Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

Ja jsem byl asi hodny, protoze jsem dostal povinnou výbavu, gumove koberce, tažne zařízení a v předprodeji slíbenou lesklou lištu mezi mlhovky. Ptal jsem se při objednavce jestli bude jako u liftů a prý, že jo a ono nic, tak ji mam taky. Při převzetí nového vozu jsem měl na sedacce přívěsek na klíče Rapid, bloček a tužku Rapid a velké balení čajů. Vlastne to byl takový malý Ježíšek. :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě když se vrátím k tomu nákupu vozu, tak v 9/14 když jsem různě poptával, tak nikdo slevu dát moc nechtěl. Někde nic, někde 5000Kč a to bylo max., a tu mi nabídl sadu zimních kol, jenže já, že potřebuji tažné a tak jsme to dali na papír, kola bylo pro mě jednodušší dokoupit jinde. Jediné, že to tažné není originál, ale dodělávané u nich, je to odnímatelná Galia.

Ono v té době když jsem kupoval, tak to nešlo ani za hotové peníze, ale měl jsem dva roky na splátky bez navýšení, tak to bylo taky dobrý. 

Tak třeba pro někoho inspirace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já taky, ale tenkrát to asi nešlo. Oslovil jsem asi osm prodejců a dá se říci, že se všichni shodli na tom samém.

Jo a bavím se o Spaceback edice StylePlus, z normálních Rapidů slevu dávali a prodávali i za hotové. Nevím co to měla ŠA za prodejní politiku.

Dnes to je asi nastavené jinak, kdy mohou dát nějakou zajímavou slevu z ceníkové ceny a nebo to je v boji o zákazníka.

Editováno: , autor: Dodi 15
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé, já jsem nikdy za předprodejní servis neplatil. K Roomsterovi jsem dostal rámeček pro dodatečnou montáž rádia a povinnou výbavu a bezpečnostní šrouby.

Jinak s tou cenou já jsem se ptal ve dvou salónech, jeden menší a jeden velký, a v obou byla cena resp. sleva stejná. V tom větším mi hned do základní nabídky dali povinnou výbavu za 520,- Kč. V menším nic, tak doufám, že to bude grátis. No uvidíme koncem června.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V dnešní době se moc slevy nedávají. Proč taky? Prodejci kvóty snadno vyprodají, tak co by slevovali.... 

 

Za krize před 6. lety to byla jiná :-) Za OII 1,6 TDI v Eleganci + jsem dal 450tKč. Sleva 90 tKč. To byly dobré doby :-). A druhý prodejce se do mě snažil natlačit OII 1.2 TSI DSG. Z už dost zlevněného vozu ještě dvakrát slevoval 20 tKč. Ale nakonec jsem šel do dieselu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nedostal nic krom teda slevy 12000,- a za tazny bych rad teda nebyl. Pro me upna zbytecnost ktera by mi akorat hyzdila auto :-D Dodi 15 je fakt ze v tu dobu jsem taky byl na kladne v Nevecomu a borec mi rekl ze na style plus slevu dat nemuze ze to je akcni model, ale u Klokocky slevu dali tak nebyli co resit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 3. 2018 na 8:49, vpv napsal:

Taky přispěji se svou troškou....

Rapida jsem kupoval na jaře 2013 a tenkrát dávali opravdu významné slevy, okolo 40 - 50 tis bylo běžné. Pro zajímavost  přikládám cenovou nabídku.

Rapid_cena.thumb.jpg.fd4e5f76e1bf279dfbe921d4a82e1779.jpg

 

20 000Kč z té udávané slevy není sleva, ale divadélko. Co ti zlevnili na vstupní ceně, to se přeplatilo na splátkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, tomu rozumím, že je to jen na oko, přeplatil jsem o 24.000,-

Nepočítám do toho pojištění ani povinné ručení.  Nemáš hotovost ( akontace 40% ), přeplatíš, docela by mě zajímalo jaká je sleva, když to platíš celé hotově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v roce 2013 jsem kupoval Toledo za 284tis. (sleva 80tis.) a teď se začínám dívat po něčem novém a jsem v šoku. Toledo ve stejné výbavě jako mám stojí aktuálně 380 a o Rapidech ani nemluvím, navíc ty auta nemají motor. Takže budu čekat další cca tři roky na další generaci, ta aktuální je nouzovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"navíc ty auta nemají motor. Takže budu čekat další cca tři roky na další generaci"

Tak to tě mohu uklidnit... za tři roky nebudeš mít na výběr z motorizace 3x 1.0 tsi (aktuální nabídka), ale třeba 0.8 TSI.

Pokud podle tebe ta auta "nemají motor", tak za 3 roky budeš mít "šlapací mechanizmus" ;)

Já přesedlal z Fabie kombi II generace 51kW HTP do Rapidku 1.0.TSI 81kW. Je to taky tříhrnek ale rozdíl---nebe a dudy.

Editováno: , autor: Mutislav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, snad nechceš srovnavat HTP a TSI, to snad krom tři válců nemá spolecneho nic a kdyby to bylo horší, tak to by asi v MB někde udelali chybu, že? 

Chápu co chtěl Vormen říct a asi doufá stejne jako ja, že snad bude lépe a třeba se ještě nějaký ctyrvalec vrátí.

Tři válce už nikdy, to byť jsem koncernovy, tak fakt nevím kterym směrem bych se ubíral. Zatim mam naštěstí ještě čas . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HTP jsem měl taky 40 a 51kW a to se fakt nedá srovnávat s TSi. ale mně vadí ty 1.0 s turbem, jede to hezky, ale mechanicky je to hrůza, písty jako vršky od piva, regulace čerpadla oleje, odlehčený ojnice, to nechceš. ten motor se testuje na životnost 150 tis. a když funguje spolehlivě i nad, je to zázrak. já mám teda najeto za 5 let 90tis., takže i ten litr by mně na 6-7 let sloužil dobře, ale tak nějak tři válce už nechci. navíc teď budou ještě ty filtry penných částic...asi zkusím počkat na toho českýho golfa :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...