Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???

Doporučené odpovědi

Moje blbost. Je to mé první auto koupené v bazaru. Předešlé 2 jsem kupoval od známých. Příště už nic nenechám náhodě a nechám to někde prověřit už před koupí. Teď musím pořešit aktuální situaci. S tím motorem to taky není snadné. V Hlučíne na Škoda vrakáči mi řekl, že má 4 motory, ale žádná záruka, neví kolik to má najeto ani serviska. A kupovat zajíce v pytli se mi nechce. Ještě mě napadlo to nějak zrepasovat a prodat. Protože při takovém nájezdu si myslím, že je otázka času, kdy se zas něco posmolí.

toť také otázka, já mám na své haťapce 243 300km, právě jsme s ní byli v Bulharsku a šlape, takže těžko říci, pokazit se může cokoliv

No právě. Možná opravdu zrepasnout a prodat. Při takovém nájezdu to bylo asi služební a to určitě nikdo nešetřil. A stahování kilometrů bych tvrdě trestal. Je to fakt sviňárna. Bohužel jsme v ČR a je tu jakási anarchie v takových věcech.

co je to za rok výroby? Mezi nama, já bych to asi nepouštěl dál do světa, budeš na tom finančně tratit, ten repas ti nikdo nezaplatí a navíc, ty auta co jezdí hodně bývají v lepší kondici, jak ty co se s něma jezdí jen v neděli a to ještě jen když svítí slunce a mají na tacháči za 8 let pouhých 30t km. Prodáš to a co pak, budeš hledat jiné?

Je to 2006. Vím, že mi to nikdo nezaplatí, ale jak tak pročítám fórum, tak se tyto problémy řeší hodně často a nerad bych to za chvíli řešil znova. Byl bych aspoň 2 roky bez auta, něco přišetřím a koupím buď něco nového a nebo 1-2 roky staré, ale důkladně proklepnout. Jinak celkově je to auto dobré. Dělal jsem komplet brzdy a natechnické mi to pochválil za dobrý stav. Ale ten motor je srdce auta a bez něj to jaksi nepůjde.

Jestli jsi jinak spokojený nech to opravit. Já to řešil nedávno, cca 8000km, kontrolka, občasné vibrace, tak jsem tušil která bije. Tlaky 14-10-14, Oprava a zároveň výměna rozvodového řetízku,olej,kapalina, Motor šlape jako nový. Bohužel to je vlastnost těchto motorků, ale zase nemusím vrážet peníze do GO turba, :kol-46:

dvanácti ventily nejsou tak háklivé na opakování, nechal bych to také opravit

Možná to nechám opravit a nechám si to. Teď otázka jestli to řešit ve škodovce nebo v nějakém servisu. Ve škodovce to bude dražší, ale asi tomu víc rozumí podle mě.

napiš soukromou zprávu Hubo44, budeš to mít za polovic co v Škoda servisu a hlavně precizně

Už jsem mu psal a odepsal co by tam dělal. Dělá to za 500 - 600 Euro.

To Je kružkovanie repas hlavy reťaz a spojka podla potreby.

tak to si myslím že je férová cena, když vím co s tím všechno dělá, ve škodě mají akorát řeči že se ty opravy nedělají, nebo když už, tak tam něco odrbou, nebo podrbou

já bych neváhal, z Brna jsi tam nejpozději za 2,5 hoďky

jj

Tohle mi přišlo v SZ:

zdravim, zabýváme se opravou poškozených a opotřebených motorů htp, víme vyřešit váš problém.

Možnost i výměnným způsobem váš motor za zrepasovaný. Skladem máme také zánovní motory z Německa, najeto do 30tis km.

Záruka. V případe otázek me kontaktujte.

jo, tuším jsem to také měl nedávno v SZ. Záleží pro co se rozhodneš.

Já bych se spíš rozhodl na doporučení a zároveń na základě osobních zkušeností.

Huba sice zatial nespoznám osobně, ale mailov sme si už vymenili vela. Onehdá jsem mu dohodil taky jednoho Slováka a jak byl rád, že dal za opravu polovic a měl to v cajku. Já měl problémy zač.jara a vše s ním konzultoval a už to skoro vypadalo, že se k němu rozjedu, ale nakonec byla příčina jinde, takže repas hlavy nebyl nutný.

Poprosím Vás pány znalé .

Jaké mají být tlaky válců pro 1,2 12V AZQ MR2005 POUZE BENZÍN ??? .

Trápím se s volnoběžnými otáčkami které jsou na hranici 680-704ot/min. najeto máme poctivých 117.000km, na 75.tkm rozvodová sada Orig. s přípravky na aretaci, v 90.000km výměna 3ks cívek Orig. a spojky Sachs na 115.000km velký servis ( filtry, svíčky, oleje, kapaliny ) . Klepavý zvuk od levého předního kola je slyšet do 780 ot/nim pak už krásný klidný chod... už jsem došel do fáze sehnání shodné starší škrtící klapky a vyvrtání do ní 2mm díry. Otáčky stouply na 840 - 960ot/min motor houpe a svítí občas Check a padá do nouzového režimu. problém přetrvává od cca 85.000km a postupně se zhoršujě.

VELMI prosím o radu. Jediné mi zbývá nechat změřit tlaky a pak jedině k Mr. Cimbu na chip.... :kol-33:

Upraveno od puummy

AZQ má dle výrobce rozsah volnoběžných otáček 640-860 ot./min., takže jseš v normě. Mám přečipováno od Cimbu a ten vyšší volnoběh (alespoň v mém případě) klepání převodovky neřeší (je slyšet hlavně u studeného motoru v zimě). Jako bonus jsem málem neprošel emisemi, protože tam musí být volnoběh v rozsahu určeném výrobcem. Takže jsem si stejně přes VAG volnoběh snížil...

tlaky by měly být 13 a více a hlavně rovnoměrně stejně na každém válci. Já třeba mám na Fábulu, měřeno letos v únoru, 13,3; 13,3; 12,9 ... není to sice ideál, ale vzhledem k 244 000km to nepovažuji za žádnou tragédii

Poprosím Vás pány znalé .

Jaké mají být tlaky válců pro 1,2 12V AZQ MR2005 POUZE BENZÍN ??? .

Trápím se s volnoběžnými otáčkami které jsou na hranici 680-704ot/min. najeto máme poctivých 117.000km, na 75.tkm rozvodová sada Orig. s přípravky na aretaci, v 90.000km výměna 3ks cívek Orig. a spojky Sachs na 115.000km velký servis ( filtry, svíčky, oleje, kapaliny ) . Klepavý zvuk od levého předního kola je slyšet do 780 ot/nim pak už krásný klidný chod... už jsem došel do fáze sehnání shodné starší škrtící klapky a vyvrtání do ní 2mm díry. Otáčky stouply na 840 - 960ot/min motor houpe a svítí občas Check a padá do nouzového režimu. problém přetrvává od cca 85.000km a postupně se zhoršujě.

VELMI prosím o radu. Jediné mi zbývá nechat změřit tlaky a pak jedině k Mr. Cimbu na chip.... :kol-33:

pokud jsou najeté km pravdivé tak tlaky 14bar za předpokladu že je motor mechanicky v pořádku

tlaky by měly být 13 a více a hlavně rovnoměrně stejně na každém válci. Já třeba mám na Fábulu, měřeno letos v únoru, 13,3; 13,3; 12,9 ... není to sice ideál, ale vzhledem k 244 000km to nepovažuji za žádnou tragédii

Tak to je super :)

Díky moc pánové za odpovědi, v pondělí jedu na měření a pomalu snad budu rád když tlaty budou rozdílné a nižší... dnes jsem zjištoval v ori. servisu opravný kit ( repasovaná kompletní hlava + kat) pro tento motor 15.900,- s DPH bez práce.

Kilometry jsou pravdivé. Tankuji výhradně na Benzině 95 + jednou za měsíc plnou Vervy.

AZQ má dle výrobce rozsah volnoběžných otáček 640-860 ot./min., takže jseš v normě. Mám přečipováno od Cimbu a ten vyšší volnoběh (alespoň v mém případě) klepání převodovky neřeší (je slyšet hlavně u studeného motoru v zimě). Jako bonus jsem málem neprošel emisemi, protože tam musí být volnoběh v rozsahu určeném výrobcem. Takže jsem si stejně přes VAG volnoběh snížil...

a to jde přes Vag zvýšit volnoběžné otáčky??? To asi jde až když má chip, že?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.