Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Takže som bol minulý týždeň v servise a auto sa dost zlepšilo, ťahá zo spodu ovela živšie, výkon ide od 1600 - 2100 ot/m výrazne az tlačí do sedadiel oproti tomu čo bolo pred, zistili mi prehryzený kábel od myši, výmena 24,2€, vraj aj to mohlo mať vplyv ale nemyslým pretože bol okusaný len minimálne. Spotreba sa zmenšila v meste asi o 0,6-0,7 takže sa dá jazdiť aj za 6-6,3 litrov podľa premávky, mimo mesta idem teraz tak preverím, mam zatial najazdených 150 km takže ani adaptačné hodnoty nie sú nastavené.

V servise robili:

1. aktualízácia SW (bol najnovši)

2. nastavenie zakladné pre klapku turba (iné nastavenie sa robiť nedá)

3. nastavenie zakladne škrtiacej klapky

4. úplné odpojenie od batérie

5. kontrola chýb (neboli žiadne)

Editováno: , autor: Andynko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže som bol minulý týždeň v servise a auto sa dost zlepšilo, ťahá zo spodu ovela živšie, výkon ide od 1600 - 2100 ot/m výrazne az tlačí do sedadiel oproti tomu čo bolo pred, zistili mi prehryzený kábel od myši, výmena 24,2€, vraj aj to mohlo mať vplyv ale nemyslým pretože bol okusaný len minimálne. Spotreba sa zmenšila v meste asi o 0,6-0,7 takže sa dá jazdiť aj za 6-6,3 litrov podľa premávky, mimo mesta idem teraz tak preverím, mam zatial najazdených 150 km takže ani adaptačné hodnoty nie sú nastavené.

V servise robili:

1. aktualízácia SW (bol najnovši)

2. nastavenie zakladné pre klapku turba (iné nastavenie sa robiť nedá)

3. nastavenie zakladne škrtiacej klapky

4. úplné odpojenie od batérie

5. kontrola chýb (neboli žiadne)

ahoj

a tahaj ti takhle vsechny rychlosti?me se zlepsila jen asi trochu dvojka,petka asi zustala stejna i co bylo pred akci,ale 3 a 4ka,tam zadny vetsi zatach necitim

V Boleslavi budu chtit hlavne zjistit,jestli se kvuli rozvodum neco chysta,protoze si nejsem jist jestli ten ted muj vydrzi celou zivotnost auta,jak nam pan Kaban v rozhovorech rikal,kdyz ten motor zacinal,mam na nem najeto 13tis. a kdyz me auto stoji dele vic jak dva dny,tak vrci pekne,ale ze bych se neco dozvedel,tomu moc asi neverim,ale ma to byt bezudrzbovy retez,tak co po zaruce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj

a tahaj ti takhle vsechny rychlosti?me se zlepsila jen asi trochu dvojka,petka asi zustala stejna i co bylo pred akci,ale 3 a 4ka,tam zadny vetsi zatach necitim

V Boleslavi budu chtit hlavne zjistit,jestli se kvuli rozvodum neco chysta,protoze si nejsem jist jestli ten ted muj vydrzi celou zivotnost auta,jak nam pan Kaban v rozhovorech rikal,kdyz ten motor zacinal,mam na nem najeto 13tis. a kdyz me auto stoji dele vic jak dva dny,tak vrci pekne,ale ze bych se neco dozvedel,tomu moc asi neverim,ale ma to byt bezudrzbovy retez,tak co po zaruce?

Je pravda ze dvojka je citelna najviac ale myslím že je to určite celé živšie, na 5-ke okolo 1500 -1800ot sa nedaju cakat zazraky ale viem stým jemne predbiehat aj bez podradenia co sa pred tym vobec nedalo, ale najlepšie je na tom tá spotreba dnes som najazdil 30 km po blave okolo 17-tej, aj sme išli krokom, celkom svižne, ukazoval som kamaratovi že to ide velmi pekne, plus dva obchody a spotreba 6l. super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po takových podtáčečích je radost kupovat auta. Takové podtáčky mají neblahý vliv právě na řetězy a věci podobné. To že max krouťák je v nízkých otáčkách neznamená že to bude vše v pořádku a že je vysoko neznamená že se motor musí honit. Např jednobod felina byla na 3750 a fungovalo to i bez extrémního honění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jazdím 50 na 5 pri 1200, ale po 24W6 už len v "udržovacom" móde, inak ten "radílek" teraz protestuje, na TSI mi imponovalo, že sa s tým dalo chodiť ako s TDI, na ktoré som bol zvyknutý. Teraz lietam z extrému do extrému, z 5 a 1200 rovno do 3, kde to pošlem na 4000 - 5000, inak sa stým teraz nedá svižnejšie predbehnúť snáď ani Praga V3S .... Motory dnes majú senzory klepania, teda detonačné spaľovanie nenastane a ani zmieňovaný neblahý vplyv na reťaze. Naopak, tým že sa motor za km menej krát otočí, dnes znamená menšie mechanické opotrebovanie klzných radiálnych a axiálnych ložísk ako aj piestov a valcov, teda vyšší nájazd km. Bežný 500 000 km nájazd u TDI je práve vďaka nižším prevádzkovým otáčkam, a z časti nižšou teplotou horenia nafty.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to půlka reality. Při podtáčení a citelných vibracích ten motor trpí dalece víc než při jízdě kdy se točí "navolno". A u naftových motorů jsou potencionální následky zajímavé- od propálení pístu, zakarbonované regulaci turbodmychadel, trysek v háji, dvouhmoťáky na výměnu.

A k tomu zrovna u Tebe 1,4 TDI není zrovna motor který by si díky koncepci liboval v otáčkách pod 2000. Třepe se jak hromada sulcu a binec je po celém autě.Měl jsem pod zádelí tři tyto motory-skvosty VW, jak 2x 59kw, tak 1x tu slabší a všechny byly pro alespoň tříválcově příjemné cestování potřeba držet na cca 2100otáček. Jinak je to na vytřepání posledních nýtu z auta.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj

pawouk=je pravda,ze to je docela levny,ale k tomu prace a jsme mozna na 4000 tisicich,ted jde o to kolikrat dejme tomu do 200000 to budes muset udelat,treba pri tomto rezimu co nam tam nastavili ani jednou,uvidime,ale platit po zaruce za konstrukcni chybu?cas ukaze

ono po tom flesi se to postupne zrychluje,ja to tak citim tak po 400km

A ja blbec jsem si o novy soft rekl sam,protoze na volnobech a za studena to slo spatne a skodovka uz to v novem softu mela vyresene, jak volnobech tak dynamiku :kol-29:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že sa pocitovo zrýchľuje, bude skôr o adaptácii vodiča......

Jakub Nabel: 1.4 TDI je fakt nepríjemná, ale hlavne okolo 1500 otáčok, ale cca 1200 už bolo na udržanie rýchlosti v pohode, motor nebolo takmer počuť ani cítiť vibrácie, pri zrýchlení samozrejme podradiť a vyhnúť sa 1500, kde to rezonuje presne tak ako popisuješ. Tak teda buď tých 1200 (na spotrebu < 2L sa fakt dobre pozerá), alebo 2100 a viac. TSI je proti tomu šum motýlích krídel, ak keď teraz pri požiadavke na dynamiku radím 3 a tiež sa teda teraz vlastne vyhýbam tým 1500 a idem rovno na 2000+.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vôbec, nakoľko neprotestuje a vlastne ho ani nepočujem, možno keby som úplne vypol ten SWING, hore kopcom ho už trošku počuť, ale iba ako keby to malo motor, ten "radílek" ani trochu neprotestuje, pokiaľ sa teda nesnažím zrýchliť. Ak Ti to "hrčí a stejně nejede" tak bude zrejme niečo v neporiadku s motorom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@lubik SK

Ty opravdu neslyšíš,jak se to tomu motoru příčí,jet na tak nízké otáčky (1200 ot.) na pětku,nebo i na čtyřku? Samozřejmě,že s vypnutým rádiem! Já nevím jak bych jinak popsal ten podtočený zvuk než jako hrčení,hlučení... Prostě je to odlišný zvuk,než při normálnějších točkách. To mě neříkej,že při těchto otáčkách jezdíš ještě do kopce? A na pětku? No po takovém řidiči bych měl auto docela nerad. Nevěř všem marketinkovým kecům škodovky a jmenovitě toho jejich guru Hrdličky. Vždyť ten komik tvrdí,že TSI je dimenzováno na 250 000 km. Toho se ovšem málokterý motor bez mnohonásobných oprav stále stejných částí dožije. A mimochodem,motor mám v pořádku. Zatím. Protože se např. dneska třikrát ozval řetěz při startu poloteplého motoru. Od výměny uběhlo ani ne 5000 km.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pawouk:

Možno tá reťaz dostáva zabrať práve tým, že to točíš ako MPI. Tých 1200 jazdím bežne 50 na 5 a ešte k tomu cez tempomat, navyše mám tú drzosť nechať to tak aj v stúpaní, pokiaľ vládze a neprotestuje, ani bez rádia nepočujem nič nenormálne, možno je moje TSI výnimočne dobre odhlučnené, pritom vo zvuku motorov počujem aj to, čo iný nie (napr. mechanik v servise). Inak dva rovnaké motory v rovnakých autách, hoci aj vyrobené v jeden deň nikdy nejdu rovnako, každý je iný a zábehom sa to dá trochu zlepšiť, alebo celkom pohnojiť. No a moje auto Ti nikto nenúka, aj tak nikdy nevieš, aký vodič na aute jazdil pokiaľ sa spolu s ním nezvezieš ako spolujazdec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky auto za jízdy moc poslouchám a to mě kdysi řekl i přijimací technik ve škodovce že ,,moc auto poslouchám,, ale měl pravdu. Taky neslyším že by auto protestovalo v nízkých otáčkách ale do kopce se řídím raději citem než co mě ukazuje maxidot že tam mám zařadit. Mě se s tím motorem jezdí lépe v nižších otáčkách než ho točit ale tím nemyslím že jezdím na 5 a 1200ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...