Listopad 29, 201410 r OK vyskúšam. Spočiatku som myslel, že otačky zvyšuje lebo vypaluje DPF, ale pri teplote vody cca 50C predsa nemôže vypalovať a tak som rád že už viem prečo sa to deje. Díki.
Listopad 29, 201410 r Tak som to testoval, vonku boli 4 C, po naštartovaní a ventilátor na 1 a teplota na cca 25C bolo počoť po chvíli ticha že cvaklo jedno relátko a hneď následne druhé. Otáčky vyšli tesne pod 1000 a za 30s začal byť cítit rukou náznak fúkania teplého vzduchu, po minúte už fúkalo príjemné teplo. To cvaknutie relátok je neklamný znak že PTC v aute mám, ale na štítku nemám žiadne 7E6. Aj na schéme som našiel že PTC ovládajú dve relátka J359 a J360, prvé je pre malý výkon a druhé pre velký výkon. PTC sa deaktivovalo pri dosiahnutí 90 C. Neviem však kde je hranica vonkajšej teploty kedy sa PTC uvádza do činnosti?? Niekde som našiel info vraj ak je teplota vonku pod 5 C. JE TO TAK ???
Listopad 29, 201410 r A co se podívat fyzicky na jeho přítomnost? Mělo by to být někde ve středním tunelu - někde směrem od pedálů, nebo od spolujezdce? Určitě to bude mít tlustý přívodní kabely.
Listopad 29, 201410 r Máš tam návod, jak fyzicky, nebo pomocí diagnostiky zjistit přítomnost/nepřítomnost PTC. Víc tady od klávesnice PC pro tebe asi nikdo neudělá.
Prosinec 7, 201410 r PTC se mi zapíná taky pod 5C, je to poznat i na obrátkách motoru, mám to i v objednávce na nového služebáka, jsem zvědav jak to bude fungovat tam.
Prosinec 10, 201410 r dnes bolo ráno u nás 6 stupňov a PTC sa zapol, takže možno je tá hranica nie 5, ale 6 stupňov.
Leden 7, 20205 r Prajem pekný večer vedel by mi tu niekto poradiť jedna sa o auto škoda super b 2012 1.6 greenline verzia keď naštartujem auto za studena tak sa otáčky zdvihnú na 1000x a keď sa auto zohreje na 90C tak pri voľno behu otáčky pekne spadnú ako majú na 0. 500 všetkom ide ako má ale keď proste auto za hrajem rýchlo že stojím kde si a motor vychladne napr na 80C tak pri voľno behu sa zase zdvihnú otáčky na 1000x viete mi poradiť či to tak ma byt alebo čo to môže robiť samozrejme púšťam teraz kúrenie cez zimu hneď ako sadnem do auta
Leden 8, 20205 r ma to tak byt, ked je pod 4 stupne auto zopne prihrev PTC, takisto je vyssi odber a motor to kompenzuje vyssimi otackami
Leden 8, 20205 r Sutty: Jestli tu teplotu bereš z toho co ukazuje ten "pseudoteploměr" na palubce, tak věz, že 90 ukazuje od 66*C do 108*C. Takže podle tvých uváděných 80, může být ve skutečnosti kolem 60. Tak proto ty zvýšené otáčky pro zahřívání. Upraveno Leden 8, 20205 r od jipol57
Květen 2, 20241 r Dobrý den nemá nikdo zkušenosti s motorem Octavia 2 1,6 TDI na volnoběh když se pohnou kola otáčky jdou o 1000 otáček nahoru děkuji mravenec6040
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.