak to je asi někde chyba mě auto zrychluje kolem 2000ot a Pawouk píše že kolem 1800ot. Já tam podložku mám i softw. A jako 1.4 to určitě není, já ji měl a ta je proti tomu líná lemra

Tak samozřejmě jsou to hodnoty "papírové". Prostě při 1500 ot. se nic moc neděje,od1800 ot. je cítit skutečný zátah. Toto mám od novoty (05/2010),v současnsoti najeto 42 500 km. Řeší se to tady ve vícero tématech. Spekuluje se,že je to cílený zásah výrobce,kvůli nižšímu namáhání rozvodů - prostě náběh Nm je "plynulejší" a tím pádem méně namáhá různé součásti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co mě jen na tomto motoru trochu vadí že jednička je taková krátká ale ty ostatní rychlosti jsou nesmírně dlouhé. Jinak bych neměnil zpět za 1.4 MPI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No 63kW mam druhý den,najeto 300km a mam 2/2011.tahá to od 2000/ot. jednicka je krátká,ale když ji podržíš,tak za pár s. kopne a táhne to jako prase... až do 3rychl.stupně,ale pak je to mrtvý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsou tady i majitele kteří po změně mají opačný pocit. Otázkou tedy je zda jsou to pocity objektivní nebo ne. Každopádně spotřeba je bez debat větší než před opravou.Trasu kterou běžne jezdim za 6,1 jsem jel za 9 litrů to je teda kapánet rozdíl. Takže spotřeba jedna básen a upozornuju , že nejezdim jako závodník ! Ještě by mě zajímalo jestli se jedná o stejný soft jako je v autech nově vyrobených (současných) a nebo je to jen ušitý soft pro problémové serie.

Buď jezdíš jako prase, nebo plácáš strašný hovadiny. A i když pojedeš jak prase tak se na 9l snad nejde ani dostat. Za 9l nejedu ani po dálnici, když to honím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uložiť ako?? :kol-32: ...

nooo bude to dost tazke stiahnut povodny soft... aspon po tom co som sa s kamosom rozpraval... musime len skusit cez jeho diagnostiku... ale mam podozrenie ze uz v aute mam nahrany novy soft nakolko sa robil flash RJ koli turbu ale nedavala sa podlozka (rovno sa menilo cele turbo) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buď jezdíš jako prase, nebo plácáš strašný hovadiny. A i když pojedeš jak prase tak se na 9l snad nejde ani dostat. Za 9l nejedu ani po dálnici, když to honím.

Hele fešáku koukam , že neumíš číst , psal jsem , že nejezdim jako závodník. Takže si odpust , že plácám hovadiny. Auto má větší spotřebu na krátké vzdálenosti. A hlavně nejvíc miluju chytráky jako jsi ty , co si myslí , že když on má auto v pohodě tak to má potom každej.Než mě tam nahráli ten novej soft tak jsem jezdil taky i za 5,3 litru. Dokonce jsem si všimnul ,že mě to ukazovalo spotřebu na neutral 14 litrů a to jsem stál na parkovišti. Takže něco je špatně otázka je co.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele fešáku koukam , že neumíš číst , psal jsem , že nejezdim jako závodník. Takže si odpust , že plácám hovadiny. Auto má větší spotřebu na krátké vzdálenosti. A hlavně nejvíc miluju chytráky jako jsi ty , co si myslí , že když on má auto v pohodě tak to má potom každej.Než mě tam nahráli ten novej soft tak jsem jezdil taky i za 5,3 litru. Dokonce jsem si všimnul ,že mě to ukazovalo spotřebu na neutral 14 litrů a to jsem stál na parkovišti. Takže něco je špatně otázka je co.

To ale není normální spotřeba a je to na reklamaci. Já 24W6 mám a po městě jezdím za 6,8 a mimo město za 5,2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta spotřeba byla hned po změně nebo až časem ?Jakou vzdálenost jedeš po městě a jak je hustý provoz nebo stojíš na semaforu ( na spotřebu 6,8 )? Už jsem psal email na info do Škoda auto tak jsem zvědav jestli někdo odepíše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta spotřeba byla hned po změně nebo až časem ?Jakou vzdálenost jedeš po městě a jak je hustý provoz nebo stojíš na semaforu ( na spotřebu 6,8 )? Už jsem psal email na info do Škoda auto tak jsem zvědav jestli někdo odepíše.

Auto mám 2 měsíce a koupené s 24W6 a tudíž nevím jaké to bylo před tím. Např. (Brno) vyjedu se studeným motorem asi 5 křižovatek 2x semafor celkem 8km tam i zpět a vracím se do garáže se spotřebou 6.7-6.8, teď v létě v zimě ještě nevím. Jinak s motorem 1.4 MPI jsem to jezdil za 7.8. Jiná trasa mě moc nenapadá, mám teď více naježděno mimo město. Např. Brno - Laa der Thaya mimo dálnici 70km spotřeba 5.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...