Publikováno Srpen 21, 201213 r Dobrý den mám prosbu nemáte někdo schéma zapojení snímače tlaku turba nebo nevíte někdo jak jsou barvy kabelů po sobě tam jsou čísla a k číslům my prosím napište barvy kabelů . Děkuji vám moc
Listopad 4, 201212 r Snímač tlaku turba? Asi myslíš snímač tlaku nasávaného vzduchu G71 čo je pri IC. Upraveno Listopad 4, 201212 r od scoot
Leden 24, 201312 r chtěl bych se zeptat, jestli Fabie 1,9 TDi 74 kW s normou EU3 mají lambda sondu, potřebuji to vědět, abych se mohl rozhodnout, zda nechám odstranit katalyzátor, protože pokud by tento motor měl lambdu, mohly by s tím být problémy. Doporučíte i odstranění katalyzátoru u tohoto motoru?
Leden 27, 201312 r nemá nic takového, kuchnutý katalyzátor to nemá jak poznat. otázkou je, proč ho dávat pryč, pokud není zalepený. nic moc ti to nepřidá.
Květen 27, 201312 r chtěl bych se zeptat, jakým způsobem dochází k regulaci množství nasávaného vzduchu u Fabie 1,9 TDI podle polohy plynového pedálu. Vím, že tento motor nemá škrtící klapku, čím je tedy regulováno množství nasávaného vzduchu a jakým způsobem dochází k regulaci vstřikovaného paliva podle polohy plynového pedálu? U benzínu reguluje množství nasávaného vzduchu právě ta škrtící klapka, ale u tohoto motoru klapka není, tak jak tady funguje regulace množství nasávaného vzduchu a regulace množství vstřikovaného paliva? Je u tohoto motoru už elektronický plynový pedál? Díky za odpověď
Květen 28, 201312 r modrafelda: Nasávanej vzduch se u ropáka nereguluje ne? Jde tam volně a podle jeho množství změřeným váhou vzduchu a požadavku řidiče k němu přidá adekvátně palivo, jestli se nepletu. A palivo se reguluje dobou otevření ventilu. To řídí ECU.
Květen 28, 201312 r váhu vzduchu mají dnes i některé benzínové motory, u těchto benzínových motorů s váhou vzduchu už není škrtící klapka nebo tam je? Má váhu vzduchu třeba motor TSI, co se montuje do škodovek?
Květen 28, 201312 r Váhu vzduchu měly benzíny už v 80. letech, ale řešilo se to vzdouvací klapkou. Jak to má TSI nevim.
Květen 29, 201312 r u dieslov ide do valcov stale plne mnozstvo vzduchu (atmosfericky tlak plus turbo podla toho ako ho zreguluje riadiaca jednotka, prilis vela vzduchu pri vzsokych otackach by sa nestihalo stlacit do kompresneho pristoru a roztrhlo by to motor , preto sa turbo vo vyssich otackach reguluje aby davalo menej - ale teoreticky cim viac vzduchu tym viac paliva sa dokaze spalit , tym lepsie pre vykon) benzin - tam sa nasavany vzduch skrti tak aby sa namiesala potrebna zmes (myslim ze to bolo 1:10 hmotnosti palivo:vzduch), cim viac clovek pridava plzn tym viac vzduchu pusti a tym viac da jednotka bezinu, takisto pri preplnanych benzinoch je skrtenie, maximalny prietok je iba pri plnom plyne, velmi chudobna zmes (vela vzduchu , malo benzinu sa uplne zle zapaluje a dlho hori - velmi namaha motor, aj ked dnes sa uz pouzivaju rozne finty na zapalenie chudobnej zmesi - niekolko nasobne vstreknutie benzinu do uz stlacenej a prave zapalovanej zmesi, plazma zapalenie, rozne komorky - aj ked neviem co z toho Skodovka ma
Květen 30, 201312 r jestli si dobře pamatuju ze školy, tak ideální směs benzinu se vzduchem je 1:12,7
Listopad 30, 20186 r Chtěl bych se zeptat jestli se také někomu stalo, že při nastartování nesvítí světla a nejde foukání vzduchu, u světel nejdou mlhovky ani dálkové, dálkové jen na ruční, po půl hodině nastartovaného auta najednou něco seplo, a vše naskočilo. Děje se to jen v zimě a nemusí ani moc mrznout. Škoda fabia combi 1.9 tdi Děkuji za odpověď.
Listopad 30, 20186 r Toto není správné téma na řešení tvého problému. Podívej se do sekce "Elektrika", zda se tam něco podobného neřeší, pokud ne, založ si na to nové téma.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.