Leden 20, 20169 r neunavia sa , proste sa natiahnu , ako každý iný skrutkový spoj vzhľadom na to v akom princípe funguje ... preto sa musia aj meniť
Leden 20, 20169 r A víš co snese za moment takovej pevnostní šroub než se přeškubne? Dokonce i natáhnout ho je docela problém. Šroub jako každej kov má určitý meze. http://www.wikiskripta.eu/index.php/Hook%C5%AFv_z%C3%A1kon Neříkám že když si doma dělam zkoušky materiálu co jakej smese, tak při tom používám nějaký extra cajky. On ho ten mechanik meřil na délku když byl novej a pak nataženej? Jedno je stálá síla v mezích pružnosti a druhá cyklická síla taky v mezích pružnosti. A ten šroub je v tahu pořád. Upraveno Leden 20, 20169 r od Mr.Pavka
Leden 20, 20169 r Bohužel tomu tak nerozumím, prostě můj automechanik kontroloval i jakési šrouby ozubených kol a jeden byl "namožený", co to znamená zeptám jak s ním budu. Jinak bylo naprasklé gufero ojniční, takže taky vyměněno. Jen připomíná, že o auto jsem se staral pěkně, olej co 10tis.km atd.. žádné závodění. Jinak na HTP foru píšou často autemchanici, a jednoznačně preferují rozvody po 100tis. vyměnit (celou sadu).
Leden 20, 20169 r Ojniční gufero? A pan mechanik je jinak zcela zdráv? Upraveno Leden 20, 20169 r od Mr.Pavka
Květen 5, 20169 r Tak nam dnes preskocila retaz na rozvodoch. O 3 zuby. Auto ma 5,5 roka, 92 tis. km. Pravidelne servisovane len v Skoda servise. Stalo sa to nastastie manzelke :-) . Este vacsie stastie ze doma, a nie v meste alebo mne po ceste do prace (40km). Auto si servisaci odtiahli a zatial len otvorili motor. Vsetky ventily v pr... a pravdepodobne to sposobil ten "paradny" napinak. Zajtra rozoberu zvysok motora a uvidime co nas to bude stat.
Květen 6, 20169 r ..to, že auto bylo servisované JEN ve škoda servisu není nic relevantního.. škoda sevis s tím neudělá nic víc než jiný mechanik.. ba naopak, seriozní garáž mechanik, který dělá svoji práci pořádně udělá servis mnohdy lepe než skoda servis..
Květen 6, 20169 r já to říkám pořád, že ta kvalita těch řetězů jde pěkně do kytek, čím novější tím horší
Květen 6, 20169 r Ani nevidím moc rozdiel.. Ten motor má určite nízky voľnobeh. Ak ním strávil veľa času a jazdili sa nízke otáčky, kľudne sa reťaz vyťahá dávno pred 100tisíc. Výrobca by sa mal tentokrát vyhovárať že je to auto na dlhé trasy :-) Zvláštne že tie predĺžené vodiace lišty moc nepomáhajú. Asi jedine poctivý napinák pomôže.
Květen 6, 20169 r Prave ani pri starte som nepocul nejake zvlastne zvuky. Parkrat sa mi stalo, ze nastartoval na dva valce ale v servise mi povedali ze nic nenasli a je to ok. Sranda je, ze zena bola s autom v meste a nic zvlastne nepocula. V pohode dosla domov a ked chcela ist prec, motor uz nenastartoval, len sa tocil starterom. Mozno si nevsimla, ale to uz nevyriesim. Ohladom tych nizkych otacok, moc s tym v meste nejazdime a uz vobec nie v kolonach a pod. Do prace mam 2/3 cesty po dialnici, chodim (teda chodil som) tak 105-110 km/h na spotrebu.
Květen 6, 20169 r Dosť blbé takto bez varovania.... Bolo auto zaparkované "na motore" že sa tam vytvorila vôla? Alebo starý olej ktorý sa nedostal včas do napináka..... Asi fakt tam nejaká súčiastka bola horší kus. Ak by boli zničené len ventily tak tá oprava nie je tak tragická , cca 600-700 e Samozrejme autorizovaný servis využiť jedina ak by bola nejaká kulancia...
Květen 6, 20169 r Auto parujem na rychlosti na rovine. Samozrejme v kopci aj s rucnou brzdou. Do servisnej prehliadky mi chybalo cca 800km, cize olej mal tak 14 tis km a servisne intervaly som dodrziaval ako treba. Dnes mi volali cenu, malo by to byt okolo 850€ aj s pracou a cca 3 prac. dni bez auta.
Květen 6, 20169 r Kod motora neviem. Ale r.v. 2010. 51 kW,12v Prosím tě, nevíš pořád ten kod? Jen tak pro zajímavost kod motoru, poznáš to jednoduše -- Buď máš na levé straně jak je silentblok motoru kabel (černý tlustý) to je ten nejnovější CGPA , nebo tak nějak, nebo ho tam nemáš a to je BZG. Upraveno Květen 6, 20169 r od Alma
Květen 6, 20169 r nejnovější byl CGPB, dával se do posledních haťapek, ale teoreticky by mohl už mít to Ačko
Květen 6, 20169 r No on už ten CGPA, jestli je i B tedy nevím, by měl mít zas jiný "řetízek" asi už poslední verzi než skončilo HTP. Právě že jedno takové doma mám (seat) A na první pohled od BZG co mám na Roomstru se to liší vizuálně právě tím kostřícím kabelem. Navíc by to mělo mít ještě víc uškrcené emise.
Květen 8, 20169 r 850 € je dosť veľa. Žiadna kulancia, alebo niečo? Predsalen si auto servisoval pravidelne v značkovom servise a toto je závada ktorá by sa nemala stať ani po záruke.
Květen 8, 20169 r Ja hovorí e1, je to pomerne dosť. A Malta má tiež pravdu že tie reťaze sú horšie jak predtým keď to jazdilo v dobrých podmienkach a i tak to skočilo. Ja by som s nimi ešte vyjednával. Celkom by ma zaujímalo jak to budú opravovať. Ak tam dajú nejaké lepšie rozvody než tie z výroby a správne opravia hlavu (možno zvyknú meniť za novú) tak by sa tá suma dala strpieť.
Květen 9, 20169 r Auto sme dali do blizsieho servisu, lebo skoda je odo mna min. 20km a nevedeli co s tym je. Do toho servisu som chodil este so starym autom. Takze motor je rozobraty tam a do Skodovky ho viezt nemozem. Ked si spomeniem ze blbe stahovanie okien som si musel opravovat sam lebo v skodovke povedali ze chybu nenasli tak sa divim ze som tam este chodil.
Květen 9, 20169 r Takže ak dobre chápem, auto ktoré si doteraz servisoval v autorizovanom servise ŠA si pri tejto poruche odviezol do servisu neautorizovaného a oni ti dali cenovú ponuku 850 € na opravu?
Květen 15, 20169 r Jestli si měl servisováno ve škodovce tak co zaruka mobility.To bych řešil asi jako první. Bohužel teď už je na to pozdě.
Květen 16, 20169 r nejnovější byl CGPB, dával se do posledních haťapek, ale teoreticky by mohl už mít to Ačko CGPA - 51kW 12V CGPB - 44kW 12V
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.