Publikováno Červenec 8, 201213 r Čau chlapy. Měl bych na vás takovou otázku proč mi pouze při prvním ranním nastarování chvilinku cca 2 vteřiny slyšim klepat ventily ?? Čim by to mohlo bejt ?? Olej tam je pod horní risku a stejnak to klepe. Začalo se to oběvovat po měmění olejového filtru. Jinak je to ročník 2005 nalítáno 126 000 km
Červenec 9, 201213 r To bude robiť olejovy napinak reťaze padne tlak oleja po dlhšom stati a zahrkoce reťaz kym naplači znova olej.
Červenec 9, 201213 r To ťažko takto povedať ale na jednom mojom aute som sa tak dlho chystal to vymeniť že zrazu to prestalo robiť a dodnes je to dobre. Hore pišeš že po vymene ol. filtru a olej si nemenil?
Červenec 9, 201213 r Autor Tak bylo by to fajn kdyby to dalo pokoj. Jinak normálka když měnim filtr tak automaticky měnim olej at má najeto kolik chce jde ven.
Červenec 9, 201213 r V tom případě to pořád mohou být hydroštěly. Nedal jsi tam jinou viskozitu oleje (hustší)?
Leden 8, 20178 r Mám stejný problém jako Jankulin. Při delším stání pak při startu klepání jak kdyby bylo něco volného. Ted v zimě každý první start. Potom už ne. Bylo mi řečeno olejový napínák. Ted to ale začalo dělat i při couvání.
Únor 9, 20178 r Ahoj. Tak mě napadlo když mi auto stojí delší dobu vypnout před startam čerpadlo paliva (neudělá se systémový tlak pro vstřiky) a dvakrát, třikrát motor protočit startérem. Vzpoměl jsem jak starý ruský buldozery měli na klíčku před startem polohu předmazání. Přídavný el. čerpadlo udělalo tlak oleje hlavně pro mazání turba. Nebo že by to bylo kvůli hydroštelům? Já ještě pamatuju starší typ Stalince kde se hlavní motor startoval pomocí malýho benzínovýho s magnetem bez baterky za pomocí kliky. Spolehlivej stroj proti dnešním s milionem elekroniky kde se to zastaví pro kdejakou prkotinu.
Únor 12, 20178 r Dnes jsem to vyzkoušel. Auto jelo naposled o vánocích. Vypnul jsem přívod do čerpadla a zastartoval. Po pár vteřinách to chytlo ale asi jen tak nějak na páry a chcíplo. Ještě jedenou protočení pak jsem zapnul čerpadlo a start ihned a bez cvakání ventilů!
Únor 17, 20178 r Asi tolko potrebovalo pretočiť ojejove čerpadlo aby natlakovalo olejovy napinak reťaze.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.