Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

a to chvění zmizí nebo čím to je?

takhle , samo sebou to pravde podobne nezmizi , jedine zeby se to obevilo treba po vymene desticek co se rapida urcite netyka , skrouceni kotoucu vznika prudkou zmenou teploty prave jak treba vjedes z rozpalenyma brzdama do vody . Da se to vyresit stocenim na soustruhu ale to bych v zadnem pripade nedoporucoval nebo vymenou .... omlouvam se za ot ;) Editováno: , autor: jozzi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, nezlobte se na mne,ale to co tu tlachají někteří přispěvatelé, mne odrazuje vůbec toto fórum číst.

Místo aby se tu konkrétně diskutovalo k danému tématu, tak se tu někteří pisálci "všeználci" znaží spíše

o co největší množství příspěvků za každou cenu i když kecají úplné bludy a s tématem to nemá nic společného.

 

Proč se toto téma jmenuje - ČEKÁNÍ NA RAPIDA ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dotaz na všechny:

Joscer píše, že mu prodejce nabízí, rsp. dává jako bonus zdarma mj. nástřik spodku auta a dutin. A to se dnes ještě dělá? Mám za to, že nástřiky spodku, tedy prahů a podběhů, mají auta už z výroby, jen jsou přelakované barvou. Co tím nástřikem má prodejce na mysli, nevíte?

 

V manuálu k autu se píše:

 

Spodní část vozidla je dlouhodobě chráněna proti chemickým a mechanickým vlivům. Protože nelze při provozu vozidla zcela vyloučit poškození ochranné vrstvy, doporučujeme Vám nechat zkontrolovat v určitých intervalech - nejlépe před začátkem a na konci zimního období - ochrannou vrstvu spodní části vozidla a podvozku. Autorizovaní partneři ŠKODA mají k dispozici vhodné nástřikové hmoty, jsou vybavení potřebným zařízením a znají aplikační postupy. Proto doporučujeme nechat provádět opravy a dodatečné antikorozní úpravy u autorizovaného partnera ŠKODA.
Všechny dutiny vozidla ohrožené korozí jsou už z výrobního závodu trvale chráněné konzervačním voskem. Tuto konzervaci nemusíte kontrolovat ani dodatečně ošetřovat. Pokud při vysokých teplotách vyteče z dutin na povrch trochu vosku, odstraňte ho plastovou škrabkou a skvrny vyčistěte technickým benzinem.
Editováno: , autor: Lukas79
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, nezlobte se na mne,ale to co tu tlachají někteří přispěvatelé, mne odrazuje vůbec toto fórum číst.

Místo aby se tu konkrétně diskutovalo k danému tématu, tak se tu někteří pisálci "všeználci" znaží spíše

o co největší množství příspěvků za každou cenu i když kecají úplné bludy a s tématem to nemá nic společného.

 

Proč se toto téma jmenuje - ČEKÁNÍ NA RAPIDA ???

tak sem nechoď :) :) :)

 

je to přeci fórum, kde se debatuje a nedá se předpokládat, že všechno co se tu napíše se bude všem líbit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukas79: díky za info... nicméně mi to nevysvětlilo tu nabídku prodejce, že Joscerovi bonusově udělají nástřik spodku a dutin, zvlášť v případě, že kupuje nové auto a ne roční předváděčku nebo dokonce letitou ojetinu. Byl by to už nástřik nástřiku a to mi přijde jako bonus míjící se účinkem u nového auta, byť s ohledem, že spodek auta dostává na prdel a víc ochrany mu nemůže být nikdy na škodu. Pořád mi to ale přijde jako si před sexem vzít pro jistotu dva prezervativy :kol-48: ...ale asi lepší tenhle bonus, než drátem do oka :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Rapidu zvlněné kotouče náhlou změnou teploty(rozpálené kotouče intenzivním brzděním polité vodou) by musel jet snad závody s levou nohou na brzdě a pravou na plynu+ nevím jak se dostane voda z kaluže na kotouče když projetím vodou se od pneumatiky hrne voda vlevo/pravo,ale nikdy ne dovnitř..určitě je to něčím jiným..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když nebudeš Toledo vynášet do nebes. :kol-28: 
Ale pro pořádek by možná bylo lepší v této sekci "Ostatní" založit vlákno třeba "Toledo vs Rapid",kde by se v klidu mohly rozebírat odlišnosti mezi těmito modely. Tak to vidím já. ;)

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se teď dočetl že Číňani dostanou pro Rapid zcela nové atmosférické motory 1.4 a 1.6 /66kw a 81kw. pro nás se prej nic nemění,zůstaneme dál věrni starším turbo motorům 1.2 s osmi ventilama a řetězem...

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zrovna dnes v nové fabii 1.2 tsi 63kw :kol-47: máme už najeto 5500km..zvukově je to tichej nafťák..je sice moje,ale nechal jsem ji rodičům..občas když přijedu,vyřizuji s ní pro ně různé záležitosti..asi polovinu km jsem s ní odjezdil já..možná od 1.8 tsi je to lepší..

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nikdo,kdo by dostal na výběr a byl spokojený s MPi..jednou týdně se vezu v octavii Tour 2008 a přijde mi motor ok oproti tsi.. a obsah je obsah...

moje fabie zní při rozjíždění a zrychlování jako kdysi v naší firmě fabie I HTP

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak říkám,mpi 1.6 má podle mně lepší zvukovej projev v určitých momentech jízdy jak tsi s kterým jsem právě teď přijel,volnoběh,klidná jízda ok...škoda,že Rapid nemá 1.4 TSi manuál,možná od této motorizace nezní motor HTP-čkově (H...o To Pojede)..ikdyž služebně po městě+rádio  ok..

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes aktuální info z mé strany - 19.4. v Pátek výroba, pondělí vyrobeno, dnes ráno přivezeno (podepsány smlouvy atd.) a zítra by měla dorazit faktura, techničák a hned na to provedena aktivace auta. Bylo mi dokonce sděleno, že aktuální čekací doba se prodloužila (já to chytnul 10. týden - 16. týden) na 3 měsíce!!! Pravděpodobně je to způsobeno nacpáním nových OIII combi na linku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...