Mojmir Svehlak Vloženo 30. Červen 2012 Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 může se na ni jezdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 30. Červen 2012 Sdílet Vloženo 30. Červen 2012 Jestli máš PD tak ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 1. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2012 Žralok má sice teoretickou pravdu, ale všeobecný názor je, že "bio" je hrob pro všechny čerpadla! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2012 Samozřejmě, že se musí častěji měnit filtr a ostatní věci. Jinak PD sežere skoro všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemo.x Vloženo 1. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2012 No vzhledem k tomu, jake sr*cky do te nafty dneska pridavaji, je imho bionafta prakticky vsechno :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2012 Teprve teď jsem si všiml, že jsi to zadal do sekce motoru 2.5 TDI. To znamená, že PD nemáš a neradil bych ti na to jezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stankra6 Vloženo 1. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2012 (editace) A já zase slyšel, že PD je háklé na naftu.... že rotačka v jedničkových oktávách 1.9 tdi ... ta jezdila i na friťák což jsem i viděl Takže u 2.5 tdi nevím nevím Editováno: 2. Červenec 2012, autor: stankra6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lanny Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 ....ona to sice ta rotačka vzala, ale po nějakém čase zařvalo čerpadlo a o něco později zalepené vstřiky! Prostě, pokud se chceš k vozu chovat adekvátně, tak takové pokusy jsou pro pitomce. Jsou i tací, kteří si koupí diesla, aby do něj dávali tyto sr.čky a po nějakých 15 - 20 tis. jej někomu nadělí a ten se potom může střílet do hlavy! A u 2.5 TDI, tak to už vůbec neee!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stankra6 Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 Samozřejmě... friťák je pro taxikáře kterým se vyplatí koupit si dvakrát do roka jiný motor Za mě taky jen naftu a to OMW.... tam jsem spokojený plus aditiva a vše je OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 2. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2012 http://prima.stream.cz/autosalon/692798-autosalon-2012-26-bionafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suplicek Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 Idealni je najit pumpu kde se dá koupit nafta bez biosložky. Zaslechl jsem několik připomínek že taková nafta se u nás koupit nedá, ale opak je pravdou. Nelze zpochybnit že prodejci pohonných hnot musejí neziročně doložit kolik biosložky ( MEŘO ) prodali v poměru k čistému palivu, pro naftu je to cca 6-7 %. Legislativa nijak neupravuje jaké maximální množství biosložky může v palivu být. Velcí prodejci PHM se zabívají také prodejem do kolejové dopravy, těžebního průmyslu atd. Zde se velice často používá tzv. "směsná nafta" ve které je obsaženo 30% biosložky, pokud takový prodejce provozuje i čerpací stanici, může si dovolit prodávat čistou naftu a zároveň dodrží zákonné náležitosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 2. Únor 2014 Sdílet Vloženo 2. Únor 2014 (editace) Žádná taková pumpa neexistuje. Mýlíš se pane, legislativa právě přikazuje maximální podíl biosložky v normální motorové naftě. Biopodíl najdete všude, i na Shell / OMV, atd, atd. Jde čistě a jen o peníze (jiná výše zdanění) a jakmile má někdo možnost ušetřit na dani, tak ušetří a využije toho. Jinak nejvalitnější nafta je v Německu. Vyzkoušeno v i mrazech. Čistá bionafta, to je jiné kafíčko. To je sračka a kdo si chce zkurvit auto, ať jí tam leje. Stejně tak ekonafta, tam se zase projevila zvýšená spotřeba natolik, že se nevyplatila. Vyzkoušeno na vozovém parku 70 kamionů a půlka z nich skončila v servisech. V lepším případě filtry, v horším v prdeli vstřikování. nepočítaje bufíky na vyhození Stačí všem toto vysvětlení? Editováno: 2. Únor 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 Nakupte si po 25 nový čerpadla VP a lejte to tam s radostí.Jo a to nový čerpadlo vozte v kufru stále! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suplicek Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Myslím si že otázka paliv a biopaliv je v celku suběktivní záležitost. Osobně jsem proti Bio. Nicméně jsem se dotazoval na možnost zakoupení nafty bez Bio podílu na konferenci Tribotechnika v provozu a údržbě, kde se kolegové z VŠCHT Praha zabývali kvalitou motorové nafty. Bylo mi odpovězeno že tuto možnost nelze vyvráti. V příspěvku víše jsem se asi nevyjádřil úplně srozumitelně. Tuším že od roku 2004 je povoleno do motorové nafty přidávat do 7% biosložky (MEŘO= metylester řepkového oleje ). Toto palivo se prodává jako Motorová nafta dle :ČSN EN 590:2004. O stojan vedle si každý kdo na to má dostatek náhradních dílů a peněz na případné opravy může zakoupit produkt Směsná motorová nafta ( SMN, SMN 30 nebo Eko diesel), které je vyráběno z klasické fosilní motorové nafty (69 %) a biosložky MEŘO (31 %) dle normy ČSN 656508. Dostupnost motorové nafty do bez bio nabízí EuroOil a KM-Prona údajně zavede do prodeje. http://www.petrol.cz/aktuality/optimal-diesel-naftu-lze-tankovat-i-bez-bioslozky-2239.aspx http://www.ceskapozice.cz/domov/ekologie/ridici-mohou-opet-tankovat-cistou-naftu-bez-bioslozky Další v celku zajímavý test nafty je zde http://www.auto.cz/reportaz-ktera-nafta-ceskych-pump-zamrzne-nejpozdeji-65209 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.