Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

teď jsem si dal tu práci a spočítal jsem spotřebu před a po akci 24W6.

před akcí spotřeba 6,6l dle tankování a 6,5 dle PP

po akci spotřeba 6,9l dle tankování a 6,6 dle PP

nutno, ale vzít v potaz, že před akcí byla zima, kdy zvlášť po městě to bralo o dost víc... takže ve výsledku věřím, že půl litru to udělalo.

Upraveno od Kawi66

teď jsem si dal tu práci a spočítal jsem spotřebu před a po akci 24W6.

před akcí spotřeba 6,6l dle tankování a 6,5 dle PP

po akci spotřeba 6,9l dle tankování a 6,6 dle PP

nutno, ale vzít v potaz, že před akcí byla zima, kdy zvlášť po městě to bralo o dost víc... takže ve výsledku věřím, že půl litru to udělalo.

Spotřeba je možná i větší protože se posunul nej. točivý moment na od 2100ot

tak tu máme zase další odezvu , jak si jistě všimnete tak už jsou opatrnější a moje dotazy záměrně nekomentují.Nicméně pokrok už se dostavil začali komunikovat .

Vážený pane

odpověď jsme Vám podali podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Pokud se rozhodnete pro občansko právní cestu, rozhodnutí je

na Vás. Co se týká zmiňovaného soudního případu, dle dostupných informací se jednalo o rozdíl výsledku laboratorního měření

spotřeby daného vozu s hodnotou uvedenou v technickém průkazu. Jak jistě uznáte, nepřísluší nám toto rozhodnutí hodnotit,

nicméně maximální výkon motoru vozu při určitých otáčkách je výrobce povinen s určitou odchylkou dodržet. Proto je také v

technickém průkazu uveden.

Znovu Vás žádáme o trpělivost, kterou si proces nahrání adaptačních hodnot vyžádá. Pokud nám sdělíte číslo VIN svého vozu a

název autorizovaného servisu, jsme schopni zjistit další detaily.

Určitě ano ještě jsme teprve na začátku , takže uvidíme. Hlavně je vidět , že ten případ studovali a dle jejich odpovědi soudím ,že si nejsou jisti , že do nich nepujdu.

Upraveno od Rumík

Ja idem do servisu zajtra a už budem požadovať písomný doklad :kol-97: a žiadať oficiálny kontakt, od garančky mám cca 1800km a adaptáciu mi už robili 2x, ak to budú chcieť riešiť znovu základným nastavením 3x, tak ma už vyvrtnú, už minule som sa pítal či čakajú kým si zvyknem. Spotreba +0.5l, a to som už skúšal aj Shell V-Power Racing, bol som zvyknutý jazdiť práve tých cca 2000n/m, tak mi to dosť vadí, ale už radím rovno 3=>5, 4 už takmer nepoužívam. :kol-98:

Rumík - Až jim sdělíš VIN a servis , tak ti nabídnou otestování výkonu ve ŠA a zapůjčení náhr. auta zdarma podobu opravy. Já už se dostal v dopisování až tam. Bohužel předpokládám , že je to jen další zbytečná procedura , kterou ale budu muset v dohledné době podstoupit ať neřeknou , že nespolupracuji a oni mi chtěli ze všech sil pomoct. Max.výkon tam dle TP je. Takže se nejspíš do měsíce auto vrátí zpět s tím , že vše je OK. To co změnili je průběh a ten byl pouze na orientačním grafu na jejich stránkách. Subjektivně to vnímá snad každý řidič , který tento upgrade podstoupil. Druhá věc je to dokázat. Na mont.listu při akci nemám napsáno , že se bude přehrávat SW a budou mi měnit svévolně vlastnosti výrobku se kterým byl doteď spokojen. Proč mi tedy provedli tuto úpravu a s jakými důsledky? Na konkrétní otázky neodpovídají.... Nechávají na mě abych jim vše dokázal. Ve ŠA mají všechny fakta a SW je jejich takže by se mohli vyjádřit , ale komunikují jen obecně. Nic konkrétního nepustí ven , protože by následovaly další a další otazky a to by byl jejich konec. Nechávají nás prokousávat se krok za krokem , přesto , že je jim vše známo. Důležité je si uvědomit jak správně formulovat reklamaci a co reklamovat aby na to slyšeli a začli konečně něco dělat.

Dát auto na testování do ŠA, aby to oni zjistili a dají vám náhradní vůz.. To je sice krásný.. Ale nenapadlo vás třeba, že během té doby, co bude auto v ŠA tam můžou nahrát starý software a auto uvést v podstatě to stádia, kde bylo před akcí, naměřit si výkon jaký chtějí a pak to zas vám vrátit zpět a dostanete papír s tím, že tam ten výkon je v těch otáčkách, co udávají? :D

Lepší by bylo nejdřív s tím autem opravdu zajet na nějakou kvalitní brzdu, kde si to necháte opravdu kvalitně změřit, abyste měli s čím laborovat :)

Spotřeba je možná i větší protože se posunul nej. točivý moment na od 2100ot

to bych neřekl u mě to je určitě tím, že ve vyšších otáčkách řekněme 2,5-3,5t to má prostě menší výkon i krouťák než to mělo, protože za celou dobu co to auto mám tak konstantně jezdím 80% někdy i více km dálnice 15% město a pouze 5% okresky, kde se to kolem těch 2t nejčastěji drží.

Mám VW Golf a v mám mít kombinovanou spotřebu 5,8 l. Moje spotřeba je cca 5,0 l. Asi to půjdu taky reklamovat.

Mám VW Golf a v mám mít kombinovanou spotřebu 5,8 l. Moje spotřeba je cca 5,0 l. Asi to půjdu taky reklamovat.

šlapej víc na plyn a je po problému :kol-46:

přesně jak píše kawi66 v momentě kdy se auto dostává do ŠA je na něm provedeno více než dost zásahu které si pak ŠA z dokumentuje a tím se ohání v jejich prospěch, je potřeba před touto akcí nechat udělat kompletní diagnostiku VASem vytisknout protokol a nechat zapečetit a případně si zdokumentovat a nechat popsat ND v motorové části ideálně viditelně a neviďitelně UV barvou jako důkaz do soudního sporu je to dostatečný materiál pro úspěch ;)

Rumík - Až jim sdělíš VIN a servis , tak ti nabídnou otestování výkonu ve ŠA a zapůjčení náhr. auta zdarma podobu opravy. Já už se dostal v dopisování až tam. Bohužel předpokládám , že je to jen další zbytečná procedura , kterou ale budu muset v dohledné době podstoupit ať neřeknou , že nespolupracuji a oni mi chtěli ze všech sil pomoct. Max.výkon tam dle TP je. Takže se nejspíš do měsíce auto vrátí zpět s tím , že vše je OK. To co změnili je průběh a ten byl pouze na orientačním grafu na jejich stránkách. Subjektivně to vnímá snad každý řidič , který tento upgrade podstoupil. Druhá věc je to dokázat. Na mont.listu při akci nemám napsáno , že se bude přehrávat SW a budou mi měnit svévolně vlastnosti výrobku se kterým byl doteď spokojen. Proč mi tedy provedli tuto úpravu a s jakými důsledky? Na konkrétní otázky neodpovídají.... Nechávají na mě abych jim vše dokázal. Ve ŠA mají všechny fakta a SW je jejich takže by se mohli vyjádřit , ale komunikují jen obecně. Nic konkrétního nepustí ven , protože by následovaly další a další otazky a to by byl jejich konec. Nechávají nás prokousávat se krok za krokem , přesto , že je jim vše známo. Důležité je si uvědomit jak správně formulovat reklamaci a co reklamovat aby na to slyšeli a začli konečně něco dělat.

Ahoj naprostý souhlas , je to jak píšeš komunikace jen obecně .Teď odepsali , že předali věc servisu a žádají mě abych najel více kilometrů jen taková ukázka.

Spojili jsme se s vedoucím servisu a předáváme mu Vaši stížnost k přímému vyřízení.

Pro začátek bychom Vás znovu požádali o najetí více kilometrů, kdy by se měla řídicí jednotka přizpůsobit a spotřeba paliva

klesnout. Pokud se tak nestane, servis má možnost pomocí systemů komunikovat s techniky výrobního závodu a najít tak řešení.

Děkujeme za důvěru, kterou vkládáte do značky Škoda.

Jinak klasika blablabla

přesně jak píše kawi66 v momentě kdy se auto dostává do ŠA je na něm provedeno více než dost zásahu které si pak ŠA z dokumentuje a tím se ohání v jejich prospěch, je potřeba před touto akcí nechat udělat kompletní diagnostiku VASem vytisknout protokol a nechat zapečetit a případně si zdokumentovat a nechat popsat ND v motorové části ideálně viditelně a neviďitelně UV barvou jako důkaz do soudního sporu je to dostatečný materiál pro úspěch ;)

Ahoj nějak jsem nepobral nechat zapečetit ( co , kde a pokud možno jak?)To označení dílů je myšlenka o které jsem také již přemýšlel ,ale nemám zkušenost s neviditelnou barvou :-) . Jinak navrhoval jsem výrobci aby mě dal nové turbo , kde neni nutno přidávat distanční podložku a měnit soft , ale na to neodpověděli.Kongu jak dlouho trval ten tvuj příběch než jsi vrátil auto?

Mam dotaz ten novej soft se davá kvuli turbu nebo řetězum a není možnost nějak dat nové rozvody do modelu z roku 2010?

Rozvody se dají měnit , nový řetěz snad už kvalitní je teprve až od ledna letošního roku.

Upraveno od Rumík

rozvody mam vyměněné od loňska , ale při startu to občas rachotí tak mě zajímalo zda tam jde dát ten novej typ rozvodů , nějak nechápu že by přeskládaní lamel mohlo zvětšit životnost řetězu

Mam dotaz ten novej soft se davá kvuli turbu nebo řetězum a není možnost nějak dat nové rozvody do modelu z roku 2010?

rozvody mam vyměněné od loňska , ale při startu to občas rachotí tak mě zajímalo zda tam jde dát ten novej typ rozvodů , nějak nechápu že by přeskládaní lamel mohlo zvětšit životnost řetězu

Soft se tam dává v souvislosti s montáží distanční podložky pod servo ovládající obtok turba (přečti si první příspěvek v tomto tématu). Tím pádem se změní délak chodu té ovládací tyčky a to je důvod proč se sw mění. Podle mého soudu,po prostudování mnoha příspěvků na různých forech to má i sekundární efekt - a to pozvolnější nástup turba (točivého momentu),což má mít vliv i na zatížení a tím pádem i na životnost rozvodového řetězu.

A to přeskládání lamel taky nějak nechápu,pokud se nezměnil materiál,z kterého to dělají. :kol-32:

Takže se dá říci, že vozidlo vyrobené v tomto roce už bude bez problému, co se týká všech těchto problémů s TSI?

Vžyť se ten motor do FII vyrábí už 2 roky.

Ale i kdyby se nové turbo dávalo bez podložky tak stejně soft bude upravený aby motor vydržel kopence turba a zátah je zase někde kolem 2100ot

Takže se dá říci, že vozidlo vyrobené v tomto roce už bude bez problému, co se týká všech těchto problémů s TSI?

Vžyť se ten motor do FII vyrábí už 2 roky.

No to tady asi nikdo neví. Případné problémy se ti projeví časem,ty současné,jak čteš,koncern řeší za pochodu výše uvedeným "stylem". Do FII se montuje dva roky,jinak se vyrábí už od roku 2009. :kol-32:

Vedúci servisu ma včera presviedčal že mám este počkať, že sa o všetkom vie a všetko sa rieši. Tvrdil mi, že nejaké úpravy SW sa robili z dôvodu ekológie, tak som sa hneď spýtal prečo to teda žerie o 10% viac, na to sa preriekol o odchádzajúcich čerpadlách, len neviem či mal na mysli olejové, vodné, alebo vodné elektrické malého okruhu. Na to že clona čerpadla je ovládaná podtlakom, už nereagoval, ukončil. to slovami: dôležité je, že máte auto bezpečné.

Rozvody se dají měnit , nový řetěz snad už kvalitní je teprve až od ledna letošního roku.

mám vyrobeno 12/2011 a bylo mně řečeno přímo od servisního technika, že já už z výroby tam mám ty nový rozvody z číny, který jsou lepší než ty co se dávaly dřív (ty problematický). Co jsem ale tak pochopil, tak jsem byl asi jeden z prvních co to do auta dostal, že se to tam dávalo fakt jen chvíli.

Tak to je možné , ale jako díl pro servis byl až v lednu.Kamarád je prodejce tak snad nelže :kol-32: .Jinak dnes jsem dostal nové vyjádření.

Dobrý den, chtěl bych Vás informovat o stavu vaší reklamace . Dle zjištěných informací by se výkon a spotřeba měla usadit po ujetí 1000km. V případě ,že by k tomu nedošlo, lze to dále řešit přes náš servis ,popřípadě zajistit termín v servisním centru Mladé Boleslavi ,pro bližší prozkoumání závady .

To si snad dělaj prču :kol-32: . dalších 1000km to ti dělali výbrus ? Ted je i na opravu jina sada rozvodů než byla v listopadu 2011?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.