Prosinec 9, 201212 r Jenže jaká je alternativa k TSI? 1,4 63 kW zase zlobí zdvihátka. Upraveno Prosinec 9, 201212 r od Pandora
Prosinec 10, 201212 r HTP Nebo musíš mimo koncern...ale všude se něco najde. HTP ještě donedávna u všech nejhorší motor všech dob a teď bude nejlepší.
Prosinec 10, 201212 r Jó, to je ironie, co? Po deseti letech se jim to podařilo vyladit... A necituj předchozí příspěvek.
Prosinec 10, 201212 r Nejlepsi motor by byla asi 1.4 mpi, sice to nejede, ale udrzba je za hubicku, skoda ze uz nevyrabi jinak dneska si nepomuzes asi nikde. I kdyby clovek sel k jine znacce. A ja bych rad zustal u koncernu, porad si myslim, ze to jsou nejkvalitnejsi auta v teto cenove kategorii
Prosinec 10, 201212 r Měl jsem Fábii 1,2 HTP rok výroby 2003 a najeto 100 000 km bez jediného problému. Prodal jsem ji v roce 2011 ale měl jsem si ji nechat.
Prosinec 11, 201212 r Tak to Ti "rozumím". Co se týká TSI-problems bychom mohli plkat hoooooodně dlouho.
Prosinec 11, 201212 r Já zatím nemám problém se součastným autem. Jen jsem chtěl říct, že Fábii jsem si měl nechat jako druhé auto do rodiny. A co se týče HTP, tak kdyby byl tak internet rozšířen v roce 2003 jako je teď, asi bych si HTP nemohl nikdy koupit. Mě by spíš zajímalo, kolik procent TSI je špatných, protože když to tady tak čtu tak mi to připadá, že všechny.
Prosinec 11, 201212 r Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet? Já tedy ne, takže ten motor prostě nějak funguje, ze začátku to neřešíš, když máš záruku a po záruce .. bůh ví, co se bude dít
Prosinec 11, 201212 r Pro mne ten motor není špatný, ale špatná je důvěra v ten můj "daný" kus....Auto z pondělí nebo pátku...
Prosinec 11, 201212 r Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet? A proč by tam stálo? Mně se to sype horem dolem, ale do servisu jsem vždy "dojel" vlastní silou. Z obecně popisovaných závad jsem zatím neměl snad jen pronikání benzínu do oleje. Jinak asi všechno. No, možná jsem i na něco zapomněl, nevím. Potvrzuje to moji domněnku, že nebrat auto, respektive motor,minimálně prvním až druhým rokem výroby. Viz problémy tohoto motoru - většinou z roku 2010/11... Je pravda, že 2012 jsou ještě "mladé", tak uvidíme.
Prosinec 11, 201212 r Ja som tiež nechcel auto z prvého roku výroby, tak som zobral z druhého (03/2011), no 24W6 a nové rozvody už síce mám, ale všetko iba preventívne. Pôvodne som chcel kúpiť hneď po facelifte (na predface mám problém pozrieť ešte aj teraz), no keďže boli nové "rodinné turbá" tak som ešte rok počkal, no mohol som ešte vydržať aj 2 . Upraveno Prosinec 11, 201212 r od lubikSK
Prosinec 12, 201212 r krall12: Kolik sem na forum chodí procent lidí co mají TSI?? Já bych to nedramatizoval
Prosinec 12, 201212 r krall12: Kolik sem na forum chodí procent lidí co mají TSI?? Já bych to nedramatizoval Já to vůbec nedramatizuju. Taky je mi jasný, že všemu co tady odborníci napíší nemůžu věřit.
Prosinec 12, 201212 r Podle tvrzení "mého" technika(beru ho s veeeeelkou rezervou-KonG ho zná) jsou nové motory s nájezdem už i kolem 20000 Km a zatím klid. U mne zatím ještě cca 4000 po výměně v pořadí tdruhého řetězu ten třetí ještě nezařechtal, narozdíl od těch dvou před tím, které i jako nové cvrnkly alespoň na vteřinku. Tento je zatím potichu a olej se drží na rysce(mám nové turbo)....
Prosinec 12, 201212 r Třetí řetěz je fajn zatim auto sním krasně ztichlo uvidime co bude za dalších 20tkm .
Prosinec 12, 201212 r No co, podle proklamací škodovky řetěz nepřeskočí, takže největší škoda co se může stát je ono rachocení při startu. Tak se z rozvodového řetězu u motorů TSI stalo spotřební zboží s výměnou periodou srovnatelnou s LL olejem. ad Escrito, ty % poruch 1.2 TSI v globálu, ovšem ne kolik % lidí s tím chodí/nechodí brečet sem na forum, by mě také zajímaly.
Prosinec 14, 201212 r Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011.
Prosinec 14, 201212 r V zimě je teplo odebíráno taky statečně topením a tomu pomáhám že první cca 1km jedu s topením "nachladno" a i teplota oleje vyjede po cca 4 km na stejnou hodnotu jako v létě. Stopky nevozím tak doufám že stačí.
Prosinec 14, 201212 r Ja mam na oknech jinovatku tak topení frčí naplno a motor blafka tak 5minut než vyjedu . Asi zkusím dat před pulku chladiče karton .
Prosinec 14, 201212 r Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011. To je normální projev tohoto motoru. Teď jak bylo přes den kolem -7 až -9°C jsem se na "letní" volnoběh skoro ani nedostal i když motor měl vyšší teploty, než uvádíš ty. Točilo to zhruba o 150-170 ot. víc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.