Květen 3, 201312 r Dneska jsem to šoupnu do servisu. Vyzvedávám v pondělí, tak jsem zvědav na výsledek. Kromě závady na ESP byl propálený kabel ke svíčce na třetím válci.
Září 25, 201311 r Autor Tak závada s ESP se stále opakuje. A stejně jako stryckovi_BOB mi odešel kabel ke svíčce. Poslední závada, když se rozsvítilo ESP to ve výpisu závad odkazovalo na nízký průtok vzduchu. V servisu zkontrolovali vzduchový filtr a ten byl v pořádku, tak vyresetovali nastavení jednotky do fabrickýho. Na dělších cestách se závada neprojevuje, ale na krítkých ano - tj. hlavně ve městě s ESP rozsvítí - přes ve chvíli když se stojí na brzdě. Kolikrát mám dojem, že vývojové odd. ve Škodovce věnuje své práci tolik pozornosti jako dělníci u nás v dílně a s IQ to asi bude podobné. A ještě mimo mísu: Na Scoutu mi kamínky prorazily chladič klimatizace. Prej nemám jezdit po prašnech silnicách. Byl jsem dost překvapenej když jsem viděl jaké otvory jsou v masce před chladičem. #Míla
Září 26, 201311 r Opravdu pomůže vyčištění škrtící klapky. Jiné řešení neexistuje. Prý na to mají postup z továrny, dost se divím, že dle toho v tvém servisu nepostupují.
Březen 4, 201411 r Zdravím vás pánové, mám takový problém na Yeti 1,2tsi výroba květen nebo červen/2010, najeto 72000km, cca při 40tis měněny rozvody. Popis závady: při nastartování svítí kontrolka check engine (elektroniky motoru) cca po 5 minutách se rozvítí kontrolka ESP a Kontrola tlaku v pneu zároveň a začne být cítit benzín, také se zdá být zvýšená kouřivost z výfuku a pravděpodobně nejde turbo Auto bylo již v servisu, prý byl zanesený vzducháč, spravili nějaký kablík, ale dělá to pořád, tak chtěli měnit celou řídící jednotku. Podle mě vůbec nevědí co s tím je. Když to po výměně řídící jednotky bude dělat pořád, tak ať si jí vymontují... Díky za postřehy
Březen 4, 201411 r Yeti 1,2tsi výroba květen nebo červen/2010, najeto 72000km, cca při 40tis měněny rozvody. dátum výmeny rozvodov?
Březen 4, 201411 r ahoj, výměna rozvodů jaro 2012 při 40tis. To na to mít vliv nebude. Momentálně auto v servisu není, tak tu diagnostiku teď nevím. Táta se chystá opět do servisu, tak tam asi budu muset s ním, abych info měl z první ruky. Jinak co jsem vyčetl tady, tak podobně se projevovala závada obtokového ventilu turba (svolávačka na podložku k turbu) atd. Zkusím se zeptat, zda tam něco takového při servisu proběhlo. Jinak při 30tis kontrole (září 2011) proběhla svolávačka 91G6099ATW řídící jednotka sloupku řízení. Až budu mít další info, tak dám vědět
Březen 5, 201411 r JJ teď jsem zase jedno koupil za 6000 Kč r.v. 2003 1.2 12V už podle toho jak se drží ceny je jasné jak je ten motor spolehlivý. V AAAauto v Ostravě jich stojí 25 a každému když po startu pootevřu víčko oleje, tak nahodí chod alla Wartburg. No paráda proti motoru 1.4 8V OHV který je hrozně osekány, chybí mu například ta vymoženost jako je EGR ventil nebo super cívky na každé svíčce, a ten ubohý řetěz krátký a ne ten luxusní jako u 1.2 HTP s vodicími lištami a tou super napínačkou. A co tomu chybí úplně je ten parádně pověšený katalyzátor na svodech, které nikdy neprasknou. Ať žije motor 1.2 HTP a konstruktéři, kteří takový fajny motor vyvinuli!
Březen 7, 201411 r Takže auto opraveno. Poslal jsem do servisu typy na závady, co jsem zde vyčetl z diskusí s podobnými příznaky: škrtící klapka - vyčistit servisní akce 24W6 a podložka pod turbo u nás proběhla? narušený kabel od plynového pedálu A závady byla opravdu ve škrtící klapce, oprava trvala asi půl dne. Jinak jsem si kontroloval servisku a akce 24W6 už u auta taky proběhla v minulosti. Jinak k otázce od dominikg: U motorů 1.2 tsi (naše jaro 2010, ale rozsah měsíců výroby, kterých se tento problém týká, nevím) byl problém s kvalitou rozvodových řetězů. Důvodem prý byla nepřesnost při výrobě, způsobená opotřebovanými obráběcími stroji dodavatele. Rozvodový řetěz se tím rychle opotřeboval a vytahal. Závada se projevovala při nastartování hlavně studeného motoru. Při nastartování bylo slyšet chrastění po dobu asi 2 sekund. Poté se zvýšil tlak oleje v motoru a napínáky řetěz dopnuly. Kdo tento problém ignoroval tak opravdu mohlo dojít k přeskočení. U nové generace motorů tsi se opět vrátili k řemenu.
Březen 29, 201411 r Mám tu samou poruchu ESP a poté to spadne do nouzáku po diagnostice kontrola zapalovacích svíček na 2 a 3 válci vypálené jinak co se týče rozvodů tak na 61 000 Km mám třetí sadu a pořád chrastíme, jinak pozor na kuny! S pozdravem Simuet
Říjen 13, 20159 r Zdravím majitele vozů Yeti, Asi nebude příliš od věci když zdělím i svůj poznatek s poruchou "ESP". Mam Yeti rv.2009 1,2 Tsi 77KW najeto 115000 km s dlouhodobou spotřebou dle maxidotu 7 lt. asi měsíc jsem se pral s avizovanou poruchou "ESP" a následně s poruchou na motoru (vrtulník).Diagnostika psala pouze "malé množství nasávaného vzduchu".Jak se projevovala porucha? rozsvítily se kontrolky esp a po chvíly i vrtulník, motor spadl do nouzáku a byl bez výkonu (línej).Stačilo vypnout motor a znovu nastartovat a bylo vše OK.(dost otravná jízda).Auto bylo u několika specialistů na diagnostiku vždy s výsledkem auto bez poruchy.Nezbylo než se uchýlit do servisu Škoda kde jsem absolvoval opravu v tomto rozsahu. 1,vyhledání chyb řízená 620,- 2,filtr vzduchu d+m 186,- 3, hadice sání čistit 124,- 4,jednotka ovládání škr.klapky d+m 558,- 5,jednotka ovládání škr.klapky čistit 248,- 6,zkušební jízda 310,- 7,zkušební jízda 310,- 8,aktualizace SW řj. motoru 930,- celkem 4056,- Kč Za pozornost stojí že nebyla použita jediná součástka (jenom dobře) a oprava byla provedena podle not výrobce (speciální postup) i speciální cena. Sice tý fakturaci dost nerozumim (říkal jsem totiž že je filtr vzduchu po výměně as 200km) dvakrát zkušební jízda.Proč? s aktualizací SW jsem na vážkách,auto po opravě jede ale dost narostla spotřeba v průměru asi o necelý lt.Po opravě najeto asi 400 km servis říká že aktualizací SW se nemohla spotřeba zvýšit ať přijedu že to znova napíchnou. I s chybami jsem třeba Prahu jezdil do 6,5lt. (dálnice Roudnice Pha asi 35 km) tu zrovna Yeti nemusí.Po opravě 7,2 a kdybych couval tak snad pojedu rychleji. Jinak všem přeji bezporuchovou jízdu . Čauky
Říjen 13, 20159 r Úplně stejný problém jsem měl já (ale mám TDI). Nakonec to ale byl vadný EGR ventil.
Říjen 13, 20159 r Dobl - TDI bych sem vůbec nepletl, je to úplně něco jiného. 1.2 TSI například EGR nemá... Pak jsou neinformovaní majitelé zmateni. Chce to trochu soudnosti, než něco někam napíšeš. dedalebeda - v tom rozpisu, co jsi tady napsal nikde nemáš výměnu filtru, je tam jen jeho montáž a demontáž - materiál žádný. Asi kvůli čištění sání? A proč je tam dvakrát zkušební jízda ti musí říct v servisu. Možná první před opravou a druhá po ní?
Září 24, 20168 r zdravim tak tiez ta ista zavada na ESP plus kontrolka hustoty pneumatik len ked auto stoji zohriate na semaforoch alebo ked idem.pomaly cez mesto pri zapnutej klime to nevyhodi 1.2 TSi 77KW tento isty motor ma brat v VW golf a ta ista vada pocitac vyhadzuje zavadu snimaca tlaku
Březen 20, 20187 r De De. Ako si prosim ta nakoniec vyriesil svoj problem?Viem pisal si to davnejsie,ale ked si nahodou este tu tak skus napisat co tebe pomohlo.Dakujem
Březen 22, 20187 r Ad LineasAB: Tentýž problém jsem řešil i já asi rok u stejné motorizace s výrokem servisu:"málo vzduchu,špatné turbo,zanesený vzduchový filtr".Čemuž jsem nevěřil,protože filtr byl nový Pipercross a motor po vypnutí a následném nastartování se vždy choval normálně.Závada mi připomínala situaci u mé Felicia 1,6-znečištěná klapka .Takže jsem si pořídil Wynn's turbo cleaner spray-200ml a postupoval dle návodu.Jsou to dva roky,zatím jezdím bez problémů.Stálo mne to cca 200,-Kč a kamaráda za volantem,který držel motor v obrátkách.
Březen 22, 20187 r tak to teda skusim cez vikend ked zozeniem ten sprej. ja idem zajtra na diagnostiku.mam kupene nove sviecky a kable ku nim ,chcem ich vymenit.a uvidim co dalej. kazdopadne kazda rada dobra.apropo mak sa strieka ten sprej? Upraveno Březen 22, 20187 r od LineasBA
Březen 22, 20187 r Je třeba vyjmout z boxu vzduchový filtr a obsah přesně dle návodu aplikovat do potrubí vedoucího k turbu,přičemž je nutno držet na 2000 ot/min.Dejte si do goolu "Wynn's turbo cleaner spray 200ml", a v detailu zboží je i popis.Objednával jsem u fy"Oleje",mám dojem ,že je z Mostu a dodává i na Slovensko.Zajímal by mne výsledek diagnostiky,dejte vědět.Snad technický detail:Je zapotřebí,aby nádobka se sprejem měla aplikační trubičku,která se před použitím nasadí a umožní lepší manipulaci s nádobkou i zavedení trubičky do potrubí.
Březen 23, 20187 r Takže dnes prebehla v autorizovanom servise IMPA Bratislava v Petrzalke diagnostika.Vysledok Na obrazku, Na zaklade nej skonstatovali ze treba vycistit skrtiacu klapku. Takze vycistili klapku, dali nove sviecky, kable nie lebo povodne boli dobre. Auto zatial sa sprava normalne.Kedze uz som vedel ako vyvolat chybu (jazda cca 15min a potom zastavit na 3 min),tak som to hned vyskusal a zatial ziadne kontrolky.Uvidim dokedy.Kazdopadne ten WYnns turbo cleaner vyskusam.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.