Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nejlepsi motor by byla asi 1.4 mpi, sice to nejede, ale udrzba je za hubicku, skoda ze uz nevyrabi :) jinak dneska si nepomuzes asi nikde. I kdyby clovek sel k jine znacce. A ja bych rad zustal u koncernu, porad si myslim, ze to jsou nejkvalitnejsi auta v teto cenove kategorii :)

Vloženo

Já zatím nemám problém se součastným autem. Jen jsem chtěl říct, že Fábii jsem si měl nechat jako druhé auto do rodiny. A co se týče HTP, tak kdyby byl tak internet rozšířen v roce 2003 jako je teď, asi bych si HTP nemohl nikdy koupit. Mě by spíš zajímalo, kolik procent TSI je špatných, protože když to tady tak čtu tak mi to připadá, že všechny.

Vloženo

Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet? Já tedy ne, takže ten motor prostě nějak funguje, ze začátku to neřešíš, když máš záruku a po záruce .. bůh ví, co se bude dít :)

Vloženo

Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet?


A proč by tam stálo? Mně se to sype horem dolem, ale do servisu jsem vždy "dojel" vlastní silou. :kol-28: Z obecně popisovaných závad jsem zatím neměl snad jen pronikání benzínu do oleje. Jinak asi všechno. :kol-34: No, možná jsem i na něco zapomněl, nevím. :kol-32: Potvrzuje to moji domněnku, že nebrat auto, respektive motor,minimálně prvním až druhým rokem výroby. Viz problémy tohoto motoru - většinou z roku 2010/11... Je pravda, že 2012 jsou ještě "mladé", tak uvidíme.
Vloženo (editace)

Ja som tiež nechcel auto z prvého roku výroby, tak som zobral z druhého (03/2011), no 24W6 a nové rozvody už síce mám, ale všetko iba preventívne. Pôvodne som chcel kúpiť hneď po facelifte (na predface mám problém pozrieť ešte aj teraz), no keďže boli nové "rodinné turbá" tak som ešte rok počkal, no mohol som ešte vydržať aj 2 :kol-44: .

Editováno: , autor: lubikSK
Vloženo

krall12: Kolik sem na forum chodí procent lidí co mají TSI?? Já bych to nedramatizoval

Já to vůbec nedramatizuju. Taky je mi jasný, že všemu co tady odborníci napíší nemůžu věřit.

Vloženo

Podle tvrzení "mého" technika(beru ho s veeeeelkou rezervou-KonG ho zná) jsou nové motory s nájezdem už i kolem 20000 Km a zatím klid. U mne zatím ještě cca 4000 po výměně v pořadí tdruhého řetězu ten třetí ještě nezařechtal, narozdíl od těch dvou před tím, které i jako nové cvrnkly alespoň na vteřinku. Tento je zatím potichu a olej se drží na rysce(mám nové turbo)....

Vloženo

No co, podle proklamací škodovky řetěz nepřeskočí, takže největší škoda co se může stát je ono rachocení při startu. Tak se z rozvodového řetězu u motorů TSI stalo spotřební zboží s výměnou periodou srovnatelnou s LL olejem. :kol-29:

ad Escrito, ty % poruch 1.2 TSI v globálu, ovšem ne kolik % lidí s tím chodí/nechodí brečet sem na forum, by mě také zajímaly.

Vloženo

Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011.

Vloženo

V zimě je teplo odebíráno taky statečně topením a tomu pomáhám že první cca 1km jedu s topením "nachladno" a i teplota oleje vyjede po cca 4 km na stejnou hodnotu jako v létě. Stopky nevozím tak doufám že stačí. :kol-28:

Vloženo

Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011.

To je normální projev tohoto motoru. Teď jak bylo přes den kolem -7 až -9°C jsem se na "letní" volnoběh skoro ani nedostal i když motor měl vyšší teploty, než uvádíš ty. Točilo to zhruba o 150-170 ot. víc.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...