PistaTT Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 je to jednoduche, prehladne, ergonomicke, ciste, bez zbytocnych prelisov... kto ocakava odvazny dizajn, pojde ku korejcom... tam mu urcite vyhoveju... no musim uznat, ze tie reci o prevratnom a nevidanom interieri, ktore SA sirila uz nejaku tu dobu, boli hodne prehnane... pravdupovediac som ocakaval, ze sa viac zameraju na technologicke vychytavky (a budu tlacit mirrorlink ako sa len da), no z tejto jednej fotky to bohuzial nesrsi... vidno tam elektronicku parkovaciu brzdu, dufam, ze to je len volitelna zalezitost... paci sa mi, ze stredovy tunel v oblasti kolien nie je zbytocne siroky/rozsirujuci sa... v oktavke to nie je prave najlepsie vyriesene a zabera zbytocne vela miesta, len aby plynule prechadzal vyssie do palubovky okolo infotainmentu... digitalnu palubku ako ma passat spravia snad pri facelifte, ked uz to teraz nezvladli... Citovat
jurášek Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 je to jednoduche, prehladne, ergonomicke, ciste, bez zbytocnych prelisov... kto ocakava odvazny dizajn, pojde ku korejcom... tam mu urcite vyhoveju... no musim uznat, ze tie reci o prevratnom a nevidanom interieri, ktore SA sirila uz nejaku tu dobu, boli hodne prehnane... pravdupovediac som ocakaval, ze sa viac zameraju na technologicke vychytavky (a budu tlacit mirrorlink ako sa len da), no z tejto jednej fotky to bohuzial nesrsi... vidno tam elektronicku parkovaciu brzdu, dufam, ze to je len volitelna zalezitost... paci sa mi, ze stredovy tunel v oblasti kolien nie je zbytocne siroky/rozsirujuci sa... v oktavke to nie je prave najlepsie vyriesene a zabera zbytocne vela miesta, len aby plynule prechadzal vyssie do palubovky okolo infotainmentu... digitalnu palubku ako ma passat spravia snad pri facelifte, ked uz to teraz nezvladli... Ale přehledný , ergonomicky čistý byl i S2 a přitom se jasně odlišil od O2. Mně osobně chybí ta "nadřazenost" proti O3. Je to jednoduché , přehledné , ale takové "laciné" bez nápadu. Rozhodně nechci tvrdit , že je to ošklivé , ale slibovaná "bomba" se nekoná. A co teprve jak bude vypadat interiér nižších výbav ? 1 Citovat
_Denis_ Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Mi vadí obecně jen ty výplně dveří, je to laciný hnus, v OIII mě to vyloženě uráží a co teprve v Superbu.. Nechápu, co to je za Kabaňovu úchylárnu.. 4 Citovat
PegasHK Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 to skoro vypadá, jako kdyby dostal od vw jasnou stopku cokoli uvnitř udělat atraktivněji než to je Citovat
bojler Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Obávám se pánové, že hodnotit Kabaně lze od klávesnice hodně obtížně. Zvlášť, když můžeme jenom spekulovat o tom, kdo tahá z nitky.. Citovat
sven01 Vloženo 3. Únor 2015 Vloženo 3. Únor 2015 Tiez by som napisal ze nema uplne volne ruky a uloha je vyuzit co najviac rovkakych dielov v co najviac autach..kazdemu je jasne ze to zlacnuje vyrobu a zvysuje zisk...osobne sa mi ten interier vw groupu nikdy extra nepacil...vsade pisu ze je ergonomicky a bla bla bla...ale je to len otazka zvyku. Ked jazdis mesiac v toyote zvyknes si na ten interier a rozmiestnenie prvkov. Ono tie rozmiestnenia su dnes velmi podobne na vsetkych autach. Citovat
Václav Š. Vloženo 4. Únor 2015 Vloženo 4. Únor 2015 Mi vadí obecně jen ty výplně dveří, je to laciný hnus, v OIII mě to vyloženě uráží a co teprve v Superbu.. Nechápu, co to je za Kabaňovu úchylárnu.. Tak to jsi mi vzal přímo z huby Naprostý souhlas. Citovat
kokta7 Vloženo 4. Únor 2015 Vloženo 4. Únor 2015 ja to nechci nijak zastávat, ale jestli někdo znáte superba 2, tak tam ty tapece nejsou taky nic moc.... Citovat
kully Vloženo 4. Únor 2015 Vloženo 4. Únor 2015 Digitalni budiky bylo jasne, ze nebudou. Stejne jako LED svetla. Sice jsou ty digitalni budiky moc pekna vychytavka, ale k cemu je to dobre ? Pouze k navigaci. K nicemu jinemu ten displej nevyuzijete, takze pro me to zklamani neni. LED svetla - tech je skoda a snad se objevi pri faceliftu, ale i tak to neni tak podstatna vec (xenony sviti dobre). Elektronickou parkovaci brzdu naopak vitam hlavne v kombinaci s DSG, zvysuje to komfort. U manualu asi vystaci mechanicka, ale zase narusuje interier. Citovat
schimmer Vloženo 5. Únor 2015 Autor Vloženo 5. Únor 2015 Aktualni vydani nemeckeho AutoBildu... Zdroj: AutoBild Citovat
Flag Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 Z fotky těžko posoudíte materiály. Vím, že interiér S3 je výše než S2. Takto použité ve škodovce ještě nebyly. Obávám se, že žádné alternativy k elektrické parkovací brzdě nejsou. Citovat
xtrack Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 Dovolím si nesouhlasit, všiml jsi si tapce ve dveřích S3? Prijde mi to jako v O3. S2 je kvalitativně vyš co se tyče materiálu v interiéru a celkového zpracování než O3.Tim se Tebe nebo Tvé O3 nechci v žádném prípade dotknout! Jen doufám že S3 nebude jen o úsporach...:-( Citovat
Flag Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 Neberu to vůbec osobně jen vím co vím. Škoda, že nemůžu být konkrétnější. Citovat
PegasHK Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 nevíte zda mezi 17.2. a březnovou Ženevou už bude možné SIII vidět třeba na předváděčkách, nebo až po Ženevě? Citovat
xtrack Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 To Flag: Necháme se překvapit, snad to bude odpovídat vlajkové lodi automobilky :-) To nevím, ale taky by me to zajimalo? Jdete někdo na představení S3 v PRG? Citovat
bojler Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 Uvedení na trh v červnu. Do té doby bych na předváděcí auta radši zapomněl. Když bude v Ženevě první cena, tak toho bude asi ještě hodně. Citovat
Dix1 Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 xtrack:Je to jenom pro novináře a na pozvánku. Citovat
xtrack Vloženo 10. Únor 2015 Vloženo 10. Únor 2015 Právě proto se ptám, jestli někdo z Vas neni pozvany :-) Citovat
zabiak Vloženo 13. Únor 2015 Vloženo 13. Únor 2015 (editace) Škoda poslala do světa další oficiální fotografie: http://goo.gl/EpZlJ7 Editováno: 13. Únor 2015, autor: zabiak Citovat
PegasHK Vloženo 13. Únor 2015 Vloženo 13. Únor 2015 starší obrázky, přijde mi to jako upravený odmaskování grafikem, skutečnost bude lehce jinde Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.