Drak z Okurkova Vloženo 15. Říjen 2012 Vloženo 15. Říjen 2012 Ahoj všem, při studeném staru se stává, že motor chytne až po několika protočeních... Ale pak jak se motor zahřeje, chytně takřka napoprvé... Je to běžné... Tipoval bych nějaké čidlo... Díky za pomoc. Jára Citovat
bazycek Vloženo 15. Říjen 2012 Vloženo 15. Říjen 2012 (editace) Dělá mi to samé. Někdo mi tvrdil svíčky někdo baterku. Editováno: 15. Říjen 2012, autor: bazycek Citovat
ace ventura Vloženo 17. Říjen 2012 Vloženo 17. Říjen 2012 Jardo a když ti nakonec chytne kolik drží otáček? Jde hned do vyšších otáček nebo se spíš pomalu "sbírá"? Citovat
nexuz52 Vloženo 9. Listopad 2012 Vloženo 9. Listopad 2012 Taky me to posledni rok trapilo plus ted diagnostika hlasila, ze jeden valec spatne spaluje. Pomolo vymena kabelu ke svickam (cca 1200 kc) a zhavich civek (2200kc) Citovat
bazycek Vloženo 9. Listopad 2012 Vloženo 9. Listopad 2012 Kde jsi ty kabely kupoval? Já našel jen starline za 2700 a bosch za 3500. Citovat
nexuz52 Vloženo 10. Listopad 2012 Vloženo 10. Listopad 2012 http://www.cc-autodily.cz/kabely-zapalovaci-sada-18_18 Citovat
Drak z Okurkova Vloženo 10. Listopad 2012 Autor Vloženo 10. Listopad 2012 To Ace Ventura: cca 3 minuty se po nastartování drží při vyšších otáčkách a pak klesne na cca 1100ot.... Citovat
ace ventura Vloženo 11. Listopad 2012 Vloženo 11. Listopad 2012 Takže čidlo teploty funguje. Možná je to normální... je fakt že jak přišly ty teploty pod 0° tak déle točí. Ale dělá tak co ho mám. Citovat
lukas.pce Vloženo 25. Únor 2013 Vloženo 25. Únor 2013 Mě to taky nechytne na první otočení, ale podle mě to je v normě. Svíčky jsem vyměnil a je to pořád stejné. Citovat
bundis Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 Ahoj,koukám co tu řešíte a třeba vám poradím,mohl by to dělat přetlakový vnetil paliva,je to ten ventil na vstřikovací liště. Při startu tam jde moc paliva a tak to blbě chytá.Je to jen jedna z mnoha možnýých variant Citovat
ER1K Vloženo 28. Září 2013 Vloženo 28. Září 2013 Tiež mi toto isté robí, len pri studenom štarte, keď už sa zahreje tak nič, ale robí to nepravidene, niekedy vždy keď štartujem niekedy každé tretie štartovanie (rátam len studené štarty), niekedy pretočí aj 6-7 krát, ale vždy natočí, také sa ešte nestalo, že by som musel štartovať na 2 krát a podobne, je to dosť o nervy (sviečky sú nové), robí to v lete aj v zime, to je jedno, či stojí auto týždeň alebo deň, tiež to nemá na to vplyv, niekedy naštartuje po týždni lepšie ako keď s ním odídem do mesta, nechám ho tam stáť 4 hodiny a idem naštartovať, pretáča jak divé. Citovat
THe_KbK Vloženo 15. Srpen 2014 Vloženo 15. Srpen 2014 Zdarec, řešil jsem to v práci, shodou okolností na superbu ředitele krajské správy jihomoravského kraje. Šel jsem po čidle teploty, ale nic. Auto dlouho motalo, a když chytlo tak strašně smrdělo benzínem. Nakonec to byly vstřiky, stačilo je vyčistit na stolici, a auto do dnes šlape jak hodinky a už je to třičtvrtě roku. U těch 2.8 ty vstřiky lehce protíkají, ale okem je to nepoznatelný. Kdyby měl někdo zájem o vyčištění a odzkoušení vstřiků na stolici, tak napište a nějak se dohodnem. Citovat
Jaro212 Vloženo 30. Září 2016 Vloženo 30. Září 2016 Zdarec panove Mam taky problem ze studenym startem protaci to o neco dele nez normal a kdyz uz nejaky jeden valec chytne tak se pomaly chytaj i ty ostatny tak postupne.... otacky jdou postupne nahorou a uz kdyz to jede na 6 valcu tak uz je to ok .... meril jsem snimac teploty ukazuje skoro ty same hodnoty jak pro RJ tak pro budiky neni tu nic aktualniho vcem by mohla byt chyba? nebo jak bych to mohl proverit na VCDS? Citovat
Miloslav Janda Vloženo 10. Březen 2017 Vloženo 10. Březen 2017 Tak mi to teď začalo dělat taky, začnu svíčkama a filtrama, pak dám vědět jak to dopadlo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.