Přejít na obsah

SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)


majbo

Doporučené příspěvky

Já zatím nemám problém se součastným autem. Jen jsem chtěl říct, že Fábii jsem si měl nechat jako druhé auto do rodiny. A co se týče HTP, tak kdyby byl tak internet rozšířen v roce 2003 jako je teď, asi bych si HTP nemohl nikdy koupit. Mě by spíš zajímalo, kolik procent TSI je špatných, protože když to tady tak čtu tak mi to připadá, že všechny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet?


A proč by tam stálo? Mně se to sype horem dolem, ale do servisu jsem vždy "dojel" vlastní silou. :kol-28: Z obecně popisovaných závad jsem zatím neměl snad jen pronikání benzínu do oleje. Jinak asi všechno. :kol-34: No, možná jsem i na něco zapomněl, nevím. :kol-32: Potvrzuje to moji domněnku, že nebrat auto, respektive motor,minimálně prvním až druhým rokem výroby. Viz problémy tohoto motoru - většinou z roku 2010/11... Je pravda, že 2012 jsou ještě "mladé", tak uvidíme.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som tiež nechcel auto z prvého roku výroby, tak som zobral z druhého (03/2011), no 24W6 a nové rozvody už síce mám, ale všetko iba preventívne. Pôvodne som chcel kúpiť hneď po facelifte (na predface mám problém pozrieť ešte aj teraz), no keďže boli nové "rodinné turbá" tak som ešte rok počkal, no mohol som ešte vydržať aj 2 :kol-44: .

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle tvrzení "mého" technika(beru ho s veeeeelkou rezervou-KonG ho zná) jsou nové motory s nájezdem už i kolem 20000 Km a zatím klid. U mne zatím ještě cca 4000 po výměně v pořadí tdruhého řetězu ten třetí ještě nezařechtal, narozdíl od těch dvou před tím, které i jako nové cvrnkly alespoň na vteřinku. Tento je zatím potichu a olej se drží na rysce(mám nové turbo)....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co, podle proklamací škodovky řetěz nepřeskočí, takže největší škoda co se může stát je ono rachocení při startu. Tak se z rozvodového řetězu u motorů TSI stalo spotřební zboží s výměnou periodou srovnatelnou s LL olejem. :kol-29:

ad Escrito, ty % poruch 1.2 TSI v globálu, ovšem ne kolik % lidí s tím chodí/nechodí brečet sem na forum, by mě také zajímaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011.

To je normální projev tohoto motoru. Teď jak bylo přes den kolem -7 až -9°C jsem se na "letní" volnoběh skoro ani nedostal i když motor měl vyšší teploty, než uvádíš ty. Točilo to zhruba o 150-170 ot. víc.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...