Publikováno Září 26, 201212 r Mám takový trochu zbytečný dotaz - jeden kamarád mi tvrdí, že mu kdysi u fábie SDI rupnul klínový (drážkový) řemen a že mu okamžitě přestal jít posilovač. Mě se to moc nezdá, protože žiju v tom, že všechny fábie mají čerpadlo posilovače elektrické. A navíc jednu fábii SDI doma máme (2004) a asi před rokem nám taky prasknul řemen. Auto sice přestalo dobíjet, přestala jít klima, ale posilovač pořád posiloval. Jak to tedy je? Dávaly se do fábií jenom elektrická čerpadla serva, nebo i ty poháněné řemenem (jako např v oktávii 1)?
Září 26, 201212 r Slabá baterka, ruply řemen, tudíž altik bez proudu = servo nefunguje, protože nemá šťávu.
Září 28, 201212 r je to i dost prakticky možné, protože když není šťáva, servo se odporoučí mezi prvníma...stačí slabá baterka, budíky svítí jak vánoční stromek a servo chvilkama jde - nejde
Listopad 3, 201212 r Taky mám skušenost,jak je slabá baterie, budíky všemožně svítí a servo jede-nejede. Dal jsem novou baterii vše zhaslo a po broblému.
Leden 5, 201312 r táta má Fabii 1,4 MPi, rok 2001 a kromě řemenice alternátoru, vodní pumpy, klikové hřídele a napínací kladky řemen pohání ještě jednu řemenici, může to být řemenice od servočerpadla nebo ne? Klimu to nemá, takže mě napadá jen to servočerpadlo. Je to tak?
Leden 5, 201312 r bylo u některých motorizací Fabie I nebo II servo poháněné klínovým řemenem nebo u žádných?
Leden 5, 201312 r takže posledním autem, které mělo servo poháněné klínovým řemenem byla Felicie, ta měla asi ještě mechanické servo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.