fufal Vloženo 3. Duben 2013 Sdílet Vloženo 3. Duben 2013 Nepletu-li se, tak Rapid je oproti FII těžší jen o nějakých 40kg a pokud je jinak zpřevodován (a zřejmě je), může být pak o malinko rychlejší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 tak mě ani Fabie HTP nepřišla nějak líná,Rapid má ještě o sekundu lepší zrychlení z 0-100 a vyšší maximální rychlost,hádám,že mpi pojede možná líp jak 1.4 63kw ve Fabii či Roomsteru,ale nevím přesně v té 1.4ce jsem nejel,naopak HTP mě docel překvapil jak to jede,hlavně je to oproti TSI spolehlivé a o to mi jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 HTP není vůbec špatný motor. Do rychlosti 100km/h je velmi svižný. A nebojím se tvrdit, že spolu s optimálně nastavenou převodovkou pro tento typ motoru, je plně srovnatelný s jinými motory o objemu 1400ccm. Nad uvedenou rychlost mu ale dochází dech a výkonově vadne. Do městského provozu je však naprosto ideální! 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 přesně jak říkáš,měl jsem možnost jet v Opelu Astra H 1.4 16v 66kw a troufnu si říct,že HTP je svižnější i když pravda Astra je taky těžší auto,ale ten novej motor MPI 55kw v lehčím autě pojede dobře a Rapid byť má velkej kufr není zas tak těžkej,nesmí se ale ten kufr narvat těžkejma krámama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Proto bych se HTP 55kW vůbec nebál! Dobře vím co umí HTP 51kW ve FII, proto Rapid na tom nebude ani o trochu hůře. Pro sportovněji zaměřené tato motorizace sice není to pravé, ale ti si také koupí jiný motor nebo jiné auto a ostatním udělá HTP 55kW velmi dobrou službu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Máš pravdu,ono Rapid stejně není sportovní auto a ani nemá být,je to auto rodinné a rodina potřebuje především spolehlivý vůz s přijatelnýma provozníma nákladama a to MPI 55kw většině splní,komu ne,tak silnější motor,snad TDI,nebo raději 1.4TSI,který by neměl být takový krumpl jako 1.2TSI.Třeba časem do Rapida dají nové TSI s rozvodem DOHC a řemenem,tam to snad už bude sekat dobrotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Přesně tak... ŠA už dává do TSI nové řetězové sady od jiného dodavatele, takže už bude klid. Rapid dostane řemenový rozvod až kdo ví, rsp. až poté, co ho budou mít už všechny ostatní modely. Mým snem je DSG, ale ta je jen pro 1.4TSI. Pro moje převážně městské ježdění bych si bohatě vystačil i s MPI + DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 a není DSGéčko ještě pro silnější 1.2TSI 77kw?To bych,ale raději vzal tu 1.4TSI,kde už asi ve spotřebě mezi 1.2 a 1.4TSI nebude takový rozdíl.To MPI+DSG by byla optimální volba do města,to je fact Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 jinak ty nové rozvodové sady dává do TSI od letošního roku,nebo od kdy?Co vím,tak ty rozvody už menili několikrát a zatím moc nedrželi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 DSG je pouze pro 1.4 TSI ! 77kW+DSG je pouze pro Yeti a OIII. Problémy s rozvody mělo víc modelů s motory TSI. Co je mi známo prohlášení ŠA, tak došlo několikrát k technickým úpravám na rozvodech (nevím podrobnosti), avšak vždy s neúspěchem, proto v r. 2011 změnili dodavatele řetězových sad a problém tím prý byl odstraněn. Motory vyrobené v r. 2012 a dále mají být už v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Hoši, vy si to tady pěkně malujete. Nic není vyřešeno, přestože je řetězů několik, stačí číst příslušné téma... 1.2MPI v Rapidu - tam bude nejvíc záležet, kde a jak se to auto bude provozovat. Pochybuji, že pro lety po dálnici, anebo časté jízdy s naloženým vozem, bude toto ideální motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Tak vždy záleží, kde a jak se s autem jezdí... s ohledem jak na rozvody, tak i na diskutovanou motorizaci. Logicky si proto nepořídím MPI, když budu jezdit denně D1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 To by ses divil, kolik lidí to udělalo a ještě udělá...pak nemají kolovat zvěsti o ukrutné spotřebě HTP. Navíc, Rapid má velký kufr a s touto motorizací mě to přijde jako protimluv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 (editace) Pokud bude někdo jezdit věčně s prázdným kufrem, tak proč ne... . Jsem zrovna jedním z těch, co si koupili MPI 40kW pro jízdy jen po Praze a nakonec jsem 80% celkově naježděných kilometrů (cca 100.000) najezdil po D11 nebo E55 Editováno: 5. Duben 2013, autor: fufal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 No jo, ale kolik lidí si bude kupovat nové auto s batohem na zadku do města, když tam bude vozit vzduch? Za těchto podmínek bych raději Fabii HTP. Tak ono se to dá jistě provozovat po dálnici nějakou rozumnou rychlostí (počítám, do 110 km/h ?), aby to majiteli nesežralo i pěněženku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Zrovna já budu vozit drtivou většinou ten vzduch při cestách do práce ... ale potřebuju velký kufr občas na kočárek. Na dálnici jsem při rychlostech do 130km/h většinou překážel, proto jsem jezdil s proudem 130-150 (nějakých 5000ot./min. i více) a do 8l/100km jsem se vešel. Jasně, diesel by to jel úplně za jinou spotřebu, ale vzhledem k mojí motorizaci 1.2 HTP 40kW a uváděné rychlosti (technické maximum vozidla), byla pro mě spotřeba přijatelná... musela být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Já tam vozím taky vzduch, ale mám přece jenom těch koníků pod kapotu víc. Do 8 litrů to není až taková hrůza na ten motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Koně navíc nejsou k zahození... ale proč je zbytečně živit, když pro ně nemám využití Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 fufal:tak podle toho co pipisuješ ti bude 1.2MPI podle mě stačit a když vozíš kočárek,tak ten velkej kufr se využije dobře a kočárek v kufru to auto ani nepocítí,třeba fabie HTP je v pohodě i na té dálnici,tady to rusák mastí s naloženým autem 160km/h a spotřebu tam má 6.7l to bude ve skutečnosti,tak 7l a to není žádná hrůza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 myslím,že fabie HTP kombík by taky stačila je levnější,dobře so do ní nastupuje,na pentlování po městě je zcela ideální,jak auto tak i daná motorizace,pravdou je,že rapid je hezčí,mě ten nevej design škodovky přesně sedí a nebo ještě počkat na novou fabii bude za rok,ale zezačátku bude určitě za stejnou cenu co rapid,alespoň kombíková,takže teď je na zvážení jestli- 1)koupit stavající fabii fresh za slušnou cenu 2)přitlačit a koupit rapida mpi 3)počkat na novou fabii 4)vzít fabii ze škodaplus roční vozy,kde se jedná o úsporu v řádech tisíců 5)a teď babo raď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 6. vzit rapid v TSi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 (editace) nejsou,ale líp potom ten motor vypadá na papíře pusher... Rapid v TSI už bude dražší,novej teda a zrovna TSI bycnechtěl,má z něj obavy,leda,že by do toho Rapida dali ze dne na den novej typ TSI DOHC + řemen,tak to jo,to bych pak do toho asi šel Editováno: 26. Květen 2013, autor: Pawouk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 Teda napsat, že HTP žere v 160km/h 6.7 litrů na základě toho videa je odvaha. V tom videu je totiž průměrná spotřeba za neznámou ujetou vzdálenost neznámou rychlostí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 tavič: HTP je pro moje potřeby sice ta nejlepší volba... jenže tahle motorizace bohužel není pro Rapid Ambition Fresh, co zas chci kvůli výbavě. Fabie je pro mě moc malá, byť si ji velmi chválím a nejen kvůli tomu, že jí má manželka . Takže volím pro mě mnohem krásnějšího Rapida 1.2 TSI 63kW, jelikož 77kW zase plnohodnotně nevyužiju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 5. Duben 2013 Sdílet Vloženo 5. Duben 2013 tak to potom ve verzi Ambition Fresh není jinak na vybranou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.