dodko-k Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 (editace) No práveže to nestačilo, keďže ventily boli podpalene, piestne krúžky boli KO, a motor netesnil - unikal olej na viacerých miestach, asi ten benzín v oleji mal tiež na to vplyv. Rozvody (reťaz ) po štarte bolo strašne počuť. Ani motor už nemal taký ťah. Poslednú emisnú kontrolu by neprešiel, len po známosti, ta asi musel byť niekde problém. Takže poriešilo sa naraz viac vecí... síce stalo to rovných 1000€, ale mám pokoj na určitý čas, aspoň dúfam :) Editováno: 12. Únor 2019, autor: dodko-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 No keď sme pri tom že mi boli menené aj vstreky, tak pozerám na pôvodné a chcem sa spýtať čo znamená to číslo 1 alebo 2, ktoré som označil na fotkách.. Lebo na troch som mal "2" a na jednom "1" Čudné je mi že takto to bolo od nového auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 Jako 64.000 km a tohle jo?My to v servise děláme u motorů.co mají 200.000 a né 64000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 před 8 hodinami, cosby napsal: Jako 64.000 km a tohle jo?My to v servise děláme u motorů.co mají 200.000 a né 64000 Hej, ale tento motor mal tie km najazdené prevažne v meste, teda krátke trasy so studeným motorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 Hmm,pak stálo za zváženou koupit atmosféru. Dnes je to úplně v prdeli-nafta se do města nehodí,přeplňované benzíny,pokud nemají kombinaci nízko a vysokotlakového vstřikování se nehodí. To už je lepší jezdit taxíky :-) nebo jako já te´d uvažuji o Hybridu na dojíždění do práce 8 km tam a 8 zpět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 Cosby to už si kup elblesk.czhttps://www.elblesk.cz/citys/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 Ty jo tak to ne.nedokáži si představit v tom bourat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 14. Únor 2019 Sdílet Vloženo 14. Únor 2019 Čistě pro informaci, taky jsme řešili u 1.2 TSI průsak benzínu do oleje při městském provozu. Několikrát reklamováno, servis se to napřed snažil řešit, později to hrál do outu s tím, že to je způsobeno naším stylem jízdy na kratší vzdálenosti (městský provoz) se studeným motorem. Prý se musí s vozidlem jezdit tak, aby bylo 80% jízd se zahřátým motorem a 20% jízd se studeným motorem, na takové podmínky byl prý motor konstruován. Zdůvodňovali to tím, že při studeném motoru benzín přirozeně prosakuje do oleje a po zahřátí se odpaří přes odvětrání klikového hřídele. Samozřejmě je to absurdní, aby mi servis nařizoval, jak mám s vozidlem jezdit. Dokonce od nich padaly takové rady, že si mám v zimě vypnout topení, aby se motor rychleji ohřál. Tak to skončilo u soudu, vznikly dva znalecké posudky, jeden od běžného znalce, druhý vypracoval Ústav soudního inženýrství při VUT v Brně. Řešila se konkrétní příčina průsaku benzínu do oleje, což se rozklíčovat bohužel nepodařilo. Provedli kontrolu vysokotlakého čerpadla, vstřikovačů, komprese a všechno bylo v pořádku. Nakonec tedy bylo konstatováno, že je vadný motor jako celek (pravděpodobně konstrukční vada celé motorové řady, což ovšem nebylo předmětem našeho zkoumání). Soud nám dal tedy plně za pravdu, že se jedná o vadu, kterou musí prodejce v rámci záruky řešit. My konkrétně zvolili slevu z kupní ceny, ale nepochybně by bylo možné i odstoupení od kupní smlouvy. Argumenty prodejce / servisu, že je motor v pořádku, jelikož ho takto VW vyrobil a podle jejich interních metodik nevykazuje vadu (tím byla myšlena váhová zkouška, kdy najeli během dvou dnů 1000 km, což absolutně neodpovídá běžnému provozu) soud zcela smetl ze stolu. Kdyby se k tomu prodejce / servis postavil čelem hned na začátku, mohl si ušetřit 350tis Kč. Tolik ta sranda nakonec stála ? 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 (editace) Predám nové, len vyskúšané vysokotlaké čerpadlo paliva pre 1,2TSI 63kW, 76kW CBZA, CBZB a 1,4TSI vysokokvalitnej značky PIERBURG 7.06032.11.0 - originál 03C 127 026 R. - v záruke do 07/2020 s dokladom o kúpe (nové stálo 207 eur) 100%-ný stav. Bolo vymenené systémom pokus-omyl, chyba v aute boli nakoniec vstrekovače. Ak niekto ma záujem o čerpadlo, píšte mail na: dodko-k@post.sk Dohodneme sa. Editováno: 15. Únor 2019, autor: dodko-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 Čistě pro informaci, taky jsme řešili u 1.2 TSI průsak benzínu do oleje při městském provozu. Několikrát reklamováno, servis se to napřed snažil řešit, později to hrál do outu s tím, že to je způsobeno naším stylem jízdy na kratší vzdálenosti (městský provoz) se studeným motorem. Prý se musí s vozidlem jezdit tak, aby bylo 80% jízd se zahřátým motorem a 20% jízd se studeným motorem, na takové podmínky byl prý motor konstruován. Zdůvodňovali to tím, že při studeném motoru benzín přirozeně prosakuje do oleje a po zahřátí se odpaří přes odvětrání klikového hřídele. Samozřejmě je to absurdní, aby mi servis nařizoval, jak mám s vozidlem jezdit. Dokonce od nich padaly takové rady, že si mám v zimě vypnout topení, aby se motor rychleji ohřál. Tak to skončilo u soudu, vznikly dva znalecké posudky, jeden od běžného znalce, druhý vypracoval Ústav soudního inženýrství při VUT v Brně. Řešila se konkrétní příčina průsaku benzínu do oleje, což se rozklíčovat bohužel nepodařilo. Provedli kontrolu vysokotlakého čerpadla, vstřikovačů, komprese a všechno bylo v pořádku. Nakonec tedy bylo konstatováno, že je vadný motor jako celek (pravděpodobně konstrukční vada celé motorové řady, což ovšem nebylo předmětem našeho zkoumání). Soud nám dal tedy plně za pravdu, že se jedná o vadu, kterou musí prodejce v rámci záruky řešit. My konkrétně zvolili slevu z kupní ceny, ale nepochybně by bylo možné i odstoupení od kupní smlouvy. Argumenty prodejce / servisu, že je motor v pořádku, jelikož ho takto VW vyrobil a podle jejich interních metodik nevykazuje vadu (tím byla myšlena váhová zkouška, kdy najeli během dvou dnů 1000 km, což absolutně neodpovídá běžnému provozu) soud zcela smetl ze stolu. Kdyby se k tomu prodejce / servis postavil čelem hned na začátku, mohl si ušetřit 350tis Kč. Tolik ta sranda nakonec stála [emoji6] Dobře, že jste to dotáhli takhle dokonce, ten výrok soudu je super. Celej ten příběh svědčí o tom, že tenhle motor má s benzínem v oleji velkej problém a oprava k ničemu nevede. Prostě omyl jménem tsi :-) Jenom nechápu, když vám soud dal za pravdu, že jste neodstoupili od smlouvy nebo nežádali výměnu. Samozřejmě sleva dobrá, ale auto s problémem vám zůstalo a co dál. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 Popravdě řečeno jsme na začátku sporu přemýšleli, jak to postavit a co požadovat. Nikdo si netroufal odhadnout, jak to dopadne a slevu z kupní ceny jsme zvolili jako nejschůdnější řešení. Dneska bych se nebál požadovat cokoliv, znalecké posudky jsou tak jednoznačné, že není co řešit. Ale na druhou stranu, když bychom odstoupili od smlouvy, neměli bychom nic. Resp měli bychom peníze, za které bychom museli koupit nové auto. Takhle máme auto a ještě peníze. Když se ho budeme chtít zbavit, stačí ho střelit do Áček a koupit nový. Rozdíl v ceně nám pokryje ta sleva, takže budeme vlastně na stejným. No a nebo si ho zatím můžeme nechat. On ten průsak benzínu je sice problém, ale projevuje se zejména v zimním období a do jisté míry se to dá řešit častější výměnou oleje. 4l obyč 502.00 koupím za 450 Kč, takže i kdybych vyměnil olej 3x nebo 4x do roka, není to zase taková pálka (pokud si to udělám sám). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 16. Únor 2019 Sdílet Vloženo 16. Únor 2019 A proč se to neprojevuje u všech kusů, když je to chybná konstrukce? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. Únor 2019 Sdílet Vloženo 16. Únor 2019 Problém jsou krátké trasy. Pokud se olej dostatečně prohřeje problémy nejsou benzín se odpaří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 16. Únor 2019 Sdílet Vloženo 16. Únor 2019 Benzín se nemá do oleje nemá co dostávat. Dlouhé trasy řeší následek, ne příčinu a to není řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 17. Únor 2019 Sdílet Vloženo 17. Únor 2019 Co s tím může a nemusí souviset jsou emise NOx a způsob řízení motoru, třebaže se to může zdát jako absurdní myšlenka. Přestože 1.2 vychází z 1.4, tak narozdíl od 1.4 nemá 1.2 variabilní nastavovavání sacích ventilů či jiné řešení pro recirkulaci výfukových splodin, takže NOx snižuje nižší teplotou motoru a je pravděpodobné, že i nepatrně bohatší směsí (bylo by zajímavé posoudit nespálené uhlovodíky 1.2 a 1.4 navzájem). To pak vede k tomu, že benzín ve válcích neshoří dokonale a díky jeho nadbytku pak může prolínat kolem pístu přes stírací kroužky (má x-menší menší viskozitu než olej) do prostoru pod píst a dále do oleje. A to se tedy děje i na motoru, který má v pořádku jak vysokotlaké palivové čerpadlo, tak všechny vstřikovače. A pomůže tomu jen provoz za provozní teploty, kdy se benzín může z oleje odpařit. Takže 1.2 pak nemá problém s usazeninami na sacích ventilech jako 1.4 díky minimálnímu překrývání sacích a výfukových ventilů (tzv. vnitřní EGR), ale trpí zase na ředění oleje benzínem ve větší míře, než se může objevit u 1.4. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 17. Únor 2019 Sdílet Vloženo 17. Únor 2019 Takže když dám vedle sebe 10 aut s tímhle motorem a budou jezdit jen trasy ráno 6km tam a večer to samé zpět, tak by u všech měl být tenhle problém, ale realita je taková, že u všech se to neobjeví. O jednom s tímhle stylem jízdy vím a problém s přibýváním právě nemá. Asi to bude taková záhada TSi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 17. Únor 2019 Sdílet Vloženo 17. Únor 2019 Na to právě nikdo nedokáže odpovědět. Jisté je, že se to děje u poměrně velkého množství aut, jelikož se s tím setkal každý servis Škody nebo VW, kde jsem měl možnost o tom s mechaniky mluvit. Typicky se jim ty auta v servisu nahromadí v době, kdy udeří výraznější mrazy. Jisté také je, že o tom ví VW, potažmo Škodovka, protože na to mají univerzální odpověď, kterou potom jednotlivé servisy papouškují zákazníkům, případně ji poskytuje zákaznická linka Škodovky. Z toho logicky vyplývá, že to je problém, který nelze jednoduše odstranit výměnou některé komponenty. Kdyby to servisně vyřešit šlo, tak by to výrobce prostřednictvím servisů řešil a nesnažil by se to takhle zametat pod koberec. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 17. Únor 2019 Sdílet Vloženo 17. Únor 2019 proč myslíte,že 2,0 TSI má nízko a vysoko tlaké vstřikování.Kvůli emisím a také kvůli tomuto prolému.HTP tyto problémy nemá. Dokonce nová Honda CR-V 1,5 Turbo s tím má problémy a u japonců je to tedy co říct.Bohužel,honba za výkonem maloobjemových přeplňovaných motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Únor 2019 Sdílet Vloženo 17. Únor 2019 Ono je to sporné - v práci provozujeme několik 1.2 TSI EA111 od roku 2010 pouze v režimu krátkých městských tras a ani u jednoho se doposud tato závada nikdy neprojevila (jiných problémů mají spousty - největší bolest jsou tam rozvody). Aktuálně mají tato auta na tachometrech natočeno od cca 50 tkm do cca 140 tkm. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matias163 Vloženo 5. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2019 Zdravím všetkých. Chcem sa spytat či mi vie niekto poslat odkaz na,, kvapkovy test oleja" ci nemam benzin v oleji lebo tie odkazy co su tu mi nejdu otvorit kliknem a nyhadzuje mi to hlupost ďakujem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 5. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2019 Tady to máš ;-) http://cloud.tapatalk.com/s/5d1f9892cdc2a/Kapkov%C3%A1%20zkou%C5%A1ka%20oleje.pdf Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matias163 Vloženo 6. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2019 V 5. 7. 2019 na 20:36, mkaba napsal: Ďakujem ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 7. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2019 mkaba, kto iný by na to mohol dať link, ako ty? Predpokladám, že to PDF-ko máš nastavané aj ako pozadie v PC/mobile. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. leden 2020 Sdílet Vloženo 20. leden 2020 Příspěvky mimo téma smazány. A jestli si dotyčný @ondikTDI myslí, že tady zase po nějaké době bude dělat bordel, jak to zkoušel kdysi různě na foru, tak to tedy nebude! Varuju tě poprvé a naposled! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2020 Sdílet Vloženo 4. Duben 2020 @ondikTDI tady není holubník, není TSI jako TSI, respektuj rozdělení fora podle modelů a podle motorizací =>napiš si to do odpovídající sekce. Dále dodržuj pravidla fora - bezprostředně předcházející příspěvek se nikdy necituje! Příspěvky mimo téma smazány. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.