Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jenže jaká je alternativa k TSI? 1,4 63 kW zase zlobí zdvihátka.

Upraveno od Pandora

HTP kol107 Nebo musíš mimo koncern...ale všude se něco najde. kol119

HTP ještě donedávna u všech nejhorší motor všech dob a teď bude nejlepší.

Jó, to je ironie, co? Po deseti letech se jim to podařilo vyladit... A necituj předchozí příspěvek. :kol-28:

Nejlepsi motor by byla asi 1.4 mpi, sice to nejede, ale udrzba je za hubicku, skoda ze uz nevyrabi :) jinak dneska si nepomuzes asi nikde. I kdyby clovek sel k jine znacce. A ja bych rad zustal u koncernu, porad si myslim, ze to jsou nejkvalitnejsi auta v teto cenove kategorii :)

Měl jsem Fábii 1,2 HTP rok výroby 2003 a najeto 100 000 km bez jediného problému. Prodal jsem ji v roce 2011 ale měl jsem si ji nechat.

Copak jsi si pořídil?

Copak jsi si pořídil?

Koupil jsem Golfa plus 1,2 TSI.

Tak to Ti "rozumím". Co se týká TSI-problems bychom mohli plkat hoooooodně dlouho.

Já zatím nemám problém se součastným autem. Jen jsem chtěl říct, že Fábii jsem si měl nechat jako druhé auto do rodiny. A co se týče HTP, tak kdyby byl tak internet rozšířen v roce 2003 jako je teď, asi bych si HTP nemohl nikdy koupit. Mě by spíš zajímalo, kolik procent TSI je špatných, protože když to tady tak čtu tak mi to připadá, že všechny.

Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet? Já tedy ne, takže ten motor prostě nějak funguje, ze začátku to neřešíš, když máš záruku a po záruce .. bůh ví, co se bude dít :)

Pro mne ten motor není špatný, ale špatná je důvěra v ten můj "daný" kus....Auto z pondělí nebo pátku...


Co bych ti o tom řekl .. TSI jezdí po silnicích mraky a viděl jsi někdy, že by nějaké stálo odstavené a nemohlo jet?


A proč by tam stálo? Mně se to sype horem dolem, ale do servisu jsem vždy "dojel" vlastní silou. :kol-28: Z obecně popisovaných závad jsem zatím neměl snad jen pronikání benzínu do oleje. Jinak asi všechno. :kol-34: No, možná jsem i na něco zapomněl, nevím. :kol-32: Potvrzuje to moji domněnku, že nebrat auto, respektive motor,minimálně prvním až druhým rokem výroby. Viz problémy tohoto motoru - většinou z roku 2010/11... Je pravda, že 2012 jsou ještě "mladé", tak uvidíme.

Ja som tiež nechcel auto z prvého roku výroby, tak som zobral z druhého (03/2011), no 24W6 a nové rozvody už síce mám, ale všetko iba preventívne. Pôvodne som chcel kúpiť hneď po facelifte (na predface mám problém pozrieť ešte aj teraz), no keďže boli nové "rodinné turbá" tak som ešte rok počkal, no mohol som ešte vydržať aj 2 :kol-44: .

Upraveno od lubikSK

krall12: Kolik sem na forum chodí procent lidí co mají TSI?? Já bych to nedramatizoval

krall12: Kolik sem na forum chodí procent lidí co mají TSI?? Já bych to nedramatizoval

Já to vůbec nedramatizuju. Taky je mi jasný, že všemu co tady odborníci napíší nemůžu věřit.

Podle tvrzení "mého" technika(beru ho s veeeeelkou rezervou-KonG ho zná) jsou nové motory s nájezdem už i kolem 20000 Km a zatím klid. U mne zatím ještě cca 4000 po výměně v pořadí tdruhého řetězu ten třetí ještě nezařechtal, narozdíl od těch dvou před tím, které i jako nové cvrnkly alespoň na vteřinku. Tento je zatím potichu a olej se drží na rysce(mám nové turbo)....

Třetí řetěz je fajn zatim auto sním krasně ztichlo :kol-47: uvidime co bude za dalších 20tkm .

No co, podle proklamací škodovky řetěz nepřeskočí, takže největší škoda co se může stát je ono rachocení při startu. Tak se z rozvodového řetězu u motorů TSI stalo spotřební zboží s výměnou periodou srovnatelnou s LL olejem. :kol-29:

ad Escrito, ty % poruch 1.2 TSI v globálu, ovšem ne kolik % lidí s tím chodí/nechodí brečet sem na forum, by mě také zajímaly.

Mám dotaz používá někdo na TSI nějaký kryt chladiče přes zimu ?

Já praktikuju obyč "zátěžový" koberec zakrývající půlku chladiče.

Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011.

V zimě je teplo odebíráno taky statečně topením a tomu pomáhám že první cca 1km jedu s topením "nachladno" a i teplota oleje vyjede po cca 4 km na stejnou hodnotu jako v létě. Stopky nevozím tak doufám že stačí. :kol-28:

Ja mam na oknech jinovatku tak topení frčí naplno a motor blafka tak 5minut než vyjedu . Asi zkusím dat před pulku chladiče karton .


Napiš o kolik dřív se ti motor zahřeje,já jedu kolikrát 15 minut než mi klesnou obrátky,podle pozorování musí být při venkovní teplotě pod 4 stupně,teplota oleje nad 65 stupnů,aby volnoběh šel jako v létě.Po dotazu vservisu mi bylo sděleno že to tak má být.Mě to ale docela znervoznuje,motor tsi 1.2 63 kw rok výroby po 18.6.2011.

To je normální projev tohoto motoru. Teď jak bylo přes den kolem -7 až -9°C jsem se na "letní" volnoběh skoro ani nedostal i když motor měl vyšší teploty, než uvádíš ty. Točilo to zhruba o 150-170 ot. víc.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.