Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

mám octavii 2006 rv 2,0 tdi najeto cca 200 000 km, po výměně jednoho vstřiku. Starty i v mrazu jsou bez problémů, všiml jsem si jedné věci - mám roomstera 1,9 tdi - ten žhaví dle teploty 3-7 vteřin a pak chytne bez problémů, ale octávka žhaví vždy jen 3 vteřiny (žhaviče měněny před rokem při 120 000), chytne bez problémů také ale po startu motor párkrát sebou jako škube ve zvuku volnoběhu, jako by v naftě byl vzduch, máte s tím někdo zkušenost?

Díky moc.

Co takhle FLESH řídící jednotky motoru....Pak by tam mohlo být i více věcí...

  • 1 rok později...

Zdravím Vás.

Chalani mám na Vás prosbu vedel by mi niekto poradiť mám taký problém že pri naštartovaní motora mi trase motorom a sem tam aj poklepne. Najprv som si myslel že to bude dvojhmotný zotrvák tak som vymenil celú sadu ale robí to ďalej je cítiť trasenie motora hlavne keď stojím na križovatke robí to aj za tepla aj za studena. Vymenil som už aj elektrickú rampu na vstrekoch trase aj keď mám zošlapnutú spojku takže musí to byť niečo od motora. Už som z toho na prášky viete mi niekto poradiť či by to mohli byť silendbloky alebo trisky??? Už som aj rozmýšlal či by to nemohol robiť alternátor ale už ma naozaj nič nenapadá jedná sa o Octaviu 2 r.v. 2006 103kw najazdené 132000km za každý tip a nápad veľmi pekne ďakujem mbuvvi@gmail.com

  • 2 týdny později...

Vraj to môže byť spojené s palivom, kde tankujes ?

  • 2 měsíce později...

Já mám stejný problém a řeším ho už asi rok. Na volnoběžné otáčky se motor občas otřese. Je to opravdu už "na švestku". Nechal jsem si kvůli tomu vyměnit hlavu, repasovat všechny vstřiky ale výsledek nula. Setrvačník a spojku mám už taky nachystanou k výměně. Ale známý mě od toho odrazuje a říká, že to tím není. Tak nevím zda to měnit. Setkal jsem se už s mnoha názory na tento problém a také nevím z čeho si vybrat. Do oprav stran tohoto problému jsem do této doby investoval cca 50 tis. Jinak v tahu jde motor tak jak má. Kdyby někdo dokázal poradit budu také rád. Navštívil jsem už hodně servisů a každý má jiný názor. Ale už mě do toho nebaví rvát prachy. Je to kasička na peníze :-). Jo jinak palivem to také není. Tankuji u Benziny (ta v testech dopadla nejlépe) + při každém tankování dávám i aditiva.

Zdravím Vás.

Chalani mám na Vás prosbu vedel by mi niekto poradiť mám taký problém že pri naštartovaní motora mi trase motorom a sem tam aj poklepne. Najprv som si myslel že to bude dvojhmotný zotrvák tak som vymenil celú sadu ale robí to ďalej je cítiť trasenie motora hlavne keď stojím na križovatke robí to aj za tepla aj za studena. Vymenil som už aj elektrickú rampu na vstrekoch trase aj keď mám zošlapnutú spojku takže musí to byť niečo od motora. Už som z toho na prášky viete mi niekto poradiť či by to mohli byť silendbloky alebo trisky??? Už som aj rozmýšlal či by to nemohol robiť alternátor ale už ma naozaj nič nenapadá jedná sa o Octaviu 2 r.v. 2006 103kw najazdené 132000km za každý tip a nápad veľmi pekne ďakujem mbuvvi@gmail.com

Rozhodně bych zkontroloval komplet uchyceni motoru. Ja měl stejný problém s 1.9TDi 77kw, v podstatě vždy, i na volnoběh po zahřátí se ozývalo nepříjemné vrzání od motoru , nikdo nevěděl, ani autorizovany servis, dokud se motor nevytrhl ze silentbloku na leve straně. Blok motoru K.O. ... Takže jsem musel sehnat novej motor.

Takže ty silentbloky by fakt zkontroloval. Pro dobrýho mechanika zas není takovej problém ten motor vydělat a zas dát zpátky.

BTW, ve Škodě mi řekli že praskání těch šroubů silentbloku je poměrně časté u 2.0TDi 103 kW a já jsem byl celkem vyjímka s 1.9TDi.

Takže asi bych se fakt soustředil na to uchycení motoru.

nevytrhl ze silentbloku na leve straně. Blok motoru K.O. ...

myslíš na pravej strane v smere jazdy??...to len,aby sme si rozumeli ;)

myslíš na pravej strane v smere jazdy??...to len,aby sme si rozumeli ;)

JJ, pravý ve směru jízdy, když otevřeš kapotu a stojíš před autem tak ten nalevo.

  • 1 rok později...

Prosim o radu mam Octavii 2 2.0TDI 103kw rok 2005, po cukava mi motor za studena teda do 90stupnu pak je vse ok, sem tam do prudci ho kopce skoci do nouzoveho rezimu. (vypne turbo, po zdechnuti a znovu nastartovani vse ok.). A obcas bezi na tri valce, ale to same vypnu a nastartuju vse zas ok. Prosim poradte mi. Dekuji

zdravim test wag com a nasledně udělat test turba a vaha vzduchu,,,,

  • 3 týdny později...

a co setrvačník, vstřiky , turbo ? a kolik to má už za sebou km ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.