Srpen 5, 201213 r Moje blbost. Je to mé první auto koupené v bazaru. Předešlé 2 jsem kupoval od známých. Příště už nic nenechám náhodě a nechám to někde prověřit už před koupí. Teď musím pořešit aktuální situaci. S tím motorem to taky není snadné. V Hlučíne na Škoda vrakáči mi řekl, že má 4 motory, ale žádná záruka, neví kolik to má najeto ani serviska. A kupovat zajíce v pytli se mi nechce. Ještě mě napadlo to nějak zrepasovat a prodat. Protože při takovém nájezdu si myslím, že je otázka času, kdy se zas něco posmolí.
Srpen 5, 201213 r toť také otázka, já mám na své haťapce 243 300km, právě jsme s ní byli v Bulharsku a šlape, takže těžko říci, pokazit se může cokoliv
Srpen 5, 201213 r No právě. Možná opravdu zrepasnout a prodat. Při takovém nájezdu to bylo asi služební a to určitě nikdo nešetřil. A stahování kilometrů bych tvrdě trestal. Je to fakt sviňárna. Bohužel jsme v ČR a je tu jakási anarchie v takových věcech.
Srpen 5, 201213 r co je to za rok výroby? Mezi nama, já bych to asi nepouštěl dál do světa, budeš na tom finančně tratit, ten repas ti nikdo nezaplatí a navíc, ty auta co jezdí hodně bývají v lepší kondici, jak ty co se s něma jezdí jen v neděli a to ještě jen když svítí slunce a mají na tacháči za 8 let pouhých 30t km. Prodáš to a co pak, budeš hledat jiné?
Srpen 5, 201213 r Je to 2006. Vím, že mi to nikdo nezaplatí, ale jak tak pročítám fórum, tak se tyto problémy řeší hodně často a nerad bych to za chvíli řešil znova. Byl bych aspoň 2 roky bez auta, něco přišetřím a koupím buď něco nového a nebo 1-2 roky staré, ale důkladně proklepnout. Jinak celkově je to auto dobré. Dělal jsem komplet brzdy a natechnické mi to pochválil za dobrý stav. Ale ten motor je srdce auta a bez něj to jaksi nepůjde.
Srpen 5, 201213 r Jestli jsi jinak spokojený nech to opravit. Já to řešil nedávno, cca 8000km, kontrolka, občasné vibrace, tak jsem tušil která bije. Tlaky 14-10-14, Oprava a zároveň výměna rozvodového řetízku,olej,kapalina, Motor šlape jako nový. Bohužel to je vlastnost těchto motorků, ale zase nemusím vrážet peníze do GO turba,
Srpen 5, 201213 r Možná to nechám opravit a nechám si to. Teď otázka jestli to řešit ve škodovce nebo v nějakém servisu. Ve škodovce to bude dražší, ale asi tomu víc rozumí podle mě.
Srpen 5, 201213 r napiš soukromou zprávu Hubo44, budeš to mít za polovic co v Škoda servisu a hlavně precizně
Srpen 5, 201213 r tak to si myslím že je férová cena, když vím co s tím všechno dělá, ve škodě mají akorát řeči že se ty opravy nedělají, nebo když už, tak tam něco odrbou, nebo podrbou
Srpen 5, 201213 r Tohle mi přišlo v SZ: zdravim, zabýváme se opravou poškozených a opotřebených motorů htp, víme vyřešit váš problém. Možnost i výměnným způsobem váš motor za zrepasovaný. Skladem máme také zánovní motory z Německa, najeto do 30tis km. Záruka. V případe otázek me kontaktujte.
Srpen 6, 201213 r Huba sice zatial nespoznám osobně, ale mailov sme si už vymenili vela. Onehdá jsem mu dohodil taky jednoho Slováka a jak byl rád, že dal za opravu polovic a měl to v cajku. Já měl problémy zač.jara a vše s ním konzultoval a už to skoro vypadalo, že se k němu rozjedu, ale nakonec byla příčina jinde, takže repas hlavy nebyl nutný.
Srpen 9, 201213 r Poprosím Vás pány znalé . Jaké mají být tlaky válců pro 1,2 12V AZQ MR2005 POUZE BENZÍN ??? . Trápím se s volnoběžnými otáčkami které jsou na hranici 680-704ot/min. najeto máme poctivých 117.000km, na 75.tkm rozvodová sada Orig. s přípravky na aretaci, v 90.000km výměna 3ks cívek Orig. a spojky Sachs na 115.000km velký servis ( filtry, svíčky, oleje, kapaliny ) . Klepavý zvuk od levého předního kola je slyšet do 780 ot/nim pak už krásný klidný chod... už jsem došel do fáze sehnání shodné starší škrtící klapky a vyvrtání do ní 2mm díry. Otáčky stouply na 840 - 960ot/min motor houpe a svítí občas Check a padá do nouzového režimu. problém přetrvává od cca 85.000km a postupně se zhoršujě. VELMI prosím o radu. Jediné mi zbývá nechat změřit tlaky a pak jedině k Mr. Cimbu na chip.... Upraveno Srpen 9, 201213 r od puummy
Srpen 10, 201213 r AZQ má dle výrobce rozsah volnoběžných otáček 640-860 ot./min., takže jseš v normě. Mám přečipováno od Cimbu a ten vyšší volnoběh (alespoň v mém případě) klepání převodovky neřeší (je slyšet hlavně u studeného motoru v zimě). Jako bonus jsem málem neprošel emisemi, protože tam musí být volnoběh v rozsahu určeném výrobcem. Takže jsem si stejně přes VAG volnoběh snížil...
Srpen 10, 201213 r tlaky by měly být 13 a více a hlavně rovnoměrně stejně na každém válci. Já třeba mám na Fábulu, měřeno letos v únoru, 13,3; 13,3; 12,9 ... není to sice ideál, ale vzhledem k 244 000km to nepovažuji za žádnou tragédii
Srpen 10, 201213 r Poprosím Vás pány znalé . Jaké mají být tlaky válců pro 1,2 12V AZQ MR2005 POUZE BENZÍN ??? . Trápím se s volnoběžnými otáčkami které jsou na hranici 680-704ot/min. najeto máme poctivých 117.000km, na 75.tkm rozvodová sada Orig. s přípravky na aretaci, v 90.000km výměna 3ks cívek Orig. a spojky Sachs na 115.000km velký servis ( filtry, svíčky, oleje, kapaliny ) . Klepavý zvuk od levého předního kola je slyšet do 780 ot/nim pak už krásný klidný chod... už jsem došel do fáze sehnání shodné starší škrtící klapky a vyvrtání do ní 2mm díry. Otáčky stouply na 840 - 960ot/min motor houpe a svítí občas Check a padá do nouzového režimu. problém přetrvává od cca 85.000km a postupně se zhoršujě. VELMI prosím o radu. Jediné mi zbývá nechat změřit tlaky a pak jedině k Mr. Cimbu na chip.... pokud jsou najeté km pravdivé tak tlaky 14bar za předpokladu že je motor mechanicky v pořádku
Srpen 10, 201213 r tlaky by měly být 13 a více a hlavně rovnoměrně stejně na každém válci. Já třeba mám na Fábulu, měřeno letos v únoru, 13,3; 13,3; 12,9 ... není to sice ideál, ale vzhledem k 244 000km to nepovažuji za žádnou tragédii Tak to je super
Srpen 10, 201213 r Díky moc pánové za odpovědi, v pondělí jedu na měření a pomalu snad budu rád když tlaty budou rozdílné a nižší... dnes jsem zjištoval v ori. servisu opravný kit ( repasovaná kompletní hlava + kat) pro tento motor 15.900,- s DPH bez práce. Kilometry jsou pravdivé. Tankuji výhradně na Benzině 95 + jednou za měsíc plnou Vervy.
Srpen 10, 201213 r AZQ má dle výrobce rozsah volnoběžných otáček 640-860 ot./min., takže jseš v normě. Mám přečipováno od Cimbu a ten vyšší volnoběh (alespoň v mém případě) klepání převodovky neřeší (je slyšet hlavně u studeného motoru v zimě). Jako bonus jsem málem neprošel emisemi, protože tam musí být volnoběh v rozsahu určeném výrobcem. Takže jsem si stejně přes VAG volnoběh snížil... a to jde přes Vag zvýšit volnoběžné otáčky??? To asi jde až když má chip, že?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.