Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Čau chlapy. Měl bych na vás takovou otázku proč mi pouze při prvním ranním nastarování chvilinku cca 2 vteřiny slyšim klepat ventily ?? Čim by to mohlo bejt ?? Olej tam je pod horní risku a stejnak to klepe. Začalo se to oběvovat po měmění olejového filtru. Jinak je to ročník 2005 nalítáno 126 000 km

Jsou to pravděpodobně zdvihátka a klapání prvních cca 5 vteřin je v normálu.

To bude robiť olejovy napinak reťaze padne tlak oleja po dlhšom stati a zahrkoce reťaz kym naplači znova olej.

presne ako píše hubo44...ale ten zvuk je fakt nepríjemný :(

  • Autor

Aha a můžu stim něco posrat nebo bych to měl nechat vyměnit ??

To ťažko takto povedať ale na jednom mojom aute som sa tak dlho chystal to vymeniť že zrazu to prestalo robiť a dodnes je to dobre.

Hore pišeš že po vymene ol. filtru a olej si nemenil?

  • Autor

Tak bylo by to fajn kdyby to dalo pokoj. Jinak normálka když měnim filtr tak automaticky měnim olej at má najeto kolik chce jde ven.

V tom případě to pořád mohou být hydroštěly. Nedal jsi tam jinou viskozitu oleje (hustší)?

Under hydra to nebudu. (nechcen tuna mudrovať a rozpisovať prečo nie)

  • Autor

Nee nedal spíš jemnější 5w 40 sem tam začal dávat

  • 4 roky později...

Mám stejný problém jako Jankulin. Při delším stání pak při startu klepání jak kdyby bylo něco volného. Ted v zimě každý první start. Potom už ne. Bylo mi řečeno olejový napínák. Ted to ale začalo dělat i při couvání.

  • 1 měsíc později...

Ahoj. Tak mě napadlo když mi auto stojí delší dobu vypnout před startam čerpadlo paliva (neudělá se systémový tlak pro vstřiky) a dvakrát, třikrát motor protočit startérem. Vzpoměl jsem jak starý ruský buldozery měli na klíčku před startem polohu předmazání. Přídavný el. čerpadlo udělalo tlak oleje hlavně pro mazání turba. Nebo že by to bylo kvůli hydroštelům-_-? Já ještě pamatuju starší typ Stalince kde se hlavní motor startoval pomocí malýho benzínovýho s magnetem bez baterky za pomocí kliky. Spolehlivej stroj proti dnešním s milionem elekroniky kde se to zastaví pro kdejakou prkotinu.

Dnes jsem to vyzkoušel. Auto jelo naposled o vánocích. Vypnul jsem přívod do čerpadla a zastartoval. Po pár vteřinách to chytlo ale asi jen tak nějak na páry a chcíplo. Ještě jedenou protočení pak jsem zapnul čerpadlo a start ihned a bez cvakání ventilů!

Asi tolko potrebovalo pretočiť ojejove čerpadlo aby natlakovalo olejovy napinak reťaze.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.